Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"I Enga har vi også en Judas-trio i Derek, Jarl André Storbæk og Muri."

Haha, og det kommer fra Lyn supporterne :D

La merke til det selv. Godt sagt.

Det er alltid noen som vil gå over lik for å oppnå resultater. RBK har vært foregangsklubben her, som stort sett har plukket alle deres motstanderes beste spillere. Det har gitt RBK en fantastisk mulighet til:

a) Holde troppen stort sett norsk.

B) Gjøre motstanderne dårligere.

c) Kjøpe ferdige profiler.

d) Gi seg selv et særdeles lite positivt ansikt

Det værste er jo såklart når de kjøper sine ærkefienders kapteiner osv. Slik som da de hentet Hoftun fra Molde, Karradas fra Brann, Rønningen fra Brann osv.

Men Vif har aldri hatt penger mellom henda før, så deres mulighet til å danne et lag av svikere har rett og slett ikke vært mulig. De har måttet bruke det de har funnet, og prøve å gjøre det beste ut av det. Nå derimot, når de har penger på bok, oppfører de seg som en nyrik pappagutt med null forståelse for hva klubbfølelse er. Alle de som tar de sentrale avjørelsene er folk uten bånd til Vålerenga fra før. En haug med resultatorienterte businessmenn som ikke bryr seg et kvidder om Vålerengas historie. Det synliggjøres så komisk godt når Rekdal presterer å si omtrent "jøyemeg, vi har visst et juniorlag, og vet du hva? Det er visst noen av de som har potensiale. Kanskje vi skal prøve dem engang". Bare en måned før hadde han og makker Bohinen vært ute i media og klaget over at prisen på norske spillere er for høy... Siem gjorde nok sakene sine bra for VIF, og det å prestere å få FLERE supportere til å se på FÆRRE bohemer spille for VIF tyder også på at han ikke overvurderte klanen, men så tvers igjennom dem. De har ingen ryggrad. De heier bare på draktene de også. Dette visste Siem. En publikumsøkning på over 100% viser tydlig hvor disse supporterne står. Et lite bilde som undergraver VIF-patriotenes tyngde er når Shampoo-Knutsen måtte gå ut i media flere ganger å trygle folk om å komme å se VIF spille semi-finaler mot Ærke-fienden Storhamar. Hjemmebanen deres ligger jo praktisk talt i Vålerenga, i motsetning til Ullevål som ikke akkurat er i gangavstand fra bydelen deres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle596935.ece

sandefjord sier:"Vi har ikke noen spesielle i Tippeligaen siden det er første gang vi er med her. Men vi møtte jo Stabæk i fjor, men så lenge vi vant den ene kampen og spilte uavgjort den andre klarte vi ikke å plukke ut noen hatobjekter"

hva er d for no a? klarer de ikke å innrømme at vi banka dem i seriefinalen? jeg vet hvertfall hvem jeg hater mest... han derre karen fra sandefjord som spytta på flaggene våre som jeg ikke husker hva heter så her må noen hjelpe meg så jeg vet hvem jeg skal bue på! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten Morgen hadde en helsides greie i forbindelse med deres tabelltips (de plasserer oss på 10. plass), der de skryter voldsomt av en viss eks-Tyskland-/Italiaproff - morro! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at jeg kanskje virker litt snurt og kommer til å få teite kommentarer om at "vi burde brukt tiden på å skaffe spillere" men var det noen som syntes at Magasinet var bra?

Vi brukte ganske mye tid internt på det og det ble totalt overskygget av at VG tippet oss ned.

Noen som likte det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at jeg kanskje virker litt snurt og kommer til å få teite kommentarer om at "vi burde brukt tiden på å skaffe spillere" men var det noen som syntes at Magasinet var bra?

Vi brukte ganske mye tid internt på det og det ble totalt overskygget av at VG tippet oss ned.

Noen som likte det?

Det har vel blitt overskygget av spiller-jakten. Tror uansett at alt som styrker stillingen til Stabæk i distriktet gjør oss mer attraktive overfor nye spiller (samt flere kroner i kassa)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som likte det?

Det var helt fantastisk - og bidro i stor grad til å dempe skuffelsen (evt.) over at forventninger ikke har blitt innfridd. Den skal ikke til resirkulering. Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som likte det?

Jeg gjemte kanskje min tilbakemelding, men den ligger her;

http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...450entry68450

Som sagt; Meget bra!! Arkiveres!!

Blaatter! Vedlegget til Stikka på mandag (var det vel).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som likte det?

Markus, det bilaget var veldig veldig bra.

Jeg ser forresten at Frode Grodås tipper at Stabæk kommer bak Ham-Kam på tabellen i Budstikka. He-he. 15. plass er nok det dårligste vi er blitt tippet i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virket som om de hadde litt tekniske problemer... Det er jo verdt å merke seg at på kampen var det kun mikrofoner foran Vålerengens supportere, og på TV omtaler de kun VIFs side av kampen, noe sånt som ''Spissene scorer'' eller noe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaargh!!

Driver Dagbladet bevisst sabotasje av oss?

I treningskamptabellen gir Dagbladet Stabæk 2 poeng pr seier, mens alle de andre lagene får de vanlige 3...

Vi har 15 p, med et snitt på 1.5 som ville gitt oss en 8. plass

5 Seire X 3poeng er 15 poeng. Det står på tabellen det??

De har rettet det opp nå, det stod 10 p før i dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaargh!!

Driver Dagbladet bevisst sabotasje av oss?

I treningskamptabellen gir Dagbladet Stabæk 2 poeng pr seier, mens alle de andre lagene får de vanlige 3...

Vi har 15 p, med et snitt på 1.5 som ville gitt oss en 8. plass

5 Seire X 3poeng er 15 poeng. Det står på tabellen det??

Ja, nå ja... Godt å se at det finnes rettferdighet her i verden ennå. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som likte det?

Supert bilag Markus. Fikk ikke lest det før i går, men det var verdt ventetiden ;) .

Dette bidrar positivt til å spre Stabæks gode navn og rykte.

Forza Stabæk

PS! Vi er klare for TL!

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...