msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle590807.ece sjekk denne da folkens En god artikkel! Nannskog vil sjokkere Norge Daniel Nannskog banket inn 27 mål i 1. divisjon i fjor. Nå vil Stabæk-spissen sjokkere i Tippeligaen. SJokkerer ikke meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 han skal være tett på nett også blir moro å se hvilke spørsmål han får og hans svar Står ingenting om Stabæk i gårsdagens aften. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Her finner man veldig mye god info om fotball. Både linker til mange sportsbilag i aviser og andre interessante lenker om fotball. Liker godt denne linken her om fotballstatistikk. Visste dere at Stabæk er det 7. beste laget i cupen siden 2000? Eller at siden vi rykket opp i 1995 er vi det 6. beste laget !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Eller at siden vi rykket opp i 1995 er vi det 6. beste laget !! Dropp sesongen ifjor, og vi er på 3. plass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Eller at siden vi rykket opp i 1995 er vi det 6. beste laget !! Dropp sesongen ifjor, og vi er på 3. plass! Hvis man sorterer etter poeng pr kamp i snitt(p/k) t.o.m 2006, er vi på 4. plass... Med alle lag siden 1949 er vi på 20. plass i antall poeng, men på 6. plass! i antall p/k. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Typisk negativ vinkling fra VG på at vi trekker lite tilskuere: I fjor ble det satt publikumsrekord i Eliteserien med hele 1,7 millioner tilskuere. Det ga et snitt på 9500 tilskuere. Men det blir vanskelig å slå den rekorden i år. Publikumslaget Aalesund rykket ned sammen med Bodø/Glimt, opp har Stabæk og altså Sandefjord kommet. Mye er altså opp til Sandefjord skal savnet av Aalesund bli minst mulig. Vi må møte opp som bare f... i år å vise at vi kan vi også!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Sandefjord er sikre på å fylle stadion i minst 6 kamper sier de, dvs. 6000 tilskuere. Og de har har "sprengt" budsjettet med antall sesongkort. Noen som vet hvordan det ligger ann med sesongkortsalget for vår del? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Øh. Hadde ikke de solgt sånn 1000 sesongkort eller noe..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Øh. Hadde ikke de solgt sånn 1000 sesongkort eller noe..? Har vel hatt et eksplosivt salg da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Creedence omtalt på P3-morgen idag... P3 refererte til at han og Stabæk fikk nesten en hel side i Aftenposten Morgen i dag (bilde og tekst på forsiden!) - ved siden av en artikkel om at det nå er 100 utlendinger i serien... Ja, jeg prøvde å lese den artikkelen, men det var så trangt på banen, og sidemannen holdt avisen litt skjevt, så jeg fikk det ikke med meg (hater egentlig folk som leser avisen over skulderen på den måten, men jeg gjorde ett unntak i dag) Men som sagt så fikk jeg ikke med meg så mye, annet enn at CC kunne bli den 101 utenlandske spilleren i Norge, og overskriften: SAMBA MED CREEDENCE De klarte å kalle alanzinho alan carlos gomes da silva. Creedence sier selv: " jeg har aldri spilt på kunstgress før. Derfor var dette rart. Men det blir mye bedre i morgen. mye bedre..." I kommentaren til bertil valderhaug om for mange utlendinger i norsk fotball sier han at gode utlendinger er en berikelse for norsk fotball, så ramser han opp mange navn og nevner vår egen DANIEL NANNSKOG Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Og omtrent på samme tid til neste år vil han og alle andre ha føyet til Alanzinho og Jokke på den listen. Garantert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Rapport om CCC på tv2 sporten om noen minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Rapport om CCC på tv2 sporten om noen minutter. Ikke veldig spennende, men morsomt å se Stabæk få litt omtale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 hehe, holdt på å begynne å le når de stod og filmet frem og tilbake på han ved cornerflagget og det eneste han gjorde var å løfte tommelen opp to ganger.. hadde håpet de hadde klart å filme en eller annen teknisk detalj men det eneste var var at han ikke klarte å nikke en ball hadde vært sinnsykt fett vis han her var god Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 22. Mars 2006 Del Skrevet 22. Mars 2006 Og Dagbladets nettsamfunn Blink hiver seg på bølgen! B-radio 23:40 - Creedence Clearwater Revival Long As I Can See The Light 23:44 - Backstreet Boys Quit Playing Games (With My Heart) 23:48 - Daddy DJ Daddy DJ 23:53 - Motorpsycho Hey, Jane Hør på Blinkradio Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Innslaget om CCC gikk igjen på GMN i dag kl 6:50. Navnet klinger godt hos journalister ser det ut til. Om han er god nok og signer, er jeg sikker på at han skaper noen ekstra spaltemetre for Stabæk Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 "Girl Power" på Nadderud - tv2-sporten om noen minutter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Mer om Stabæk på TV2-sporten. Nå snart om antall damer som styrer, eller noe sånt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 "Girl Power" på Nadderud - tv2-sporten om noen minutter! Hehe, først reportasjer om elendighet i Brann og Enga, og valgets kvaler i RBK. Deretter en strålende reportasje om Jente-juntaen på Nadderud! Kan det bli bedre?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 "Girl Power" på Nadderud - tv2-sporten om noen minutter! Hehe, først reportasjer om elendighet i Brann og Enga, og valgets kvaler i RBK. Deretter en strålende reportasje om Jente-juntaen på Nadderud! Kan det bli bedre?? Sette inn noen jenter i arbeidet med å skaffe nye spillere også??? Kjempeposiitivt innslag. La oss bruke det til å flere jenter til å gå på kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 23. Mars 2006 (endret) "Girl Power" på Nadderud - tv2-sporten om noen minutter! Hehe, først reportasjer om elendighet i Brann og Enga, og valgets kvaler i RBK. Deretter en strålende reportasje om Jente-juntaen på Nadderud! Kan det bli bedre?? Dette var ikke strålende! Dette var en patetisk vinkling. Først og fremst bør man i slike reportasjer unngå vinklingen som ble valg, nemlig "om man velger de mest kompetente, ansettes det bare kvinner". Og uansett hvor mye glimt i øyet det var hos lederen i Alle Gutta som utalte at hun gledet seg å gå på jobb med Alle Gutta fordi de hadde verdens fineste rumper. Tenk deg feks en markedssjef for et kvinnelag si noe sånt? Vedkommende hadde trolig fått sparken på stedet for upassende uttalelser. Nei, det er koselig med jevn fordeling i arbeidslivet, men reportasjer som er til de grader kjønnsdiskrimerende som denne gjør meg kvalm. Tydligvis er alt lov når man lager reportasjen "motsatt" av de gamle ideologiene som for lengst er historie ute i næringslivet. Bare for å presisere; jeg har ikke noe imot kvinner i styret, kvinnene i Stabæk eller kvinner generelt. Jeg er sterkt imot den ypen journalistikk som TV2 surret i sammen her. Endret 23. Mars 2006 av gufa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 slapp av. Bra med litt Stabæk nyheter uansett, All pr er god pr (nesten da). synes ikke det var noe galt med den repotasjen jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Du tok deg suverent ut på skjermen Tonje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!? Synes ikke dere ble fremstilt så dumt jeg, bortsett fra at det å stille med drakta bak-frem ser litt "noldus" ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Mars 2006 Del Skrevet 23. Mars 2006 Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!? Typisk jenter - alltid så selvutslettende selvkritiske. Synes det er fint jeg hvis dere innrømmer at dere er jævlig flinke og that´s It Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!? Typisk jenter - alltid så selvutslettende selvkritiske. Synes det er fint jeg hvis dere innrømmer at dere er jævlig flinke og that´s It Vi ER flinke det er derfor jeg syntes det er litt teit når vi blir fremstillt litt sånn blonde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!? Typisk jenter - alltid så selvutslettende selvkritiske. Synes det er fint jeg hvis dere innrømmer at dere er jævlig flinke og that´s It Vi ER flinke det er derfor jeg syntes det er litt teit når vi blir fremstillt litt sånn blonde. Kanskje dere er flinke, men også litt blonde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Huff og huff. Ble meget flau da jeg så innslaget. Måtte skru over på en annen kanal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Huff og huff. Ble meget flau da jeg så innslaget. Måtte skru over på en annen kanal. Jeg også. Måtte skru over på Big Brother for å få en bekreftelse på at kvinner ikke er dumme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå