boie 2 386 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Kjernen.com er sperret hos oss. Det er et godt tegn. Man bruker ikke arbeidstiden på slikt. Fornuftig - legge det inn hos oss også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Hepp, Fin artikkel om Stabæk i dagens Aftenposten. Finner den ikke på nett, så da må man ut i været og finne papirutgaven. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 - Trenger tre nye spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 - Trenger tre nye spillere Ikke første gangen Daniel er ute i media og minner på at ledelsen har sagt vi skal ha to-tre nye klassespillere... Vi kan jo håpe at det veldig snart ikke er nødvendig å si det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Bra at Daniel sier ifra!! Er enig i at stallen trenger forsterkninger.. Deilig å lese om Stabæk i Aftenposten igjen, kan venne meg til dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Så det intervjuet der på sporten på TV2 (eller var det TVNorge?) samme dag som kampen mot Molde var. Daniel uttrykkte seg enda sterkere enn han har gjort tidligere. Nå er jeg ingen kløpper i å skrive på svensk, men han sa noe sånt som "Det behövs nya spelare. Det behövs som fan!" Men han la til at vi har en ellever pluss et par mann på høyt nivå. JJ sa omtrent det samme, bare med litt mildere ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 "- Hvis dere skulle sette 1000 kroner hver på hvem som blir seriemester, hvem tror dere på da? Alsaker: - Kanskje Stabæk? Start greide det jo nesten i fjor... Nei, jeg setter nok 800 på Lillestrøm og 200 på Brann, gliser han." Hele artikkelen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 TV-sendte kamper i vår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 TV-sendte kamper i vår Bare på Zebra, da er jeg heldig, jeg har zebra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 TV-sendte kamper i vår Bare på Zebra, da er jeg heldig, jeg har zebra alle med kabel tv har vel zebra?i allefall i Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 alle med kabel tv har vel zebra?i allefall i Bærum Jeg fikk nettopp gnu, men den var ikke forseglet og uten byttelapp. Pokker ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 TV-sendte kamper i vår Bare på Zebra, da er jeg heldig, jeg har zebra alle med kabel tv har vel zebra?i allefall i Bærum Har kabel men ingen zebra. Har to katter, hjelper det?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Har kabel men ikke zebra. har alle xebra? faen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Dette kan hende at er en unyttig opplysning, men på min UPC digital dekoder ligger Zebra på kanal 999 under navnet visningskanal.. Kanskje det er sånn hos dere også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Har kabel men ikke zebra. har alle xebra? faen!!! Jeg hadde den ikke inntil for noen dager siden da jeg søkte den inn.. Verdt et forsøk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Og der hadde plutselig jeg også zebra.. http://pub.tv2.no/TV2/zebra/article439409.ece Det står at fra 20 des.2005 skulle alle kabelnettverk ha kanalen tilgjengelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Februar 2006 Del Skrevet 16. Februar 2006 Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett? Hjemmekampene skal man ihvertfall ikke sitte å se på tv.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 16. Februar 2006 Del Skrevet 16. Februar 2006 Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett? Hjemmekampene skal man ihvertfall ikke sitte å se på tv.... Dette var min umiddelbare tanke også. Helt bortkastede TV kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 16. Februar 2006 (endret) Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett? Hjemmekampene skal man ihvertfall ikke sitte å se på tv.... om man ikke bor på østlandet for tiden er det jo et problem.. Endret 16. Februar 2006 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæk gleder seg over Henke-overgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett? Hjemmekampene skal man ihvertfall ikke sitte å se på tv.... Jeg tenkte det samme selv, men det er jo moro å kunne ta opp kampen for å se den om igjen når man kommer hjem, og skjelle ut dommeren en gang til fordi han alltid tar feil når han dømmer i de Blaas disfavør (hvis ikke noen har tuklet med overføringa så der ser ut som om dommeren noen ganger gjøre noe riktig på reprisen da) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæk gleder seg over Henke-overgang! Henke VS IAO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Stabæk gleder seg over Henke-overgang! Henke VS IAO! Beina til Henke knekker lett, så vi får be IAO være litt forsiktig med han. ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA II 0 Del Skrevet 19. Februar 2006 Del Skrevet 19. Februar 2006 Stabæk gleder seg over Henke-overgang! Henke VS IAO! Beina til Henke knekker lett, så vi får be IAO være litt forsiktig med han. ... beina til IA er vel ikke no bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Det har vært mye beinbrudd i media for tiden, la oss håpe vi slipper så mye mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 20. Februar 2006 Del Skrevet 20. Februar 2006 Leser i fotmallmagasinet at Morten ikke er med i U-21 troppen?? Er han blitt for gammel eller har han spilt seg ut av laget?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Leser i fotmallmagasinet at Morten ikke er med i U-21 troppen?? Er han blitt for gammel eller har han spilt seg ut av laget?? For gammel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 22. Februar 2006 Del Skrevet 22. Februar 2006 Leser i fotmallmagasinet at Morten ikke er med i U-21 troppen?? Er han blitt for gammel eller har han spilt seg ut av laget?? For gammel... ble 23 for litt over en uke siden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Februar 2006 Del Skrevet 23. Februar 2006 Har kontroll på økonomien Positiv vinkling - bra Budstikka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Har kontroll på økonomien Positiv vinkling - bra Budstikka! Ja, her har du to artikler der Nettavisen har LITT forskjellig vinkling: Stabæk tapte 66,7 mill på seks år og... 14,3 mill. i bedring for LSK Det den første artikkelen unnlater å nevne er at vi har redusert underskuddet vårt med over 11 millioner kroner, og det i et år med lavere inntekter enn "normalt", mao, omtrent som det de skryter LSK opp i skyene for å ha gjort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå