Gå til innhold

Anbefalte innlegg

budstikka:

«Bærum fikk juling av Stabæk på banen, men rundt 700 tilskuere koste seg på tribunen. Her kan du se noen av dem som var på kampen.»

kampen er meg bekjent ikke ferdig? Og ifølge tv2 er det 849 tilskuere og ikke 700? Tilskuertall har endel å si for å tiltrekke seg flere tilskuere så da er 150 relativt stor forskjell

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 minutter siden skrev tobb:

budstikka:

«Bærum fikk juling av Stabæk på banen, men rundt 700 tilskuere koste seg på tribunen. Her kan du se noen av dem som var på kampen.»

kampen er meg bekjent ikke ferdig? Og ifølge tv2 er det 849 tilskuere og ikke 700? Tilskuertall har endel å si for å tiltrekke seg flere tilskuere så da er 150 relativt stor forskjell

I så fall 700 bortefans. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev Nøfyse:

Litt vanskelig å forstå hva du vil si når du bare siterer uten å kommentere noe, men hvis poenget er at Kleppos utsagn er fasit så vil jeg si at jeg stoler mer på at Slum har kontroll på hva som har blitt sunget på Stabæk-tribuner oppigjennom enn en som har vært på Stabæk-kamp i åtte minutter totalt. Derav kommentaren om at ting kanskje har blitt litt større i Kleppos hode enn hva som var realiteten.

Kleppo sier at det ble sunget om ham i EN kamp, noe han likte, for mannen har jo humor må vite. Dette er forresten en IKKE sak, og jeg er enig med @ErikErik Hadde ikke behov for å kommentere når det var uthevet.  Vi MÅ ikke  alltid henge oss opp i bagateller, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev tobb:

budstikka:

Speaker på AJ Arena sa jo selv at det var over 800 tilstede, Budstikka gadd vel ikke å stille opp, så de fikk høre det selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev h1912:

Speaker på AJ Arena sa jo selv at det var over 800 tilstede, Budstikka gadd vel ikke å stille opp, så de fikk høre det selv.

Jepp 843.image.thumb.png.06ce24d7502e528baf0e58492ec09731.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Sitat

Ursus kjøpte tapssluket Telenor Arena for halvannet år siden. Nå vil de nedskalere stadionanlegget og bygge massivt for 7-10 milliarder, mens Stabæk-leiren ha en halv milliard i erstatning

https://www.finansavisen.no/naeringseiendom/2024/05/22/8133335/har-tapt-400-mill.-pa-driften-vil-bygge-om-telenor-arena-for-7-10-mrd.

Regner med at det er mange med abo her, noen som kan gi et sammendrag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev boie:

Generert vedd bruk av AI

Hovedpunkter:

• Ursus Real Estate Management kjøpte Telenor Arena i september 2022 og planlegger nå en omfattende utbygging av området.
  • Prosjektet, som har vokst betydelig de siste to årene, innebærer å bygge 150.000 kvadratmeter til en kostnad på 7-10 milliarder kroner.
  • Telenor Arena, som vil bytte navn til Unity Arena, har vært et økonomisk tapssluk med et underskudd på nesten 400 millioner kroner siden åpningen.
  • Planen er å redusere arenaens størrelse med 30% for å gjøre den mer intim og fleksibel, samtidig som kapasiteten beholdes.
  • Det er foreslått å bygge et nasjonalanlegg for håndball og andre innendørsidretter, samt utvikle ubrukte tomtearealer rundt arenaen.
  • Utbyggingen er tenkt å ta 10 år, med mål om ferdigstillelse i desember 2028, samtidig som Fornebubanen.
  • Ursus Real Estate Management betalte en pris for arenaen som var høyere enn de 586 millioner kroner som er oppført i regnskapet til eierselskapet En hel hall.
  • Stabæk-leiren krever 500 millioner kroner i erstatning for endret bruk av anlegget, ettersom Bærum kommune må bygge om Nadderud stadion, Stabæks nåværende hjemmebane.
  • Samarbeid med Oak View Group er inngått for å tiltrekke seg artister, og målet er å øke antall arrangementer betydelig.

Bakgrunn:

• Telenor Arena ble opprinnelig bygget som Stabæks hjemmebane, men klubben måtte flytte tilbake til Nadderud stadion etter økonomiske vanskeligheter.
  • Arenaen har siden blitt brukt til konserter, messer og i mindre grad sport.
  • Det er usikkerhet rundt finansieringen av den planlagte utbyggingen, og ingen investorer har ennå forpliktet seg med kapital.

full artikkel også, er ikke budstikka så admin for ta avgjørelsen om å fjerne.

Har tapt 400 mill. på driften - vil byg...nor Arena for 7-10 mrd.pdf

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev fexter:

Vi er på alle mediene nå i svært negativ forstand. Pinlig. 

Vi får bare late som ikke no' - Ny kamp til helgen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 minutter siden skrev kantmiss:

Om DET er å være rasende, skal det ikke mye til altså😂 Ville sagt "lettere irritert"

Tja, er vel en sørlending som skrev da. Er vel sykeste hårføneren man får der nede det her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

2 timer siden skrev SuperDungeonMaster:

Et lite sommerintervju med Finstad. Snakker blant annet om skadesituasjonen. Virker ikke som om det kommer til å skje noe nevneverdig denne sommeren (iallfall ikke om livet går som planlagt).

Fikk ikke med meg at han sa noe om Ellegaard?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finstad er en type jeg liker veldig godt. Rolig, trygg og virker som han har god oversikt over ting. Fint å ha typer i klubben som man virkelig vet er blaa. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

På 20.7.2024 den 13.13 skrev Kongen23:

TV 2 er kjent med at det går mot kontraktsforlengelse på Bekkestua for ungguttene i løpet av nær framtid.

🤩

Det er bare å signere dem fram til 2030, så andre klubber vet hva prislappen ligger på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikka

https://www.budstikka.no/det-blir-lagt-merke-til-nar-en-16-aring-leverer-slik/s/5-55-1761200

«Thomas Finstad er sportslig leder i Stabæk Fotball, og sier at klubben ikke har noen planer om å selge klubbens unge spillere.

– Planen vår er at vi skal beholde dem. Jeg tror og håper at vi klarer å beholde dem også i dette overgangsvinduet. 

– Men ting kan skje raskt i fotballen og det er en del av driftsmodellen til Stabæk å utvikle unge spillere, for så å selge dem. Oskar Spiten-Nysæter er fortsatt ung og har et stort utviklingspotensialet, sier Thomas Finstad.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til spørsmål til Bradley i media:

Synes du dine resultater tilsier at du kan være cocky og arrogant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...