@ringo 22 160 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Har kontroll på økonomien Positiv vinkling - bra Budstikka! Ja, her har du to artikler der Nettavisen har LITT forskjellig vinkling: Stabæk tapte 66,7 mill på seks år og... 14,3 mill. i bedring for LSK Det den første artikkelen unnlater å nevne er at vi har redusert underskuddet vårt med over 11 millioner kroner, og det i et år med lavere inntekter enn "normalt", mao, omtrent som det de skryter LSK opp i skyene for å ha gjort... Hmmm, Det lukter litt av kreativ regnskapsførsel av artikkelen i RB... Men vi har vårt eget regnskap å konse på... Det som på sikt er dramatisk for LSK er at de ikke tjener penger på Stadionen sin! Det må vi også være obs på! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Nettavisen er like toneangivende som Idol-Kjartan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 28. Februar 2006 Del Skrevet 28. Februar 2006 Nettavisen er like toneangivende som Idol-Kjartan. Og Idol-Jorunn..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 1. Mars 2006 Del Skrevet 1. Mars 2006 Uhøytidlig tabell før sesongen starter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 1. Mars 2006 Del Skrevet 1. Mars 2006 Hadde ikke gjort meg så mye om det endte sånn med tanke på vår plassering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Var en sides oppslag i Budstikka i dag med oppfordring til å kjøpe og priser på sesongkort til 2006 sesongen. Stod også at hvis man ville synge for de mørkebla sammen Stabæk Support skulle man gå inn på stabaek.no! ikke dårlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 2. Mars 2006 Del Skrevet 2. Mars 2006 Men de burde skrevet hvor billige sesongkortene er ved Medlemskap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 Men de burde skrevet hvor billige sesongkortene er ved Medlemskap! Det ble for mye tekst siden vi har priser som varierer med alder så det gikk ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 3. Mars 2006 Del Skrevet 3. Mars 2006 "Sesongkort fra 400,-" hadde vel slått an Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Er det bare min data, eller er det flere som ikke kommer inn på stabaek.no nå? Kommer fint inn på stabaek.net. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Er det bare min data, eller er det flere som ikke kommer inn på stabaek.no nå? Kommer fint inn på stabaek.net. Samme her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Er det bare min data, eller er det flere som ikke kommer inn på stabaek.no nå? Kommer fint inn på stabaek.net. Samme her.. Jeg har ingen problemer med å komme inn på verken stabaek.no eller stabak.no. Fra Lusaka, Zambia... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 5. Mars 2006 (endret) funker bra i shanghai, kina ogsaa... Mye du reiser da Albert... Endret 5. Mars 2006 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 funker bra i shanghai, kina ogsaa... Mye du reiser da Albert... Bortimot 100 reisedøgn i året. Ekstra mye nå, forsøker å gjøre unna mest mulig før sesongstart. Men det gikk skikkelig ille på tirsdag, da bestemte vi når jeg neste gang skal hit. Mister hjemmekampen mot vålerenga (serien) og 2. runde i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 funker bra i shanghai, kina ogsaa... Mye du reiser da Albert... Bortimot 100 reisedøgn i året. Ekstra mye nå, forsøker å gjøre unna mest mulig før sesongstart. Men det gikk skikkelig ille på tirsdag, da bestemte vi når jeg neste gang skal hit. Mister hjemmekampen mot vålerenga (serien) og 2. runde i cupen. Der er skikkelig urutinert!!! Selv mister jeg kampen mot sandefjord hjemme, skal i daap i Budapest dem dagen... Men som tidligere nevnt, ferie er ferie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 funker bra i shanghai, kina ogsaa... Mye du reiser da Albert... Bortimot 100 reisedøgn i året. Ekstra mye nå, forsøker å gjøre unna mest mulig før sesongstart. Men det gikk skikkelig ille på tirsdag, da bestemte vi når jeg neste gang skal hit. Mister hjemmekampen mot vålerenga (serien) og 2. runde i cupen. Der er skikkelig urutinert!!! Selv mister jeg kampen mot sandefjord hjemme, skal i daap i Budapest dem dagen... Men som tidligere nevnt, ferie er ferie! Og jobb er jobb. Selv om det utrolig gøy å sitte i Zambia og kommunisere med en som er i Kina på Stabæk Forum, så bør vi kanskje gå over til PM om vi skal fortsette. Jeg kan levende forestille meg Mortimer når han leser om dette i to tråder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 kommer heller ikke inn på stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 For øyeblikket er jeg på ferie på Stabekk, her har de også internett! Pilsen er omtrent like dyr som hjemme på Høvik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 423 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Daniel har på seg årets drakt ser jeg ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Det er faktisk generelt mer mediedekning av Stabæk enn noen gang før....tror jeg. Blir nesten rørt jeg. Det er jo til og med positivt vinklet innimellom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Daniel har på seg årets drakt ser jeg ... Det er bortedrakt da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Mange svensker i tippeligaen. Men hvorfor er det ikke bilde av noen av våre svensker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Mange svensker i tippeligaen. Men hvorfor er det ikke bilde av noen av våre svensker? Det kommer når de topper lista for årets forsvarer, årets midtbanespiller og årets spiss ( toppscorer). I tillegg til årets trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Mange svensker i tippeligaen. Men hvorfor er det ikke bilde av noen av våre svensker? Det kommer når de topper lista for årets forsvarer, årets midtbanespiller og årets spiss ( toppscorer). I tillegg til årets trener. Ja.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen? må nok skuffe deg der desverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen? må nok skuffe deg der desverre Hæ? Men du spiller spiss på tredjelaget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen? må nok skuffe deg der desverre Hæ? Men du spiller spiss på tredjelaget? må nok skuffe deg der og jeg... Jeg spiller FORSVAR for 3rd laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. Mars 2006 Del Skrevet 7. Mars 2006 Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen? må nok skuffe deg der desverre Hæ? Men du spiller spiss på tredjelaget? må nok skuffe deg der og jeg... Jeg spiller FORSVAR for 3rd laget... Sorry. Misforståelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå