loudness 301 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Er det bare meg, eller har omtrent samtlige nasjonale medier IGNORERT sesongens største seier i Serie A? Ikke engang en linje på tekst-tv... heller ikke sett en dritt...ikke noe sted omtales kampen...det er for dårlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 30. Oktober 2005 Del Skrevet 30. Oktober 2005 TV2 presterte å kalle kampen mello Moss og Sandefjord for en seriefinale... Hva driver de med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 TV2 presterte å kalle kampen mello Moss og Sandefjord for en seriefinale... Hva driver de med? TV2? Er det den kanalen med Mini som "fotballekspert"? Hva kan man vente? Jeg deppa litt over media i går jeg også. Men vi var vel bra dekket da vi sikret opprykket? Etterhvert ble vel holdningen blant de fleste media at Stabæk egentlig ikke hører hjemme i Adecco-ligaen, så spenningen sto vel om hvem som skulle følge oss opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) 2.laget http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...SPORT/110300155 a-laget http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...SPORT/110310154 Endret 31. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 De eneste som var på Nadderud i går med "journalist" og fotograf var Budstikka 2.lagethttp://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...SPORT/110300155 a-laget http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...SPORT/110310154 Tydeligvis også Varden da. Denne beskrivelsen er bra. Et fyrverkeri av angrep med toppscorer Daniel Nannskog, ballartisten Alanzinho og skuddmaskinen Veigar Pall Gunnarsson sørget for god underholdning for hjemmelagets supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Telemarksavisa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 "Det startet med en fin gest før kampen, hvor Pors-kaptein Knut Helge Hagen overrakte 1. divisjonsvinnerne en blomsterbukett. Gavene fortsatte gjennom hele kampen, og førte til at tapet ble større enn noen av de 29 øvrige klubbene i eliteserien og 1. divisjon har opplevd denne sesongen." Liker denne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 http://www.varden.no/ Dette var morro å lese: Selv om hjemmelaget ledet klart til pause fortsatte de å spille flott angrepsfotball. Et fyrverkeri av angrep med toppscorer Daniel Nannskog, ballartisten Alanzinho og skuddmaskinen Veigar Pall Gunnarsson sørget for god underholdning for hjemmelagets supportere. Etter to scoringer på et minutt sto det plustelig 7-0 et stykke ut i annen omgang. De fikk riktignok ikke med seg at de sympatiske Stabæksupporterne sang og jublet for Tufte (huff, jeg tar feil hele tiden: Pors). Listene over hvem som scorte begynner forøvrig å bli interessante. I Varden er Veigar tremålsscorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Budstikka har lagt ut en helt fenomenal bildeserie: Litt nede på siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle483443.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle483443.ece Hmm.... Han har jo forsåvit rett i det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle483443.ece Som jeg skrev i en annen tråd: Latterlig av Nannskog. Forøvrig også latterlig av både Jönsson og Cooper'n som ba oss slutte å synge Tufte-sangen under matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle483443.ece Som jeg skrev i en annen tråd: Latterlig av Nannskog. Forøvrig også latterlig av både Jönsson og Cooper'n som ba oss slutte å synge Tufte-sangen under matchen. No regrets! Sangen var på sin plass! Eller forresten. Det var kanskje et hån mot Tufte IL! Sorry, Tufte! Jeg tror ikke sangen bidro med å undergrave prestasjonen til Stabæk, som var selvsagt var drit gode, og gjorde Pors dårlige Endret 31. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Jeg mener vi har sunget værre ting uten at det nødvendigvis forsvarer oss i denne saken. Har likevell ikke under noen omstendigheter tenkt å be om unskyldning. Det der er en del av supporter kulturen og var imulsivt, det vil overhode ikke være noe som henger ved Pors i andre sammenhenger og det var ikke ubekvemsord fra vår tidbune i det hele tatt. Syntes det er latterlig av Daniel å si sånnt til media, jeg syntes det er anda mer latterlig av trenerkolegiet og Cooper å "be oss slutte med den sangen". DErsom det skulle bli tatt alvorlig fikk Janne Eller Petter selv komem bort og si det til de de vet er sentrale hos oss, enten på selve syngingen eller i styret, de som står nedert i venstre hjørne på vårt felt er ikke rette stedet og henvende seg. Jeg blir faktisk så provosert at neste innlegg blir i Jeg er forbanna tråden. Sees!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Jeg synes at dere skal setter dere i skammekroken og tenke over hva dere har gjort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Jeg synes at dere skal setter dere i skammekroken og tenke over hva dere har gjort Sier han med glimt i øyet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle483443.ece Som jeg skrev i en annen tråd: Latterlig av Nannskog. Forøvrig også latterlig av både Jönsson og Cooper'n som ba oss slutte å synge Tufte-sangen under matchen. Ser ut til at Cooper'n kan frikjennes, han var bare budbringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Hallo - å synge Tuftesangen var bare morsomt. Jeg står fram som en av dem som var med å dra det igang (selv om jeg ikke tror ideen var min). Dette er utdriting med "glimt i øye". Det får man tåle. Mye bedre enn mye av det som ofte kommer fra Supportere - oss selv inkludert. Endret 31. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Når vi først er inne på Tufte IL! Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!! Dere har jo allerede øvd inn sangen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Jeg fliret godt når Tufte-sangen ble sunget, men jeg har samtidig forståelse for at trenerteamet ville at dere skulle slutte. Men de kunne vel spurt pent istedenfor å kommandere slik jeg har forstått det at de prøvde å gjøre. Nå er det vel slik at trenerkolleger føler for hverandre når det andre laget blir utklasset slik som i går, og da skjønner jeg at man vil prøve å skåne den kollegen som blir ydmyket fremfor tusenvis av tilskuere.... Og man smiler heller ikke ovenfor den utklasserte treneren når man takker for kampen... Kevin Keegan trakk seg som manager for Newcastle for mange år siden etter at Newcastle utklasset og banket Tottenham 7-1, grunnen til at han trakk seg sa han var at det ikke var morsomt å være manager lenger når man så den smerten den andre treneren opplevde etter det ydmykene tapet... Gleder meg til å høre Tuftesangen sunget til Enga neste år!!! Endret 31. Oktober 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Når vi først er inne på Tufte IL! Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!! Dere har jo allerede øvd inn sangen!!! Fabelaktig! Jeg er med! Jeg lager egen tråd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 jeg gir Budstikka 10 min på å hudflette Stabæk Support! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Når vi først er inne på Tufte IL! Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!! Dere har jo allerede øvd inn sangen!!! Fabelaktig! Jeg er med! Jeg lager egen tråd! Regn meg med. Jeg vil også synge i Tuftekoret!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Når vi først er inne på Tufte IL! Hva med å lage en liten felles gjeng som kan heie de fram mot dette ekle søplelaget de skal spille mot!! Dere har jo allerede øvd inn sangen!!! Fabelaktig! Jeg er med! Jeg lager egen tråd! Regn meg med. Jeg vil også synge i Tuftekoret!!! Egen Heia Tuftetråd her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 jeg gir Budstikka 10 min på å hudflette Stabæk Support! http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=216840 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Tror ikke jeg har sett 80 poeng (11 mann) på VG Børsen før. Uansett sterkt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2005 (endret) Tror ikke jeg har sett 80 poeng (11 mann) på VG Børsen før.Uansett sterkt Utrolig bra, men jeg skjønner ikke hvorfor de gir Nanne og Veigar "bare" 7 poeng. På den annen side, hvordan kan de gi Jon 7 poeng. Jeg mener han var jo knapt med i kampen, så hvordan kan de vurdere ham i det hele tatt? På Stabæk Support-tribunen kom det opp to forslag mot slutten av kampen, det ene gikk på å bytte ut Jon med en utespiller, og det andre gikk på å få Jon opp i angrepet. "De hadde jo knapt skudd på ham likevel". jeg gir Budstikka 10 min på å hudflette Stabæk Support! http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=216840 Det er ikke Markus som skriver for Budstikka under ett-eller-annet pseudonym? Eller tipser dem? (Har de ikke sånn 1000kroners-tips?) PS - de brukte over 10 minutter... Endret 31. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Det ser ut til å være sakset fra nettavisen... det må være NTB.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå