AndersBD 997 Del Skrevet 23. November 2005 Del Skrevet 23. November 2005 Artig: http://en.wikipedia.org/wiki/Stab%C3%A6k Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. November 2005 Del Skrevet 23. November 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article498301.ece Nettavisen har med Christer Basma i en artikkel om svik man aldri glemmer ifbm med fotballoverganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. November 2005 Del Skrevet 23. November 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article498301.ece Nettavisen har med Christer Basma i en artikkel om svik man aldri glemmer ifbm med fotballoverganger. Selvsagt har de det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Vi har et navn på Vestlandet. – Fyllingen 2 har heilt andre føresetnader enn resten av laga. Det vert som om fotballaget til Øygard skulle ha spela mot til dømes Stabæk. Dei hadde ikkje vunne mange av dei kampane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Vi har et navn på Vestlandet. – Fyllingen 2 har heilt andre føresetnader enn resten av laga. Det vert som om fotballaget til Øygard skulle ha spela mot til dømes Stabæk. Dei hadde ikkje vunne mange av dei kampane. Hvordan i alle dager fikk du tak i det der? Er du fast leser av vestnytt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 24. November 2005 Del Skrevet 24. November 2005 Vi har et navn på Vestlandet. – Fyllingen 2 har heilt andre føresetnader enn resten av laga. Det vert som om fotballaget til Øygard skulle ha spela mot til dømes Stabæk. Dei hadde ikkje vunne mange av dei kampane. Hvordan i alle dager fikk du tak i det der? Er du fast leser av vestnytt? Er ikke du?? Nei, jeg har funnet ut at et daglig nyhetssøk på Sesam er tingen. Der dukker også litt obskure aviser opp. Litt mye bandy og damehåndball som dukker opp, men det får så være... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Jeg vil også på kamp...http://www.budstikka.no/sec_blogger/sec_da...rticle41112.ece Liker Budstikkas vinklinger den siste tiden. Man kan godt kalle det blogg, pannekake eller hva man vil? Men mer enn på lenge, lukter det entusiasme av de putter på trykk - og det trenger denne klubben som det siste året har blitt "gjennfødt". Og ikke mist, så gjør Budstikka seg selv en bjørnetjeneste, for de som leser Budstikka er hovedsaklig lokale patrioter og supprtere som vil lese positive ting om klubben sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Liker Budstikkas vinklinger den siste tiden. Man kan godt kalle det blogg, pannekake eller hva man vil? Men mer enn på lenge, lukter det entusiasme av de putter på trykk - og det trenger denne klubben som det siste året har blitt "gjennfødt". Og ikke mist, så gjør Budstikka seg selv en bjørnetjeneste, for de som leser Budstikka er hovedsaklig lokale patrioter og supprtere som vil lese positive ting om klubben sin. Helt enig i at Budstikka har blitt med på den positive trenden som har fulgt klubben i 2005! Veldig bra! De skal selvsagt fortsatt være kritiske hvis det er forhold som er kritikkverdige, men de lager ikke lenger negative vinklinger på ikke-saker! Hva du da mener med at de gjør seg bjørnetjeneste skjønner jeg ikke, jeg synes de handler fornuftig jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Liker Budstikkas vinklinger den siste tiden. Man kan godt kalle det blogg, pannekake eller hva man vil? Men mer enn på lenge, lukter det entusiasme av de putter på trykk - og det trenger denne klubben som det siste året har blitt "gjennfødt". Og ikke mist, så gjør Budstikka seg selv en bjørnetjeneste, for de som leser Budstikka er hovedsaklig lokale patrioter og supprtere som vil lese positive ting om klubben sin. Helt enig i at Budstikka har blitt med på den positive trenden som har fulgt klubben i 2005! Veldig bra! De skal selvsagt fortsatt være kritiske hvis det er forhold som er kritikkverdige, men de lager ikke lenger negative vinklinger på ikke-saker! Hva du da mener med at de gjør seg bjørnetjeneste skjønner jeg ikke, jeg synes de handler fornuftig jeg! Det går litt på å skrive det folk liker å lese... og majoriteten av de som leser Budstikka ønsker å lese positive ting om Stabæk. Så det jeg mener er at Budstikka gjør seg selv en tjeneste ved å skrive det leserne vil ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Liker Budstikkas vinklinger den siste tiden. Man kan godt kalle det blogg, pannekake eller hva man vil? Men mer enn på lenge, lukter det entusiasme av de putter på trykk - og det trenger denne klubben som det siste året har blitt "gjennfødt". Og ikke mist, så gjør Budstikka seg selv en bjørnetjeneste, for de som leser Budstikka er hovedsaklig lokale patrioter og supprtere som vil lese positive ting om klubben sin. Helt enig i at Budstikka har blitt med på den positive trenden som har fulgt klubben i 2005! Veldig bra! De skal selvsagt fortsatt være kritiske hvis det er forhold som er kritikkverdige, men de lager ikke lenger negative vinklinger på ikke-saker! Hva du da mener med at de gjør seg bjørnetjeneste skjønner jeg ikke, jeg synes de handler fornuftig jeg! Det går litt på å skrive det folk liker å lese... og majoriteten av de som leser Budstikka ønsker å lese positive ting om Stabæk. Så det jeg mener er at Budstikka gjør seg selv en tjeneste ved å skrive det leserne vil ha. Unskyld meg, men jeg er i det kverulantiske/pedagogiske hjørnet i dag. Dette uttrykket har sitt utspring i flere hundre år gammel kulturhistorie. Opprinnelsen finnes i en fabel av den franske forfatteren La Fontaine (1621-95). I fabelen fortelles det om en bjørn som skulle fjerne en flue fra nesen til sin herre - noe som resulterte i et knust ansikt. Senere er "bjørnetjeneste" blitt uttrykk for en velment, men uheldig handling, som gjør mer skade enn gagn. "Tjeneste" derimot er noe annet. Og det er jeg enig at de gjør oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Men det er bare Nettavisen som har fått det med seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 366 Del Skrevet 29. November 2005 (endret) Del Skrevet 29. November 2005 (endret) Men det er bare Nettavisen som har fått det med seg... HOFFA tipset dem. Jeg har akkurat sendt en mail til Aftenposten, så får vi se. Nå regner jeg med at ledelsen sendte ut pressemelding om dette tidligere idag da? tipsa nettavisen jeg! http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle502443.ece Endret 29. November 2005 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 jaja, jeg veit jeg har tipsa Aftenposten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 og dagbladet http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/29/450772.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Fotballmagasinet.no har også fulgt opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 utrolig mange dumme folk som har kasta seg inni debatten på dagbladet.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 utrolig mange dumme folk som har kasta seg inni debatten på dagbladet.no Idioten som sier det er bra med tak men at kunstgress er no dritt er jo en skikkelig skarp kar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 utrolig mange dumme folk som har kasta seg inni debatten på dagbladet.no Idioten som sier det er bra med tak men at kunstgress er no dritt er jo en skikkelig skarp kar. eller han idioten av en vif- supporter som sier at den burde ha 50 000 plasser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Men denne var jo tatt litt på kornet da! "Skrevet av: Molde , 29.11.2005 kl. 17:45 For å være helt ærlig begynner jeg å bli lei maset fra Stabæk om den nye hjemmebanen. Jeg vet ikke hvor mange år jeg har hørt på dette gnålet, kanskje det er derfor Ingebrikt S. Jensen er så hes i stemmen? " Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 29. November 2005 (endret) Del Skrevet 29. November 2005 (endret) Eh, nei. Hvis han er lei av Stabæk i media, må han ha dødshat ovenfor de andre Osloklubbene. Endret 29. November 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Jeg synes han typen som lurte på om man kunne trekke taket tilbake var inne på noe. For hvis ikke nemlig, så kan vi ikke spille der, for det kommer NFF til å si, for da blir det innendørs. FAAAAEEEEENNNN! At vi ikke har tenkt på det før. Da blir det ikke noe av nå heller. Drit ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Hvis Nøff nekter oss det tror jeg det blir litt ramaskrik..... Det ville være total brems av toppidretten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 Vedder en halv Bugg på at Stabæk Fotball og Fornebu Boligspar har diskutert eller kommer til å diskutere dette med NFF og NTF og RL før stadion står ferdig, slik at det ikke kommer noen slike overraskelser i etterkant! Nå er det jo ganske store klubber nedover i Europa som vurderer kunstgress av de nyeste kvalitetene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 29. November 2005 Del Skrevet 29. November 2005 En arbeidsgruppe nedsatt av UEFA og FIFA kommer med følgende konklusjon: It does seem probable that in the 21st century, there will be a move towards stadium which can be completely covered over by a roof which will make it possible to heat the arena in cold weather or provide air conditioning when it is hot outside. Dramatic advances in the concept of growing grass indoors and the ever-improving technology concerning the manufacture of artificial turf make the completely covered stadium, perhaps with a roof which may open and close rapidly, a realistic proposition. Men med NøFF vet man jo aldri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 30. November 2005 Del Skrevet 30. November 2005 Hvis Nøff nekter oss det tror jeg det blir litt ramaskrik..... Det ville være total brems av toppidretten. Just for the information. Mitt innlegg var ironisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 FØRSTE MØTE MED NADDERUDJeg hadde aldri vært på Nadderud før. Nå har jeg vært der, og jeg har de gode vibrasjonene fra et av norsk fotballs mest intense hjemmepublikum ringende i ørene. Opplevelsen av tribunene som eksploderer i blaatt når de vet at laget deres er tilbake i eliteserien, vil sitte ganske lenge fremover. Jeg kommer tilbake, vær sikker! Kommentar i dagens Aftenposten. FY FAEN FOR EN DAG! I disse stille tider passer det fint med et lite tilbakeblikk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Tonje er ikke stressa, men Budstikka prøver å stjele debattene fra Forum. Alle oppfordres til å fortsette diskusjonene her inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Tonje er ikke stressa, men Budstikka prøver å stjele debattene fra Forum. Alle oppfordres til å fortsette diskusjonene her inne. Ingen fare, det er ikke en kommentar der enda.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 13. Desember 2005 Del Skrevet 13. Desember 2005 Tonje er ikke stressa, men Budstikka prøver å stjele debattene fra Forum. Alle oppfordres til å fortsette diskusjonene her inne. Jeg tror ikke det er noen fare for det, og om det kan føre med seg mer engasjement blant de som ikke er her inne, så synes jeg det bare er positivt at man kan diskutere hos Budstikka og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Ellers kan det jo være verd å nevne at Finansavisen faktisk har Fornebu Stadion over 2 sider idag, uten den sedvanlige sarkasmen man er vandt med fra den kanten (uten at det er noe særlig der som vi ikke vet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå