Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt uenig i at det var en stor feil å ansette Bob. En slik kapasitet vil Stabæk aldri få igjen. Det gikk ikke denne gang, og det har ikke gått bra med Riise heller, kanskje det ikke ligger på trenerne? Hvem var egentlig den siste suksessfulle treneren i klubben? Bob. Hvem var før han? Aner ikke. Janne? Belsvik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen år siden sa vel fortsatt sittende øverste ledere i begge styrene at klubben skulle gå gjennom en profesjonalisering av hele klubben de neste årene…hvordan synes de det går egentlig ? Påtide å sleppe til noen andre kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33 minutter siden skrev Mike:

Helt uenig i at det var en stor feil å ansette Bob. En slik kapasitet vil Stabæk aldri få igjen. Det gikk ikke denne gang, og det har ikke gått bra med Riise heller, kanskje det ikke ligger på trenerne? Hvem var egentlig den siste suksessfulle treneren i klubben? Bob. Hvem var før han? Aner ikke. Janne? Belsvik?

Janne med plasseringer på øvre halvdel i 2019 og 2020!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

38 minutter siden skrev Mike:

Hva slags kapasitet? Ja han jobber enormt mye? Er det det du sikter til? For resultat har han ikke levert på mange år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får da virkelig håpe at vi aldri igjen får en trenerkapasitet av Bobs kaliber. Lista må legges høyere enn som så om vi skal være en toppklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha - er dette virkelig en diskusjon?

Man er ikke en kapasitet bare fordi man tidligere har hatt suksess 

Nei BB er IKKE er en kapasitet i 2024. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev @ringo:

Hva slags kapasitet? Ja han jobber enormt mye? Er det det du sikter til? For resultat har han ikke levert på mange år.

Det var noen hælvetes bra resultater som ble levert på våren. Noen må vel ha spilt inn på det, men fortell meg gjerne hvem det er.

Noen mente vi også hadde flaks (merkelig det, de beste har alltid mest flaks), men jeg tenker blant annet på seier mot Vålerenga borte, Kongsvinger hjemme, Bryne hjemme og i cupen, Sogndal borte var også bra (en kamp vi tapte i 2022.) og første omgang mot Moss borte var meget bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev 1369:

Det var noen hælvetes bra resultater som 

første omgang mot Moss borte var meget bra.

Det er da du vet at det egentlig har vært en elendig prestasjon av BB når et av høydepunktene er en omgang mot... Moss

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev kuk:

Det er da du vet at det egentlig har vært en elendig prestasjon av BB når et av høydepunktene er en omgang mot... Moss

Hvor bra stallen "egentlig" er, får vi aldri vite. Om det er de gode kampene som er Stabæks "sanne" nivå og resten er underprestering, eller om det er de ræva som er det "normale" og resten overprestering. Og Moss er gode de, vi har så mye å lære av hvordan det laget trenes at det kunne fylle flere bøker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 minutter siden skrev blaasoldat:

Rasmus er tøff og sier det som det er! Styret og ledelse drar ikke i samme retning som resten av klubben!

At Moe som går av til våren, og IKKE prioriterte dagens kamp, for en middag! Skal være med på ansettelse av ny trener er rett og slett mangel på selvinnsikt! Han burde fratre alt IDag!

https://www.budstikka.no/kritisk-til-klubben-og-seg-selv-det-har-vart-for-mye-kaos/s/5-55-1839826

Rasmus er en klok kar. Venter spent på Support sin uttalelse. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 minutter siden skrev blaasoldat:

At Moe som går av til våren, og IKKE prioriterte dagens kamp, for en middag!

Det er faktisk helt sjukt. 

Moe vurderer: Skal jeg dra på den planlagte middagen eller skal jeg dra på klubbens viktigste kamp for sesongen..? hmm..  "Jeg drar på middagen" 🫡

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt rart å høre spillere gå i media (spesielt Næss etter årets sesong, Vinge kan eksluderes fra kritikken) som stadig går ut og sier at det er så ræva og flaut det de leverer, at de skal gå i seg selv og bli bedre... Så hva med å vise at dere bryr dere på banen? Jeg er overbevist på at mange spillere ikke ønsket å spille kvalikk basert på det jeg så mot Mjøndalen og Aalesund. Spesielt de etablerte spillerne så ut som de ga faen, og de ble pissa på i samtlige 180 minutter de to kampene. Næss er ingen kaptein, gi kapteinsbindet til Matic neste sesong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Mr. Diamond:

Moe til Budstikka

"Budstikka: – Du sitter øverst i hierarkiet som styreleder?

Moe: -Jeg har min del av skylden. Det er helt klart.

Budstikka: – Hva gjør dere nå? Nok en sesong i 1. divisjon er vel ikke helt som planlagt?

Moe: – Jeg er den første til å innrømme at sesongen i år ikke har vært bra nok. Den klare ambisjonen var å rykke rett opp igjen. Når vi ikke klarte det, var en kvalifisering det klare målet. Det klarte vi ikke, og det er skuffende, sier Moe.

– Nå får vi i hvert fall litt ekstra tid på å finne frem til hvem som skal trene klubben neste år, sier Moe.

Han har selv for lengst signalisert at han går av som styreleder ved årsmøtet neste vår.

Moe: – Men jeg skal være med på å ansette en ny trener. Sammen med flere andre." 

