BlaaSeier 83 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Noen som har lest denne helt dragiske artikkelen? Stabæk er avhengig av to svenske nøkkelspillere for å lykkes i år: Daniel Nannskog og Jesper Jansson. Tror det er Jokke de "egentlig" tror er skada Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Ble redd i et par sekunder.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mener å ha sett denne før et sted, men.. Får da håpe at målene kommer.. Jeg har trua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Noen som har lest denne helt dragiske artikkelen? Stabæk er avhengig av to svenske nøkkelspillere for å lykkes i år: Daniel Nannskog og Jesper Jansson. Tror det er Jokke de "egentlig" tror er skada Jesper blir mest sansynlig klar til åpningskampen . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Ser viff har lansert en 1913-kleskolleksjon. Hadde værtkult om vi lagde noen 1912-gensere bare på faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Østlandsendinga (NRK) skal nå (om få minutter) se nærmere på Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Østlandsendinga (NRK) skal nå (om få minutter) se nærmere på Stabæk!!! nrk TV? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Østlandsendinga (NRK) skal nå (om få minutter) se nærmere på Stabæk!!! nrk TV? ja, på nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Østlandsendinga (NRK) skal nå (om få minutter) se nærmere på Stabæk!!! nrk TV? ja, på nå! Veldig bra! Det er kult å være i Eliteserien igjen. Så mye trøkk har det aldri vært i nærheten av tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Mycket bra - nå er det bare å vente på Stabæk spesial på budstikka! - nesten overdose i dag! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...en/5597357.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Straks noe om stabæk på TVbudstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 DAgsrevyen NÅ ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 DAgsrevyen NÅ ! Så det - var det ikke Øvrebø som dømte oss i gå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 DAgsrevyen NÅ ! Så det - var det ikke Øvrebø som dømte oss i gå? Rakk ikke.. Hva var det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 DAgsrevyen NÅ ! Så det - var det ikke Øvrebø som dømte oss i gå? Rakk ikke.. Hva var det? Øvrebø lover flere straffespark i år, først og fremst for holdning. JJ syns det er ok, sånn har det vært i Sverige en stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 Jasså! Så Øvrebø mener han kommer til å blåse mange flere straffer for holding i år enn i fjor.. det gjelder tydligvis KUN holding og ikke nedsparkinger bakfra. Men når sant skal sies, blir jeg glad om de klarer å ta fatt i det. Hoftun, Riseth, Kippe etc. har holdt på lenge nok nå... Johnsen fikk endel frispark imot seg i går og det var helt på sin plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. April 2006 Del Skrevet 3. April 2006 PR-messig var det et godt trekk å spille generalprøve mot VIF. Av ukjent og uforståelig grunn er dette et av lagene som skaper flest overskrifter og flest spaltemeter i mediene. Vi får se å endre på det i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 FXT - Norges nye fotballportal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Litt for nær tilknyttning til Nettavisen etter min smak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Litt for nær tilknyttning til Nettavisen etter min smak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 stabaek.no redaksjonen leverer selvsagt en bunnsolid analyse av våre helter! Jeg er enig alle konklusjoner og har nesten sluttet å tenke på hvordan det kunne blitt med George og Prica i stallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Meget bra skrevet og analysert. Og jeg er helt enig i kritikken av ledelsen, godt formulert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Meget bra! Som alltid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 stabaek.no redaksjonen leverer selvsagt en bunnsolid analyse av våre helter! Jeg er enig alle konklusjoner og har nesten sluttet å tenke på hvordan det kunne blitt med George og Prica i stallen Jeg er enig i det meste, men ikke: historien viser at lag som ikke henter inn forsterkninger med toppserieerfaring etter et opprykk får problemer. Det er ingen ting som skulle tilsi at det ikke skal skje med oss også! Vi har tross alt vært 10 år i toppserien, og bare nede ett år. Så og si alle våre spillere (utenom juniorene) her derfor erfaring fra TL eller tilsvarende, og er derfor i en annen situasjon en de fleste andre. VIF holdt seg greit når de kom opp, Aalesund fikk aldri etablert seg der oppe, og det gjør vel heller ikke Sandefjord. Kanskje de og Aalesund bytter plass igjen neste år, men jeg har større tro på at de går ned enn at Aalesund går opp igjen (og da har vi kommet langt unna opprinnelig tema ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Litt gøyal overskrift: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle601912.ece Blir nok fuktig ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. April 2006 (endret) Del Skrevet 4. April 2006 (endret) Skvatt litt når jeg så denne overskriften... Endret 4. April 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. April 2006 (endret) Del Skrevet 4. April 2006 (endret) Skvatt litt når jeg så denne overskriften... Ja, men det er ikke bra selv om de ikke er i første 11'rn. Dette er gutter som kanskje må innpå i løpet av sesongen pga av skader, og da er det ille hvis de ikke får trent skikkelig. De kan ikke akkurat flyte på rutinen sin i TL . Branimir kan jo fort havne i start 11'rn også. Endret 4. April 2006 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Kampreferat på vif-tv, Mye negativt om Stabæk fra komentatoren, Men Drillo Skøyt litt av oss faktisk;) Og Nadderud "gartneren" fikk også jobb tilbud fra vif kan det høres ut som:). http://www.cikmedia.com/vif/viftv.html ->Stabæk - Vif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 FXT - Norges nye fotballportal? Latterlig Latterlig Latterlig. Snart kommer det vel at det er Norges største fotballsite. Noe de kanskje er, men det er som en del av Nettavisen, ikke som fxt. Og enda værre; hos meg spiller den jæ*** TV2-reklamen hver gang jeg åpner en side på fxt. Kan bli litt for mye love for meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 4. April 2006 Del Skrevet 4. April 2006 Vi, og alle andre klubber i TL, blir omtalt i denne uka's Donald. Daniel er profilen: "Tjuesju mål, som han scoret i "nest øverste etasje", er sjukere en magesjau, og kan neppe gjentas." I tillegg følger det med en jævlig kul penn som skriver usynlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå