Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er en uting at det alltid skal fokuseres sånn på naboers meninger når noe skal bygges, det bare bidrar til økende "NIMBYisme". Det er så altfor lettvint journalistikk. Man vet jo at man med stor sannsynlighet får fisket frem noen kritiske utsagn som kan slås opp selv om de faktisk talt er helt uinteressante i det store og hele. Samfunnet behøver infrastruktur, et sted må den ligge. Alle vil ha billig, miljøvennlig strøm, men ingen vil ha "monstermaster", fossefall i rør, eller vindmøller nær seg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han argumenterer med at det bare er 1500 på kamp. Der klarte han fint med å ødelegge hele troverdigheten sin. Hvorfor gi spalteplass til folk som jukser med fakta?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

59 minutter siden skrev kuk:

Han argumenterer med at det bare er 1500 på kamp. Der klarte han fint med å ødelegge hele troverdigheten sin. Hvorfor gi spalteplass til folk som jukser med fakta?

Men husk at alle 1500 kommer i hver sin bil og parkerer i hagen hans

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en liten mail korrespondanse med journalisten i Budstikka vedr. den gjentatte negative omtalen i avisa når det gjelder Nye Nadderud, spesielt den overskriften som sto i dag "Bærums valgte pengesluk". Spurte om det kun var for klikk de brukte slike overskrifter. En del av svaret jeg fikk var: Vi lever av at folk leser oss, og da må man ha titler som fanger oppmerksomhet og vekker nysgjerrighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev guttensindet:

Hadde en liten mail korrespondanse med journalisten i Budstikka vedr. den gjentatte negative omtalen i avisa når det gjelder Nye Nadderud, spesielt den overskriften som sto i dag "Bærums valgte pengesluk". Spurte om det kun var for klikk de brukte slike overskrifter. En del av svaret jeg fikk var: Vi lever av at folk leser oss, og da må man ha titler som fanger oppmerksomhet og vekker nysgjerrighet.

Ser forsåvidt den altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg blind eller har ikke Stikka en eneste sak om kampen i dag? Cupoppgjør mellom to lag i deres dekningsområde! 

Fikk ikke med meg kampen underveis og tenkte Stikka var beste sted å sjekke for en rapport. De har vel til og med vist kampen. Men neida…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 5.4.2024 den 18.45 skrev Anderson:

Noen som vet om det hjelper å trykke seg inn på Stabæk-saker utallige ganger for å øke "clicks" på Stabæk-saker?

For å svare på mitt eget spørsmål så fikk jeg svar fra Joakim:

Litt vanskelig å si.. Da jeg jobbet der var de ekstremt opptatt av analyser, men det varierte hva de så på som viktigste parametere. Klikktall er alltid positivt, men det måles både antall sidevisninger og unike brukere, hvor sistnevnte er viktigere. I tillegg må man være inne på artikkelen X antall sekunder for å telle med. Så tipper man må inn med forskjellige nettlesere/brukere for å bli målt flere ganger.

Men om flere Stabæk-supportere leser flest mulig saker så blir det nok skrevet mer, hvert fall i Budstikka. TV 2 og de andre riksmediene er mindre og mindre ute hos klubbene, så der går det nok mer på nivå, resultater og profiler i klubben. Så det må vi bare jobbe med å bygge opp. 
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben trenger profiler. Klubben trenger litt spenning og klubben trenger elementer som generer interesse på egenhånd. 

Det skaper engasjement, og det igjen bygger interesse utenfra. Så her må man stole på seg selv og eget håndverk uavhengig av hva man mener er lokalavisens oppgave. De opererer etter samme variabler som resten av medie-Norge. 

Bob er en slik profil. For øyeblikket er Sebastian på vei til å kunne være det samme. Det samme gjelder forsåvidt Nadderud. I sistnevnte ligger det også en kjerne av konflikt og så lenge klubben har oppført seg bra og stått i det på en god måte så kan vi vel si at all pr er god pr. Så her ligger det en god grunnbase for gode historier som Stabæk selv må utnytte så godt de er i stand til på egenhånd. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

Bob virker litt lite tilgjengelig for media dog... Eller så er de redde for han :D

Han har jo en velkjent sønn, som burde kunne tiltrekke seg noe mer oppmerksomhet (om han selv ønsker).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Bob virker litt lite tilgjengelig for media dog... Eller så er de redde for han :D

100 % redde. Derfor han ikke har vært i pod enda. Tørr ikke😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg nå sitter og ser Jon Hartvig "han som alltid skriker i fistel" Børrestad i TV 2 sport 1 - så blir jeg ganske sliten. Han har alltid vif i fokus, og som den primære klubben i TV-sendingen. Og når jeg bikker over til VG-tv, så er det nok en gang bilder av vif og deres trener Bakke som intervjues. (Og da har jeg faktisk noe medlitenhet med trener Petter Myhre, som hele sitt voksne liv har bodd på Stabekk - men aldri har fått jobben på Nadderud...). Nettavisen og deres redaktør Gunnar Stavrum er utrolig nok og merkelig nok helt eksplisitt uttalt vif-tilhengere, så der er det selvsagt heller ingen objektiv respons i nettavisen å se. (Selv om hr. Stavrum er fra Kristiansand og Start-supporter helt innerst i sitt hjerte...). Budstikka har vært helt ok etter at vi knuste vif i kveld 1 - 3. Men vi må åpenbart gjøre jobben selv! Skal vi vinne pressen og journalistenes og hele Norges hjerter, må vi spille festlig fotball hele sesongen! Alltid. Uansett  Hele tiden!!  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen klubber, Rosenborg, Brann og Vålerenga vil alltid være hovedoppslaget. Hvis de blir slått, er det "de spilte dårlig" og ikke "de andre spilte bra".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noen kan få seg en pause fra Nadderud ut sesongen? Jeg er like lite glad i Enga som alle andre her, men det der er så jævla teit atte hjælp. Tenk å skjemme ut både seg selv og klubben på den måten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. Det holder at de får beskjed om at "sånn gjør vi ikke". Eventuelt kan man legge til at vi sier det til mammaen deres hvis de ikke skjerper seg.

Det er uansett bedre enn å kaste Cola på dommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

48 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Kanskje noen kan få seg en pause fra Nadderud ut sesongen? Jeg er like lite glad i Enga som alle andre her, men det der er så jævla teit atte hjælp. Tenk å skjemme ut både seg selv og klubben på den måten.

Du mener de skal utestenges fra nadderud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Eriksen:

Du mener de skal utestenges fra nadderud?

Var kanskje litt overtenning å skulle gi fyren en hel sesong borte. Poenget var mest at det må få en eller annen konsekvens når man oppfører seg som et fuckings brødhue som representant for Stabæk der ute i det fri. Forhåpentligvis er "se seg selv i riksdekkende medier mens han krangler om en vimpel" straff nok.

Hvem enn du er: Et par-tre pils mindre før du drar på kamp, så ordner nok dette seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet vi at det var Stabæk supportere? Vil jo tro vi kjøper i butikk eller på nett? Å stjele er vel mer vanlig på oslo øst?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev Mr. Diamond:

Jo, det er gjort skade på vårt ($$s) omdømme. Sånn oppførsel er ikke greit!  Det er lov å feile, men hvis ingen sier at du gjorde feil så lærer du aldri heller. Vedkommende oppførte seg som en idiot, og må tåle å få høre det. 

Og så er det skjerpende at han ikke ga seg med én gang da han ble fersket. Hadde han gjort det, så kunne man si at det var en feilslutning, men at han kom til fornuft. Dette her er bare flaut, og vi risikerer bare at bajasene fra øst gjør noe verre faenskap hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...