Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff og huff. Ble meget flau da jeg så innslaget. Måtte skru over på en annen kanal.

Jeg også. Måtte skru over på Big Brother for å få en bekreftelse på at kvinner ikke er dumme ;)

Heldigvis sier aldri menn noe dumt når de blir intervjuet om fotball. Særlig ikke de få mennene som er igjen i Stabæk-apparatet. De skriver ikke engang å lover nye stjernespillere uten å kunnne holde det.

Heldigvis.

Om vi ser bort fra Ingo, JJ, Tom.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså missorstå meg ikke. Jeg syntes all Stabæk dekning er bra, men akkurat her var det enkelte som dreit oss ut, men det har andre gjort før så det er ikke noen krise i det. Vi jentene ofter oss for TV2's gode ide og syntes det var greit å gi Stabæk mediedekning. Dette handler tross alt om at Stabæk er en klubb der det er mange fler damer enn i de andre klubbene. Stabæk tør å satse på damer og det har jo vært oppe på dagsorden at fotballklubbene er for dårlige til å ha damer i styrer bla. og da er det possitivt at vi i Stabæk kan være best i klassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i allverden var opplegget med å ha på seg drakta feil vei? Er dette en motebølge som har gått oss hus forbi?

Det er det nok. Her er siste nytt fra Milano:

pump_it_up_exceed_krisskross.jpg

Guttene står bak fram i klærne! Tøft...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så gøy å lese i både nett og papir utgaver av de fleste aviser og kunne lese en nyhet om STABÆK!!

Vi er tilbake, og vi skal overgå alle forventninger!!

Hepp!

(Nei, det var ikke min replikk - men jeg er helt enig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så gøy å lese i både nett og papir utgaver av de fleste aviser og kunne lese en nyhet om STABÆK!!

Vi er tilbake, og vi skal overgå alle forventninger!!

Hepp!

(Nei, det var ikke min replikk - men jeg er helt enig)

SYntes nesten det står noe om Stabæk annen hver dag jeg :D:D !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... det første jeg tenkte var at stabæk kom til å signere en eller annen god spiller men tvilsomt siden dette er noe som kommer i budstikka isteden for på stabak.no eller no :P på mandager pleier d å komme intervjuer og kampreferat fra helgens kamp så jeg håper ikke d er d som er den store overraskelsen :P kanskje d er et kjempefint interjvu med markus :P jaja.. nå sitter jeg her og grubler siden jeg ikke kan annet enn å vente på at den idiotiske kroppen min skal få bort forskjølelsen så jeg kan begynne å leve igjen :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde på følelsen at det skjedde noe rundt kl 5 i dag. Og fikk det for meg at det var noe som omhandlet Stabæk! Jeg bare fikk den følelsen uten å ha lest noe som helst, jeg har bare sittet hjemme... Merkelig :unsure:

Kan det være en signing???

Endret av chelsea
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom S. Tar hatten og går?

Ingo vandrer fra Vålerenga kjerke til Nadderud med kun et Stabækklistremerke på snoppen som unnskyldning for å ha trampet i salaten?

En rik Onkel melder at han skal gå inn i klubben med millionerpåmillioner?

Det blir skyvetak og naturgress på Fornebuarena allikevel?

Enga degraderes til Adeccoligaen for å ha brutt en eller annen skjult paragraf i nffs reglement?

Hva i all verden er på gang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...