msp 810 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Tre Stabækspillere på et lag satt sammen av svensker som spiller i Norge:http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2336 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 Andreas Strand på tv2 om 5 min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Mars 2006 Del Skrevet 8. Mars 2006 det er vel omtrent nå det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 8. Mars 2006 (endret) Jævlig bra av Andreas. Han sa vel 3 ganger at han var glad for å være i Stabæk og vil gjøre sitt beste for klubben. Fin type! Endret 8. Mars 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 10. Mars 2006 Del Skrevet 10. Mars 2006 Og med ekstra trykk på Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Blaastrupene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Blaastrupene Så kult. Morsomt at de tok kommentaren til Klodrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Nå har de f... laget poll på hvem som har de dårligste supportersangene nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Nå har de f... laget poll på hvem som har de dårligste supportersangene nå. Også er det gjort på en sånn måte at man fort kan tro det er spørsmål om hvem som har BEST supportersanger også stemmer man på Stabæk og idet man har gjort det går det opp for en at det står VERST også har man stemt feil også kan man ikke få gjort noe med det også er hele dagen ødelagt og man er bare trist og lei og man venter på at fredagskvelden kan komme så man kan drukne sorgene sine i øl og vin og nytt på nytt også .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Nå har de f... laget poll på hvem som har de dårligste supportersangene nå. Også er det gjort på en sånn måte at man fort kan tro det er spørsmål om hvem som har BEST supportersanger også stemmer man på Stabæk og idet man har gjort det går det opp for en at det står VERST også har man stemt feil også kan man ikke få gjort noe med det også er hele dagen ødelagt og man er bare trist og lei og man venter på at fredagskvelden kan komme så man kan drukne sorgene sine i øl og vin og nytt på nytt også .... DU stemte feil du.....!!!! FY Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Nå har de f... laget poll på hvem som har de dårligste supportersangene nå. Også er det gjort på en sånn måte at man fort kan tro det er spørsmål om hvem som har BEST supportersanger også stemmer man på Stabæk og idet man har gjort det går det opp for en at det står VERST også har man stemt feil også kan man ikke få gjort noe med det også er hele dagen ødelagt og man er bare trist og lei og man venter på at fredagskvelden kan komme så man kan drukne sorgene sine i øl og vin og nytt på nytt også .... DU stemte feil du.....!!!! FY Det har ikke jeg sagt!!!! Men når jeg kommer hjem og kan stemme en gang til da skal jeg iallefall stemme riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. Mars 2006 Del Skrevet 17. Mars 2006 Blaastrupene Så kult. Morsomt at de tok kommentaren til Klodrik ja du syns vel det var morsomt hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Innslag på God Morgen Norge på TV2 i dag om Stabæk. Vi skal kvitte oss med snobbestempelet og stempelet om at klubben kun er for rike pappagutter. Vi skal være folkelige, ydmyke og litt "kaksiga". Et positivt innslag som viser godt samhold og godt humør i klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 GMN går i reprise i 9-10 tida ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 GMN går i reprise i 9-10 tida ikke sant? Reprisen starter kl. 10.05. Hvor langt ut i programmet var innslaget om Stabæk? Tviler på at jeg har tid eller lyst til å følge med på hele programmet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Hvor langt ut i programmet var innslaget om Stabæk? Tviler på at jeg har tid eller lyst til å følge med på hele programmet. Sannsynligvis helt i starten. Håvards innlegg ble postet 06.53, og før det er det nyheter og reklame som ikke er med i reprisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 Godt observert, Sherlock.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 21. Mars 2006 (endret) Så det. JJ sier at vi skal få være "lite kacksiga" (oversatt "litt blærete"), og slår fast at det skal være rom for begge deler - altså det vestkantede og det folkelige. Så en mange år med hardt arbeid fra Stabæk Support og StabækLars går ikke rett i vasken. Endret 21. Mars 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179610 Må vel mildt sagt kunne kalles positivt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179610 Må vel mildt sagt kunne kalles positivt... Får mer og mer tro på Stabæk. Tror jeg er lett påvirkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179610 Må vel mildt sagt kunne kalles positivt... Ja dette lover bra, men han bør jo komme seg på beina først! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. Mars 2006 Del Skrevet 21. Mars 2006 han skal være tett på nett også blir moro å se hvilke spørsmål han får og hans svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Ikke veldig positiv omtale av Stabæk og Clearwater i gårsdagens Aften... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Creedence omtalt på P3-morgen idag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Creedence omtalt på P3-morgen idag... P3 refererte til at han og Stabæk fikk nesten en hel side i Aftenposten Morgen i dag (bilde og tekst på forsiden!) - ved siden av en artikkel om at det nå er 100 utlendinger i serien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Creedence omtalt på P3-morgen idag... P3 refererte til at han og Stabæk fikk nesten en hel side i Aftenposten Morgen i dag (bilde og tekst på forsiden!) - ved siden av en artikkel om at det nå er 100 utlendinger i serien... Ja, jeg prøvde å lese den artikkelen, men det var så trangt på banen, og sidemannen holdt avisen litt skjevt, så jeg fikk det ikke med meg (hater egentlig folk som leser avisen over skulderen på den måten, men jeg gjorde ett unntak i dag) Men som sagt så fikk jeg ikke med meg så mye, annet enn at CC kunne bli den 101 utenlandske spilleren i Norge, og overskriften: SAMBA MED CREEDENCE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Creedence omtalt på P3-morgen idag... P3 refererte til at han og Stabæk fikk nesten en hel side i Aftenposten Morgen i dag (bilde og tekst på forsiden!) - ved siden av en artikkel om at det nå er 100 utlendinger i serien... Ja, jeg prøvde å lese den artikkelen, men det var så trangt på banen, og sidemannen holdt avisen litt skjevt, så jeg fikk det ikke med meg (hater egentlig folk som leser avisen over skulderen på den måten, men jeg gjorde ett unntak i dag) Men som sagt så fikk jeg ikke med meg så mye, annet enn at CC kunne bli den 101 utenlandske spilleren i Norge, og overskriften: SAMBA MED CREEDENCE Gå inn her:http://pdfavis.aftenposten.no/pdf/display.do og titt på side 50 (se også forsiden). Det står vel ikke så veldig mye interessant i artikkelen, men det er kanskje verdt 15 kroner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Gå inn her:http://pdfavis.aftenposten.no/pdf/display.do og titt på side 50 (se også forsiden). Det står vel ikke så veldig mye interessant i artikkelen, men det er kanskje verdt 15 kroner? Hvis jeg har lyst til å se på et toalett på nettet, gidder jeg i hvertfall ikke å surfe på aftenpostens pdf-sider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle590807.ece sjekk denne da folkens En god artikkel! Nannskog vil sjokkere Norge Daniel Nannskog banket inn 27 mål i 1. divisjon i fjor. Nå vil Stabæk-spissen sjokkere i Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå