Markus 5 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 TV-Budstikka stiller med "Stabæk Spesial" på tv i helgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 TV-Budstikka stiller med "Stabæk Spesial" på tv i helgen noen som kan ta det opp og legge det ut på nett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 På hvilke tidspunkter går det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 TV-Budstikka har vel kontinuerlig reprise! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 TV-Budstikka har vel kontinuerlig reprise! har ikke TV-Budstikka, bor på Sagene i Oslo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 TV-Budstikka har vel kontinuerlig reprise! Javel? Har aldri sett på den kanalen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 har ikke TV-Budstikka, bor på Sagene i Oslo... Men du har vel internett på Sagene? TV.Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 har ikke TV-Budstikka, bor på Sagene i Oslo... Men du har vel internett på Sagene? TV.Budstikka faktisk ikke, er jo nesten østkanten vettu! kun nett på skolen, og der får vi ikke lastet ned noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 akkurat nå er jeg fornøyd med østkanten... Vi på torshov har en VELDIG fin hastighet på internett og tv budstikka funker perfekt over internett... PS: Caz du trenger ikke laste ned noe for å se på tv.budstikka på internett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Og med et program som f.eks Webstream Recorder Pro kan du også ta opp/laste ned sendingen, om ønskelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Fra Budstikka papir: Sikter mot Eliten Petter Belsvik mener Daniel Nannskog kan bli toppscorer i eliteserien. Vidar Davidsen gir råd til Stabæk-trener Jan Jõnsson. Møt alle i Fokus på TV.Budstikka. Fra kl 1740 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Hvilke råd skal DaVITSen gi Janne?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Dagens papir: Oppturen: Pluss også at mange Stabæk fans møtte opp til kamp kl 15:00 Fans - jaja - kall meg heller groupie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Fans - jaja - kall meg heller groupie! Ja, sjelden sett noen sikle så mye på en linjedommer før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Oppturen: Pluss også at mange Stabæk fans møtte opp til kamp kl 15:00 De mener vel: Pluss at så mange møter opp på eksterne møter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Det er så gøy å se intervjuer ABTV/Budstikka TV. Akkurat som det er gøy å se små barn som er skikkelig dårlige til å spille fotball. "Stabæk trenger flere spillere som kan score mål. Er du enig i dette, Jan?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 HALLO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Det er så gøy å se intervjuer ABTV/Budstikka TV. Akkurat som det er gøy å se små barn som er skikkelig dårlige til å spille fotball. "Stabæk trenger flere spillere som kan score mål. Er du enig i dette, Jan?" Fantastisk programleder, men stiller noen gode spørsmål. Gunnar har ikke store forhåpninger, top 3! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Det er så gøy å se intervjuer ABTV/Budstikka TV. Akkurat som det er gøy å se små barn som er skikkelig dårlige til å spille fotball. "Stabæk trenger flere spillere som kan score mål. Er du enig i dette, Jan?" Fantastisk programleder, men stiller noen gode spørsmål. Gunnar har ikke store forhåpninger, top 3! Ja, men Gunnar er mindre kresen enn meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Dette er bare så bra -> Faktor starter etter ca 16m30s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Og med et program som f.eks Webstream Recorder Pro kan du også ta opp/laste ned sendingen, om ønskelig. noen som kjenner til noe liggnende gratis? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Og med et program som f.eks Webstream Recorder Pro kan du også ta opp/laste ned sendingen, om ønskelig. noen som kjenner til noe liggnende gratis? Jeg! Tar opp nå, så får jeg vel share det no sted:p Tror ikke det vil bli så stor fil nå da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Hurra for Svarstad Haugland som på "Nytt på nytt" i dag fortalte at hun hadde vært på Stabæk-Sandefjord. Og kunne fortelle at Stabæk vant Fem-Ein. Jadda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 All PR er god PR... Og hun hadde jo til og med heiet på oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 All PR er god PR... Og hun hadde jo til og med heiet på oss! Det er en supporter jeg klarer meg fint uten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Muri er i Budstikka og sier han syntes det er "kjempegøy" at Stabæk rykka opp. Spørs hvor gøy det blir å spille på Nadderud neste år, Muri. Og så over til noe positivt, fy faen så bra portrett av Daniel. Makan til kar! Endret 22. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Mycket bra program på TV Budstikka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Hurra for Svarstad Haugland som på "Nytt på nytt" i dag fortalte at hun hadde vært på Stabæk-Sandefjord. Og kunne fortelle at Stabæk vant Fem-Ein.Jadda. Jeg satt ved siden av henne, og jeg kan fortelle til hennes forsvar at hun gikk før kampen var slutt. Derav forvirring rundt resultatet. Men på generelt nivå.... man går ikke før kampen er slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Dette er bare så bra -> Faktor starter etter ca 16m30s ...og jeg frykter at en av de Janne prater som ikke får være med videre neste år, er IA...Tenker selvsagt på dette med kontrakten hans... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Mycket bra program på TV Budstikka! Helt fantastisk, faktisk. Programmet tålte glatt å bli sett fire ganger på rad. Bortsett fra helheten som gir gåsehud fra ende til annen, så merket jeg meg spesielt Mike's understatement i forbindelse med nye spillere før sesongen. "Så kom det noen sånne import-greier". Og ikke minst Jesper's få, men kloke ord. "Mission completed. Man reiser tross alt til Hødd bare en gang". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå