Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

FØRSTE MØTE MED NADDERUD

Jeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker!

Kommentar i dagens Aftenposten.

FY FAEN FOR EN DAG!

Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FØRSTE MØTE MED NADDERUD

Jeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker!

Kommentar i dagens Aftenposten.

FY FAEN FOR EN DAG!

Hvor fant du det, sa du? Jeg finner det ikke noe steder.

Side 2, morgen utgaven, helt opp i venstre hjørne, "God Morgen".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barne-tv avsluttes idag med nok en episode av Karsten og Petra (etter Fimlene og Bosse). Det er absolutt verdt å få med seg - og så er det bara å bli sittende litt til, selv om det kolliderer med barne-timen på radio.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Supporterbrølene fra "Onkel Blaa", som forøvrig nok kunne høres til Asker og forbi, holdt det gående til langt på natt i Bærum i går. Da et nydusjet og dresskledd Stabæk endelig kom innom supporterstedet ut på kvelden, løftet nærmest taket seg i takt med sangene som ble sunget av et ellevilt blått hav av fans.

Bakerst i køen av stolte Stabæk-spillere gikk Jesper Jansson med en gigantisk flaske sprudlevann som neppe ble fortært, men derimot sprutet veggimellom i vill jubel."

Å så mye digg å lese i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."???

Makan til journalistisk geografiblødme på en slik dag. Skamme seg!

Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor avslutter artikkelforfatter Linda Digernes med "- Ufattelig deilig, ropte Oslo vests stolteste menn i går."???

Og det er ikke første gang vi har blitt beskylt for å være fra Oslo heller. Nei, takke seg til. Men enkelte ganger virker det som det er kreativitet som er viktigste kvalifikasjon for journalister. Sånne formaliteter som geografi, historie og norsk er ikke så viktig...

Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står i hvertfall dårlig til med norsken hos de fleste journalister! Grrrr! Men de som ikke vet forskjellen på Oslo Vest og Bærum bør få lov å stifte nærmere bekjentskap med Lysakerelva. Jeg kan dytte, jeg :D

Ta det som et tegn på at vi er på vei fra å være Bærums stoltet til å bli Østlandets stolthet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...