AndersBD 999 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Hva i allverden var opplegget med å ha på seg drakta feil vei? Er dette en motebølge som har gått oss hus forbi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Huff og huff. Ble meget flau da jeg så innslaget. Måtte skru over på en annen kanal. Jeg også. Måtte skru over på Big Brother for å få en bekreftelse på at kvinner ikke er dumme Heldigvis sier aldri menn noe dumt når de blir intervjuet om fotball. Særlig ikke de få mennene som er igjen i Stabæk-apparatet. De skriver ikke engang å lover nye stjernespillere uten å kunnne holde det. Heldigvis. Om vi ser bort fra Ingo, JJ, Tom..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Altså missorstå meg ikke. Jeg syntes all Stabæk dekning er bra, men akkurat her var det enkelte som dreit oss ut, men det har andre gjort før så det er ikke noen krise i det. Vi jentene ofter oss for TV2's gode ide og syntes det var greit å gi Stabæk mediedekning. Dette handler tross alt om at Stabæk er en klubb der det er mange fler damer enn i de andre klubbene. Stabæk tør å satse på damer og det har jo vært oppe på dagsorden at fotballklubbene er for dårlige til å ha damer i styrer bla. og da er det possitivt at vi i Stabæk kan være best i klassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Vi glemmer dette jentetullet fra igår, og følger opp med: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle592946.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 For en fantastisk trener vi har!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Det var et velig fint intervju. Elsker den mannen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Må bare nevne hvor lik han er Mourinho i utseende..men heldigvis har vi den sympatiske utgaven og Chelsea har fått rasshølet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Hva i allverden var opplegget med å ha på seg drakta feil vei? Er dette en motebølge som har gått oss hus forbi? Jeg for min del er glad for at Stabæk er tilbake i mediebildet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Hva i allverden var opplegget med å ha på seg drakta feil vei? Er dette en motebølge som har gått oss hus forbi? Det er det nok. Her er siste nytt fra Milano: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Hva i allverden var opplegget med å ha på seg drakta feil vei? Er dette en motebølge som har gått oss hus forbi? Det er det nok. Her er siste nytt fra Milano: Guttene står bak fram i klærne! Tøft... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Det er så gøy å lese i både nett og papir utgaver av de fleste aviser og kunne lese en nyhet om STABÆK!! Vi er tilbake, og vi skal overgå alle forventninger!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Mars 2006 Del Skrevet 24. Mars 2006 Det er så gøy å lese i både nett og papir utgaver av de fleste aviser og kunne lese en nyhet om STABÆK!! Vi er tilbake, og vi skal overgå alle forventninger!! Hepp! (Nei, det var ikke min replikk - men jeg er helt enig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Det er så gøy å lese i både nett og papir utgaver av de fleste aviser og kunne lese en nyhet om STABÆK!! Vi er tilbake, og vi skal overgå alle forventninger!! Hepp! (Nei, det var ikke min replikk - men jeg er helt enig) SYntes nesten det står noe om Stabæk annen hver dag jeg !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gled dere til morgendagens Budstikka. Hvis dere noensinne skal kjøpe Budstikka så er det i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 hva skal stå der? fortell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gled dere til morgendagens Budstikka. Hvis dere noensinne skal kjøpe Budstikka så er det i morgen! Ingo er det deg ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gled dere til morgendagens Budstikka. Hvis dere noensinne skal kjøpe Budstikka så er det i morgen! Ingo er det deg ? Jeg slipper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gled dere til morgendagens Budstikka. Hvis dere noensinne skal kjøpe Budstikka så er det i morgen! Selger de Budstikka på Narvesen? Og er Narvesen på lysaker i berum ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 hmm... det første jeg tenkte var at stabæk kom til å signere en eller annen god spiller men tvilsomt siden dette er noe som kommer i budstikka isteden for på stabak.no eller no på mandager pleier d å komme intervjuer og kampreferat fra helgens kamp så jeg håper ikke d er d som er den store overraskelsen kanskje d er et kjempefint interjvu med markus jaja.. nå sitter jeg her og grubler siden jeg ikke kan annet enn å vente på at den idiotiske kroppen min skal få bort forskjølelsen så jeg kan begynne å leve igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 26. Mars 2006 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2006 (endret) Jeg hadde på følelsen at det skjedde noe rundt kl 5 i dag. Og fikk det for meg at det var noe som omhandlet Stabæk! Jeg bare fikk den følelsen uten å ha lest noe som helst, jeg har bare sittet hjemme... Merkelig Kan det være en signing??? Endret 26. Mars 2006 av chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Er ikke snakk om nye spillere, bare kjøp Budstikka i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Hmmm...... hva faen kan det være for no? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Er ikke snakk om nye spillere, bare kjøp Budstikka i morgen! Hva kan det være? *lure,lure* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Tom S. Tar hatten og går? Ingo vandrer fra Vålerenga kjerke til Nadderud med kun et Stabækklistremerke på snoppen som unnskyldning for å ha trampet i salaten? En rik Onkel melder at han skal gå inn i klubben med millionerpåmillioner? Det blir skyvetak og naturgress på Fornebuarena allikevel? Enga degraderes til Adeccoligaen for å ha brutt en eller annen skjult paragraf i nffs reglement? Hva i all verden er på gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Siden du skriver med uthevet skrift markus regner jeg med det er noe av betydning... Har det noe med Fornebu Arena å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Kan det være offentliggjøring av stadionsponsor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gilde Arena? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gilde Arena? Kan det være at Stabækmagasinet er bilag til Stikka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Gilde Arena? Kan det være at Stabækmagasinet er bilag til Stikka? Hepp Ikke særlig spoilerfriendly rich! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 26. Mars 2006 Del Skrevet 26. Mars 2006 Takk skal du ha Markus. Nå får ikke jeg sove i natt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå