Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kontroll på økonomien

Positiv vinkling - bra Budstikka!

Ja, her har du to artikler der Nettavisen har LITT forskjellig vinkling:

Stabæk tapte 66,7 mill på seks år

og...

14,3 mill. i bedring for LSK

Det den første artikkelen unnlater å nevne er at vi har redusert underskuddet vårt med over 11 millioner kroner, og det i et år med lavere inntekter enn "normalt", mao, omtrent som det de skryter LSK opp i skyene for å ha gjort...

Hmmm,

Det lukter litt av kreativ regnskapsførsel av artikkelen i RB... :) Men vi har vårt eget regnskap å konse på... Det som på sikt er dramatisk for LSK er at de ikke tjener penger på Stadionen sin! Det må vi også være obs på!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en sides oppslag i Budstikka i dag med oppfordring til å kjøpe og priser på sesongkort til 2006 sesongen. Stod også at hvis man ville synge for de mørkebla sammen Stabæk Support skulle man gå inn på stabaek.no! ikke dårlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare min data, eller er det flere som ikke kommer inn på stabaek.no nå? Kommer fint inn på stabaek.net.

Samme her..

Jeg har ingen problemer med å komme inn på verken stabaek.no eller stabak.no. Fra Lusaka, Zambia...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker bra i shanghai, kina ogsaa... :) Mye du reiser da Albert...

Bortimot 100 reisedøgn i året. Ekstra mye nå, forsøker å gjøre unna mest mulig før sesongstart. Men det gikk skikkelig ille på tirsdag, da bestemte vi når jeg neste gang skal hit. Mister hjemmekampen mot vålerenga (serien) og 2. runde i cupen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortimot 100 reisedøgn i året. Ekstra mye nå, forsøker å gjøre unna mest mulig før sesongstart. Men det gikk skikkelig ille på tirsdag, da bestemte vi når jeg neste gang skal hit. Mister hjemmekampen mot vålerenga (serien) og 2. runde i cupen.

Der er skikkelig urutinert!!! Selv mister jeg kampen mot sandefjord hjemme, skal i daap i Budapest dem dagen... Men som tidligere nevnt, ferie er ferie!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er skikkelig urutinert!!! Selv mister jeg kampen mot sandefjord hjemme, skal i daap i Budapest dem dagen... Men som tidligere nevnt, ferie er ferie!

Og jobb er jobb.

Selv om det utrolig gøy å sitte i Zambia og kommunisere med en som er i Kina på Stabæk Forum, så bør vi kanskje gå over til PM om vi skal fortsette. Jeg kan levende forestille meg Mortimer når han leser om dette i to tråder...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo

Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen?

må nok skuffe deg der desverre :P

Hæ? Men du spiller spiss på tredjelaget?

må nok skuffe deg der og jeg... Jeg spiller FORSVAR for 3rd laget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettavisen med en positiv artikkel -Advarer mot magisk målduo

Jeg kommer ikke inn på artikkelen, men ser på bildet under http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga at det er noe kjent med dem. Er det Armando og Pedagogen?

må nok skuffe deg der desverre :P

Hæ? Men du spiller spiss på tredjelaget?

må nok skuffe deg der og jeg... Jeg spiller FORSVAR for 3rd laget...

Sorry. Misforståelse. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...