Ja, for det har jo fungert så JÆVLIG bra så langt! For en nisse! Kan du ikke være så snill å gå vekk før du driter på klubben siste gang!? Jeg gir faen i at han kaller seg "blaa". Måten han la lokk på evalueringen er i seg selv oppsigelsesgrunn.

Hvis Moe og resten av det ubrukelige styret skal bestemme neste trener og være med på spillerlogistikken er det vel bare å se frem til enda en svak sesong og OBOS i 2026 og? har ingen tro på at styret skal fikse dette rotet de har stelt i stand over flere år på en vinter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Elias:

Syns det blir litt rart å høre spillere gå i media (spesielt Næss etter årets sesong, Vinge kan eksluderes fra kritikken) som stadig går ut og sier at det er så ræva og flaut det de leverer, at de skal gå i seg selv og bli bedre... Så hva med å vise at dere bryr dere på banen? Jeg er overbevist på at mange spillere ikke ønsket å spille kvalikk basert på det jeg så mot Mjøndalen og Aalesund. Spesielt de etablerte spillerne så ut som de ga faen, og de ble pissa på i samtlige 180 minutter de to kampene. Næss er ingen kaptein, gi kapteinsbindet til Matic neste sesong!

Dette! Jeg har også irritert meg over den likegyldigheten vi ser altfor ofte. Hadde Næss klinket til mot Egersund hadde vi ikke tapt den kampen. Hadde Roberts gjort returløp, Skjelvik ikke rotet og Christensen beveget kunne vi tatt et utall flere poeng. BHR virket regelrett forbannet på innsatsen i dag, og det er lett forstå. Selvsagt trenger vi nytt fysisk- og trenerteam. Samtidig tror jeg holdningen i spillertroppen er ganske råtten også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev blaasoldat:

Rasmus er tøff og sier det som det er! Styret og ledelse drar ikke i samme retning som resten av klubben!

At Moe som går av til våren, og IKKE prioriterte dagens kamp, for en middag! Skal være med på ansettelse av ny trener er rett og slett mangel på selvinnsikt! Han burde fratre alt IDag!

https://www.budstikka.no/kritisk-til-klubben-og-seg-selv-det-har-vart-for-mye-kaos/s/5-55-1839826

Om hjertet til Moe er så blaatt som han påstår så bør han gjøre det beste for klubben å trekke seg asap. Alt annet er en egoistisk handling av en mann som på død liv setter sine egne behov foran resten…..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig. At han skal ha noe som helst å gjøre med ansettelsen av vår neste trener kan vanskelig ses som noe annet enn en egoistisk handling fra hans side. At dette er noe han i det hele tatt våger å lufte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev odd:

Ninja-Alan, er det deg?

Har ikke vært på forumet lenge nok til å vite hvem det er haha, men mener oppriktig vi trenger en kaptein bytte neste sesong. Syns ikke Næss er en leder på banen i det hele tatt dessverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Elias:

mener oppriktig vi trenger en kaptein bytte neste sesong

Fair det, men hva kvalifiserer Matic til den jobben? Han er ung, relativt urutinert, kan ikke språket og har vært i klubben en kort periode. Det er ikke slik at den beste spilleren skal være kaptein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Ace:

Fair det, men hva kvalifiserer Matic til den jobben? Han er ung, relativt urutinert, kan ikke språket og har vært i klubben en kort periode. Det er ikke slik at den beste spilleren skal være kaptein.

Det er ingen tvil vi mangler ledere i stallen, det er helt sikkert, og kanskje er ikke Matic det beste valget men mener utifra det jeg selv så at dette er en med vinnerskalle som også er svært vokal på banen og dirigerer selv om han ikke kan språket som du sier. Vi så ut som et annet lag med Matic, både mentalt og måten vi spilte på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 minutter siden skrev Elias:

vinnerskalle som også er svært vokal på banen og dirigerer selv om han ikke kan språket som du sier.

Jeg kan legge til gode holdninger. Matic er en potensiell kaptein når han har litt mer fartstid, men tenker det er for tidlig neste år. Jeg er ikke så negativ til Næss som mange andre her selv om jeg er enig i at han ikke er noen automatisk kaptein. Det er bare ikke så enkelt å se hvem som er mer passende i dagens tropp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre av de som ofte starter fremstår som ledere på banen. Til Næss forsvar så virker han i hvert fall å takle den eksterne biten bra. Kapteiner som Strandberg og Haaland som dropper pressen i motgang er ikke bra for de andre på laget som må dekke over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde ha en egen kaptein som alltid sitter på benken. Så kan han ta seg av alt pressen måtte lure på. I tillegg til å ta imot kjeft fra supporterne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31 minutter siden skrev mbh:

Vi burde ha en egen kaptein som alltid sitter på benken. Så kan han ta seg av alt pressen måtte lure på. I tillegg til å ta imot kjeft fra supporterne.

Thor Lange!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 10.11.2024 den 20.55 skrev Elias:

Det er ingen tvil vi mangler ledere i stallen, det er helt sikkert, og kanskje er ikke Matic det beste valget men mener utifra det jeg selv så at dette er en med vinnerskalle som også er svært vokal på banen og dirigerer selv om han ikke kan språket som du sier. Vi så ut som et annet lag med Matic, både mentalt og måten vi spilte på

Har vi et kapteinsteam nå eller har vi bare en kaptein (Næss)? Vi hadde et team tidligere: https://www.stabak.no/nyheter/offisielt-her-er-arets-stabaek-kaptein

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...