Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Eller at siden vi rykket opp i 1995 er vi det 6. beste laget !! :D

Dropp sesongen ifjor, og vi er på 3. plass!

Hvis man sorterer etter poeng pr kamp i snitt(p/k) t.o.m 2006, er vi på 4. plass...

Med alle lag siden 1949 er vi på 20. plass i antall poeng, men på 6. plass! i antall p/k. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk negativ vinkling fra VG på at vi trekker lite tilskuere:

I fjor ble det satt publikumsrekord i Eliteserien med hele 1,7 millioner tilskuere. Det ga et snitt på 9500 tilskuere. Men det blir vanskelig å slå den rekorden i år. Publikumslaget Aalesund rykket ned sammen med Bodø/Glimt, opp har Stabæk og altså Sandefjord kommet. Mye er altså opp til Sandefjord skal savnet av Aalesund bli minst mulig.

Vi må møte opp som bare f... i år å vise at vi kan vi også!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandefjord er sikre på å fylle stadion i minst 6 kamper sier de, dvs. 6000 tilskuere. Og de har har "sprengt" budsjettet med antall sesongkort.

Noen som vet hvordan det ligger ann med sesongkortsalget for vår del?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Creedence omtalt på P3-morgen idag... :)

P3 refererte til at han og Stabæk fikk nesten en hel side i Aftenposten Morgen i dag (bilde og tekst på forsiden!) - ved siden av en artikkel om at det nå er 100 utlendinger i serien...

Ja, jeg prøvde å lese den artikkelen, men det var så trangt på banen, og sidemannen holdt avisen litt skjevt, så jeg fikk det ikke med meg (hater egentlig folk som leser avisen over skulderen på den måten, men jeg gjorde ett unntak i dag) Men som sagt så fikk jeg ikke med meg så mye, annet enn at CC kunne bli den 101 utenlandske spilleren i Norge, og overskriften:

SAMBA MED CREEDENCE

De klarte å kalle alanzinho alan carlos gomes da silva. Creedence sier selv: " jeg har aldri spilt på kunstgress før. Derfor var dette rart. Men det blir mye bedre i morgen. mye bedre..." I kommentaren til bertil valderhaug om for mange utlendinger i norsk fotball sier han at gode utlendinger er en berikelse for norsk fotball, så ramser han opp mange navn og nevner vår egen DANIEL NANNSKOG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, holdt på å begynne å le når de stod og filmet frem og tilbake på han ved cornerflagget og det eneste han gjorde var å løfte tommelen opp to ganger.. :P hadde håpet de hadde klart å filme en eller annen teknisk detalj men det eneste var var at han ikke klarte å nikke en ball ;) hadde vært sinnsykt fett vis han her var god

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Dagbladets nettsamfunn Blink hiver seg på bølgen!

B-radio

23:40 - Creedence Clearwater Revival

Long As I Can See The Light

23:44 - Backstreet Boys

Quit Playing Games (With My Heart)

23:48 - Daddy DJ

Daddy DJ

23:53 - Motorpsycho

Hey, Jane

Hør på Blinkradio

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innslaget om CCC gikk igjen på GMN i dag kl 6:50. Navnet klinger godt hos journalister ser det ut til. Om han er god nok og signer, er jeg sikker på at han skaper noen ekstra spaltemetre for Stabæk

Håvard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Girl Power" på Nadderud - tv2-sporten om noen minutter!

Hehe, først reportasjer om elendighet i Brann og Enga, og valgets kvaler i RBK. Deretter en strålende reportasje om Jente-juntaen på Nadderud! Kan det bli bedre?? :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, først reportasjer om elendighet i Brann og Enga, og valgets kvaler i RBK. Deretter en strålende reportasje om Jente-juntaen på Nadderud! Kan det bli bedre?? :D

Sette inn noen jenter i arbeidet med å skaffe nye spillere også???

Kjempeposiitivt innslag. La oss bruke det til å flere jenter til å gå på kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke strålende! Dette var en patetisk vinkling. Først og fremst bør man i slike reportasjer unngå vinklingen som ble valg, nemlig "om man velger de mest kompetente, ansettes det bare kvinner". Og uansett hvor mye glimt i øyet det var hos lederen i Alle Gutta som utalte at hun gledet seg å gå på jobb med Alle Gutta fordi de hadde verdens fineste rumper. Tenk deg feks en markedssjef for et kvinnelag si noe sånt? Vedkommende hadde trolig fått sparken på stedet for upassende uttalelser.

Nei, det er koselig med jevn fordeling i arbeidslivet, men reportasjer som er til de grader kjønnsdiskrimerende som denne gjør meg kvalm. Tydligvis er alt lov når man lager reportasjen "motsatt" av de gamle ideologiene som for lengst er historie ute i næringslivet.

Bare for å presisere; jeg har ikke noe imot kvinner i styret, kvinnene i Stabæk eller kvinner generelt. Jeg er sterkt imot den ypen journalistikk som TV2 surret i sammen her.

Endret av gufa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinlig laget og en kommentar langt over streken av Line i Alle Gutta. Mimmi er likevell bra, tras kommentaren om når man velger kompetanse så blir det jenter. Tror faktisk at hvis du hører etter en gang til så er det sagt i en setting for å vise at disse damene ikke er kvotert inn på kjønn, men at det er kompetente damer. Problemet er bare at vi blir fremstillt som dumme damer.... Bombe!!?

Synes ikke dere ble fremstilt så dumt jeg, bortsett fra at det å stille med drakta bak-frem ser litt "noldus" ut! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk jenter - alltid så selvutslettende selvkritiske. Synes det er fint jeg hvis dere innrømmer at dere er jævlig flinke og that´s It

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk jenter - alltid så selvutslettende selvkritiske. Synes det er fint jeg hvis dere innrømmer at dere er jævlig flinke og that´s It

Vi ER flinke det er derfor jeg syntes det er litt teit når vi blir fremstillt litt sånn blonde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ER flinke det er derfor jeg syntes det er litt teit når vi blir fremstillt litt sånn blonde.

Kanskje dere er flinke, men også litt blonde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...