Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Som sagt, oss som ikke klarer å stille inn videospillern må også få tak i denne videon NÅR BLIR DET AVSPILLING AV VIDEON PÅ ONKEL BLAA? Fredag forstkommende....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ser at Tor Arnø kaller Stabæk Support for bærget. Hentet fra hans innlegg på Stabak.no "Det er ikke for ingenting at bærget synger "Alle gutta". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Når kommer første Stabækjente slik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Det der var jo rett og slett ekkelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Når kommer første Stabækjente slik? La oss håpe at vi slipper det. I likhet med heijenter, duskejenter, korps og annen dustevirksomhet som antakelig har til hensikt å trekke folk som likevel ikke er interessert i fotball til kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 366 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Pene piker fra Bærum gjør ikke slikt. Og så er det ingen som vil ha rekelukt på skjerfet sitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Og så er det ingen som vil ha rekelukt på skjerfet sitt Nå fikk jeg noen ugne bilder i hodet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder. Side 2, morgen utgaven, helt opp i venstre hjørne, "God Morgen". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Følg med på NRK1 i ettermiddag. Østlandssendingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Når går det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 18.40 tror jeg. Mener det er det som kommer etter barne-tv...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Barne-tv avsluttes idag med nok en episode av Karsten og Petra (etter Fimlene og Bosse). Det er absolutt verdt å få med seg - og så er det bara å bli sittende litt til, selv om det kolliderer med barne-timen på radio. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hehe... Fimlene er det verste!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Sorry, mente P1! IKKE NRK1! radio, ikke fjernsyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Og da snakker vi om når? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Og da snakker vi om når? Distrikssendingen begynner kl. 16:00. Fortsetter til 17:30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 se det på tv budstikka da smartinger det begynner 17:30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 P1 om noen få strakser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ikke media, men koslig lesing alikevel.. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...Stab%E6k&Page=0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Fått mange hyggelige tilbakemeldinger! Både av VIF fans og andre fans.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 "Supporterbrølene fra "Onkel Blaa", som forøvrig nok kunne høres til Asker og forbi, holdt det gående til langt på natt i Bærum i går. Da et nydusjet og dresskledd Stabæk endelig kom innom supporterstedet ut på kvelden, løftet nærmest taket seg i takt med sangene som ble sunget av et ellevilt blått hav av fans. Bakerst i køen av stolte Stabæk-spillere gikk Jesper Jansson med en gigantisk flaske sprudlevann som neppe ble fortært, men derimot sprutet veggimellom i vill jubel." Å så mye digg å lese i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 til å grine av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Janne Jønsson var også på distiktsnyhetene på NRK1 i dag. Fikk dessverre bare med med det siste minuttet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Gåsehud!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Det feteste er at Jesper kommer til å fortsette i klubben når han har lagt opp om 7 år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Endret 17. Oktober 2005 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."??? Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg! Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig... Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg Ta det som et tegn på at vi er på vei fra å være Bærums stoltet til å bli Østlandets stolthet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå