Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Østlandsendinga (NRK) skal nå (om få minutter) se nærmere på Stabæk!!!

nrk TV?

ja, på nå!

Veldig bra! Det er kult å være i Eliteserien igjen. Så mye trøkk har det aldri vært i nærheten av tidligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DAgsrevyen NÅ !

Så det - var det ikke Øvrebø som dømte oss i gå?

Rakk ikke.. Hva var det?

Øvrebø lover flere straffespark i år, først og fremst for holdning. JJ syns det er ok, sånn har det vært i Sverige en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså! Så Øvrebø mener han kommer til å blåse mange flere straffer for holding i år enn i fjor.. det gjelder tydligvis KUN holding og ikke nedsparkinger bakfra.

Men når sant skal sies, blir jeg glad om de klarer å ta fatt i det. Hoftun, Riseth, Kippe etc. har holdt på lenge nok nå... Johnsen fikk endel frispark imot seg i går og det var helt på sin plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PR-messig var det et godt trekk å spille generalprøve mot VIF. Av ukjent og uforståelig grunn er dette et av lagene som skaper flest overskrifter og flest spaltemeter i mediene. Vi får se å endre på det i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stabaek.no redaksjonen leverer selvsagt en bunnsolid analyse av våre helter! Jeg er enig alle konklusjoner og har nesten sluttet å tenke på hvordan det kunne blitt med George og Prica i stallen <_<

Jeg er enig i det meste, men ikke:

historien viser at lag som ikke henter inn forsterkninger med toppserieerfaring etter et opprykk får problemer. Det er ingen ting som skulle tilsi at det ikke skal skje med oss også!
Vi har tross alt vært 10 år i toppserien, og bare nede ett år. Så og si alle våre spillere (utenom juniorene) her derfor erfaring fra TL eller tilsvarende, og er derfor i en annen situasjon en de fleste andre. VIF holdt seg greit når de kom opp, Aalesund fikk aldri etablert seg der oppe, og det gjør vel heller ikke Sandefjord. Kanskje de og Aalesund bytter plass igjen neste år, men jeg har større tro på at de går ned enn at Aalesund går opp igjen (og da har vi kommet langt unna opprinnelig tema :lol: )
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skvatt litt når jeg så denne overskriften...

Ja, men det er ikke bra selv om de ikke er i første 11'rn. Dette er gutter som kanskje må innpå i løpet av sesongen pga av skader, og da er det ille hvis de ikke får trent skikkelig. De kan ikke akkurat flyte på rutinen sin i TL :ph34r:. Branimir kan jo fort havne i start 11'rn også.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig Latterlig Latterlig. Snart kommer det vel at det er Norges største fotballsite. Noe de kanskje er, men det er som en del av Nettavisen, ikke som fxt.

Og enda værre; hos meg spiller den jæ*** TV2-reklamen hver gang jeg åpner en side på fxt. Kan bli litt for mye love for meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi, og alle andre klubber i TL, blir omtalt i denne uka's Donald. Daniel er profilen: "Tjuesju mål, som han scoret i "nest øverste etasje", er sjukere en magesjau, og kan neppe gjentas."

I tillegg følger det med en jævlig kul penn som skriver usynlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...