Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så det intervjuet der på sporten på TV2 (eller var det TVNorge?) samme dag som kampen mot Molde var. Daniel uttrykkte seg enda sterkere enn han har gjort tidligere. Nå er jeg ingen kløpper i å skrive på svensk, men han sa noe sånt som "Det behövs nya spelare. Det behövs som fan!" Men han la til at vi har en ellever pluss et par mann på høyt nivå. JJ sa omtrent det samme, bare med litt mildere ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett?

Hjemmekampene skal man ihvertfall ikke sitte å se på tv....

Dette var min umiddelbare tanke også. Helt bortkastede TV kamper

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt problemet... Den eneste tv sendte bortekampen er mot Fredrikstad 16.mai. Dit skal vel ALLE uansett?

om man ikke bor på østlandet for tiden er det jo et problem..

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme selv, men det er jo moro å kunne ta opp kampen for å se den om igjen når man kommer hjem, og skjelle ut dommeren en gang til fordi han alltid tar feil når han dømmer i de Blaas disfavør (hvis ikke noen har tuklet med overføringa så der ser ut som om dommeren noen ganger gjøre noe riktig på reprisen da)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontroll på økonomien

Positiv vinkling - bra Budstikka!

Ja, her har du to artikler der Nettavisen har LITT forskjellig vinkling:

Stabæk tapte 66,7 mill på seks år

og...

14,3 mill. i bedring for LSK

Det den første artikkelen unnlater å nevne er at vi har redusert underskuddet vårt med over 11 millioner kroner, og det i et år med lavere inntekter enn "normalt", mao, omtrent som det de skryter LSK opp i skyene for å ha gjort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...