Latmann 4 422 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April Dette sitatet beskriver vel typen Klepto antar jeg. "Da jobben hans hadde fire VIP-billetter til Stabæks kamper på Nadderud, tok Stian alltid beslag på de fire billettene, for at ingen andre skulle få dem. Men det var ikke for å se kampene. For på hver kamp var prosedyren den samme. Kleppo tok med seg sønnen og noen kamerater, som forsynte seg godt av maten som ble servert i VIP-teltet. – Jeg ga dem beskjed om at her trengte de ikke spise skorpen på pizzaen. Etter å ha spist oss mette, stilte vi noen kritiske spørsmål til Stabæk-treneren som kom innom teltet før kamp. Og da kampen skulle starte, dro vi hjem, ler Kleppo." Super fyr - skulle ønske jeg hadde slike i livet mitt. 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April budstikka: «Bærum fikk juling av Stabæk på banen, men rundt 700 tilskuere koste seg på tribunen. Her kan du se noen av dem som var på kampen.» kampen er meg bekjent ikke ferdig? Og ifølge tv2 er det 849 tilskuere og ikke 700? Tilskuertall har endel å si for å tiltrekke seg flere tilskuere så da er 150 relativt stor forskjell 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 54 minutter siden skrev tobb: budstikka: «Bærum fikk juling av Stabæk på banen, men rundt 700 tilskuere koste seg på tribunen. Her kan du se noen av dem som var på kampen.» kampen er meg bekjent ikke ferdig? Og ifølge tv2 er det 849 tilskuere og ikke 700? Tilskuertall har endel å si for å tiltrekke seg flere tilskuere så da er 150 relativt stor forskjell I så fall 700 bortefans. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April Ferdig på jobb > kamp ferdig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 10 timer siden skrev Nøfyse: Litt vanskelig å forstå hva du vil si når du bare siterer uten å kommentere noe, men hvis poenget er at Kleppos utsagn er fasit så vil jeg si at jeg stoler mer på at Slum har kontroll på hva som har blitt sunget på Stabæk-tribuner oppigjennom enn en som har vært på Stabæk-kamp i åtte minutter totalt. Derav kommentaren om at ting kanskje har blitt litt større i Kleppos hode enn hva som var realiteten. Kleppo sier at det ble sunget om ham i EN kamp, noe han likte, for mannen har jo humor må vite. Dette er forresten en IKKE sak, og jeg er enig med @ErikErik Hadde ikke behov for å kommentere når det var uthevet. Vi MÅ ikke alltid henge oss opp i bagateller, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April 2 timer siden skrev tobb: budstikka: «Bærum fikk juling av Stabæk på banen, men rundt 700 tilskuere koste seg på tribunen. Her kan du se noen av dem som var på kampen.» kampen er meg bekjent ikke ferdig? Og ifølge tv2 er det 849 tilskuere og ikke 700? Tilskuertall har endel å si for å tiltrekke seg flere tilskuere så da er 150 relativt stor forskjell Speaker på AJ Arena sa jo selv at det var over 800 tilstede, Budstikka gadd vel ikke å stille opp, så de fikk høre det selv. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 9 timer siden skrev h1912: Speaker på AJ Arena sa jo selv at det var over 800 tilstede, Budstikka gadd vel ikke å stille opp, så de fikk høre det selv. Jepp 843. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 23. Mai Del Skrevet 23. Mai Sitat Ursus kjøpte tapssluket Telenor Arena for halvannet år siden. Nå vil de nedskalere stadionanlegget og bygge massivt for 7-10 milliarder, mens Stabæk-leiren ha en halv milliard i erstatning https://www.finansavisen.no/naeringseiendom/2024/05/22/8133335/har-tapt-400-mill.-pa-driften-vil-bygge-om-telenor-arena-for-7-10-mrd. Regner med at det er mange med abo her, noen som kan gi et sammendrag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 23. Mai Del Skrevet 23. Mai 13 minutter siden skrev boie: https://www.finansavisen.no/naeringseiendom/2024/05/22/8133335/har-tapt-400-mill.-pa-driften-vil-bygge-om-telenor-arena-for-7-10-mrd. Regner med at det er mange med abo her, noen som kan gi et sammendrag? Generert vedd bruk av AI Hovedpunkter: Ursus Real Estate Management kjøpte Telenor Arena i september 2022 og planlegger nå en omfattende utbygging av området. Prosjektet, som har vokst betydelig de siste to årene, innebærer å bygge 150.000 kvadratmeter til en kostnad på 7-10 milliarder kroner. Telenor Arena, som vil bytte navn til Unity Arena, har vært et økonomisk tapssluk med et underskudd på nesten 400 millioner kroner siden åpningen. Planen er å redusere arenaens størrelse med 30% for å gjøre den mer intim og fleksibel, samtidig som kapasiteten beholdes. Det er foreslått å bygge et nasjonalanlegg for håndball og andre innendørsidretter, samt utvikle ubrukte tomtearealer rundt arenaen. Utbyggingen er tenkt å ta 10 år, med mål om ferdigstillelse i desember 2028, samtidig som Fornebubanen. Ursus Real Estate Management betalte en pris for arenaen som var høyere enn de 586 millioner kroner som er oppført i regnskapet til eierselskapet En hel hall. Stabæk-leiren krever 500 millioner kroner i erstatning for endret bruk av anlegget, ettersom Bærum kommune må bygge om Nadderud stadion, Stabæks nåværende hjemmebane. Samarbeid med Oak View Group er inngått for å tiltrekke seg artister, og målet er å øke antall arrangementer betydelig. Bakgrunn: Telenor Arena ble opprinnelig bygget som Stabæks hjemmebane, men klubben måtte flytte tilbake til Nadderud stadion etter økonomiske vanskeligheter. Arenaen har siden blitt brukt til konserter, messer og i mindre grad sport. Det er usikkerhet rundt finansieringen av den planlagte utbyggingen, og ingen investorer har ennå forpliktet seg med kapital. full artikkel også, er ikke budstikka så admin for ta avgjørelsen om å fjerne. Har tapt 400 mill. på driften - vil byg...nor Arena for 7-10 mrd.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai Vi er på alle mediene nå i svært negativ forstand. Pinlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 27. Mai Del Skrevet 27. Mai 4 timer siden skrev fexter: Vi er på alle mediene nå i svært negativ forstand. Pinlig. Vi får bare late som ikke no' - Ny kamp til helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Mai 10 timer siden skrev fexter: Vi er på alle mediene nå i svært negativ forstand. Pinlig. Vi får nyte den lille stunden vi har i rampelyset. Neste gang de skriver om oss, står vi på Ullevaal med kongepokalen hevet over hodet. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai Årets heftigste mediauke. Ikke rart Bob ble litt hissig https://www.tv2.no/video/sport/fotball/rasende-bob-bradley-jeg-har-sagt-det-fem-ganger-naa/1967831/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai 4 minutter siden skrev arni: Årets heftigste mediauke. Ikke rart Bob ble litt hissig https://www.tv2.no/video/sport/fotball/rasende-bob-bradley-jeg-har-sagt-det-fem-ganger-naa/1967831/ Herregud - rasende? Syltynt av TV2. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai 20 minutter siden skrev arni: Årets heftigste mediauke. Ikke rart Bob ble litt hissig https://www.tv2.no/video/sport/fotball/rasende-bob-bradley-jeg-har-sagt-det-fem-ganger-naa/1967831/ Om DET er å være rasende, skal det ikke mye til altså😂 Ville sagt "lettere irritert" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai 30 minutter siden skrev arni: Årets heftigste mediauke. Ikke rart Bob ble litt hissig https://www.tv2.no/video/sport/fotball/rasende-bob-bradley-jeg-har-sagt-det-fem-ganger-naa/1967831/ Ikke lett å holde seg rolig under slike omstendigheter! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai 19 minutter siden skrev kantmiss: Om DET er å være rasende, skal det ikke mye til altså😂 Ville sagt "lettere irritert" Tja, er vel en sørlending som skrev da. Er vel sykeste hårføneren man får der nede det her 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni Ikke ofte man ser et positvt Stabæk-oppslag på forsida av VG.no. 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni https://www.tv2.no/sport/16-aringenes-fremtid-vi-snakker-store-summer/16764174/ Ny TV2 artikkel om Spiren og Olderheim 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni Det er ingen tvil om at de er glad i Stabæk. På spørsmål om hvorfor han kysset logoen etter kampens første scoring, svarer Spiten-Nysæter: – Det er det jeg sier, jeg er glad i Stabæk – «I am here to stay». Det er så deilig å høre! 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 28. Juni Del Skrevet 28. Juni Et lite sommerintervju med Finstad. Snakker blant annet om skadesituasjonen. Virker ikke som om det kommer til å skje noe nevneverdig denne sommeren (iallfall ikke om livet går som planlagt). 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Del Skrevet 28. Juni Del Skrevet 28. Juni 2 timer siden skrev SuperDungeonMaster: Et lite sommerintervju med Finstad. Snakker blant annet om skadesituasjonen. Virker ikke som om det kommer til å skje noe nevneverdig denne sommeren (iallfall ikke om livet går som planlagt). Fikk ikke med meg at han sa noe om Ellegaard? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 28. Juni Del Skrevet 28. Juni Finstad er en type jeg liker veldig godt. Rolig, trygg og virker som han har god oversikt over ting. Fint å ha typer i klubben som man virkelig vet er blaa. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juli https://www.vg.no/sport/i/Oo8oxO/stabaek-satser-groent-nadderud-faar-norges-foerste-moderne-tretribune Av alle ting er det en pressemelding fra Moelven Limtre som gjør at NTB plukker opp saken og VG kjører den, men vi tar det vi får! 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 16. Juli Del Skrevet 16. Juli Kunne gjerne sett noen flere blå her, men… https://www.tv2.no/sport/dette-er-varens-lag-i-obos-ligaen/16847211/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 718 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli https://www.tv2.no/sport/stabaek-stjerneskuddets-heftige-prisforslag-100-millioner/16853733/ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juli TV 2 er kjent med at det går mot kontraktsforlengelse på Bekkestua for ungguttene i løpet av nær framtid. 🤩 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 25. Juli Del Skrevet 25. Juli På 20.7.2024 den 13.13 skrev Kongen23: TV 2 er kjent med at det går mot kontraktsforlengelse på Bekkestua for ungguttene i løpet av nær framtid. 🤩 Det er bare å signere dem fram til 2030, så andre klubber vet hva prislappen ligger på... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 29. Juli Del Skrevet 29. Juli Stikka https://www.budstikka.no/det-blir-lagt-merke-til-nar-en-16-aring-leverer-slik/s/5-55-1761200 «Thomas Finstad er sportslig leder i Stabæk Fotball, og sier at klubben ikke har noen planer om å selge klubbens unge spillere. – Planen vår er at vi skal beholde dem. Jeg tror og håper at vi klarer å beholde dem også i dette overgangsvinduet. – Men ting kan skje raskt i fotballen og det er en del av driftsmodellen til Stabæk å utvikle unge spillere, for så å selge dem. Oskar Spiten-Nysæter er fortsatt ung og har et stort utviklingspotensialet, sier Thomas Finstad.» 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Forslag til spørsmål til Bradley i media: Synes du dine resultater tilsier at du kan være cocky og arrogant? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå