Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Det var spikern i kista - dem vil jeg i hvert fall ikke høre på mer.

Fullstendig off topic, men jeg vil oppfordre alle som hører p4 i dag om sporenstreks bytte til Kanal24 umiddelbart. Mye av det samme, ja, men allikevel myyyyyye bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra i det hele tatt. Fryktet at denne nyeheten ville komme.

Håper at Tommy tar plassen. Han rapporteres (Nannskog tett på nett) i bra form. Synes ikke Nystuen klarte seg så bra mot Vålrenga.

Helt enig. Og gratulerer med dagen! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det er lett å mislike Vålerenga fordi de er store, sier hun. Magnus Wattne ser sjansen, og benytter den. - Stabæk er derfor vanskeligere å hate, smiler han."

Det er bra å si.. Husker Lyn for bare noen sesonger siden.. "dagens tilskuertall: 800, takk for oppmøte mine damer og herrer", kommer det anspent fra høytalerne..

bare vent! Sikker på at om halvannet år er SS ca 100 syngende!! Og når man er i den prossessen vokser man fort!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsiden / NesteKlikk prøver seg på en vurdering av Tippeligaen. Forsåvidt mange relevante kommentarer, selv om jeg ikke er enig i plasseringen (12.plass), men når det gjelder beskrivelse av baneforholdene, så bommer journalisten totalt:
En stadion og en gressmatte som burde vært kassert for lenge siden
. Stadion er nok ikke så mye å skryte av, men gressmatta er jo f*** meg noe av det beste som finnes i Norge, spesielt med tanke på årstiden!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsiden / NesteKlikk prøver seg på en vurdering av Tippeligaen. Forsåvidt mange relevante kommentarer, selv om jeg ikke er enig i plasseringen (12.plass), men når det gjelder beskrivelse av baneforholdene, så bommer journalisten totalt:
. Stadion er nok ikke så mye å skryte av, men gressmatta er jo f*** meg noe av det beste som finnes i Norge, spesielt med tanke på årstiden!

Grr :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det er lett å mislike Vålerenga fordi de er store, sier hun. Magnus Wattne ser sjansen, og benytter den. - Stabæk er derfor vanskeligere å hate, smiler han."

Det er bra å si.. Husker Lyn for bare noen sesonger siden.. "dagens tilskuertall: 800, takk for oppmøte mine damer og herrer", kommer det anspent fra høytalerne..

bare vent! Sikker på at om halvannet år er SS ca 100 syngende!! Og når man er i den prossessen vokser man fort!!!

Lyn har flere på lønningslisten enn tilskuere.........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det meste annet er jo også bare vås:

Styrker: Hauger, Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson borger for kvalitet og mål, spiller offensiv og pen fotball, oppegående trener i Jan Jönsson, svære Andreas Strand kan overraske på topp, Ingebrigt Steen Jensen er alltids greie å ha i bakhånd og vil sørge for heftige visjoner og stort engasjement.

Svakheter: En stadion og en gressmatte som burde vært kassert for lenge siden, svake fysisk, lite attraktive (sliter med å få nye spillere til klubben), dårlig publikumsoppslutning, Hauger er skadet.

Er virkelig Veigar en av styrkene våre? Og er pen fotball en av styrkene våre (resultatmessig). Og er Ingo grei å ha i bakhånd?

Og hvor mange poeng taper vi egentlig på en dårlig stadion? Er vi svake fysisk? Henning mister et par kamper, so what??

Mitt tips er at journalisten ikke har sett Stabæk, men husker en del av de stikkordene som har vært forbundet med Stabæk. At vedkommende journalist nevner Henning er trolig bare fordi han har lest det i avisen. Har neppe sett Henning spille.

Endret av gufa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det meste annet er jo også bare vås:

Styrker: Hauger, Nannskog og Veigar Pall Gunnarsson borger for kvalitet og mål, spiller offensiv og pen fotball, oppegående trener i Jan Jönsson, svære Andreas Strand kan overraske på topp, Ingebrigt Steen Jensen er alltids greie å ha i bakhånd og vil sørge for heftige visjoner og stort engasjement.

Svakheter: En stadion og en gressmatte som burde vært kassert for lenge siden, svake fysisk, lite attraktive (sliter med å få nye spillere til klubben), dårlig publikumsoppslutning, Hauger er skadet.

Er virkelig Veigar en av styrkene våre? Og er pen fotball en av styrkene våre (resultatmessig). Og er Ingo grei å ha i bakhånd?

Og hvor mange poeng taper vi egentlig på en dårlig stadion? Er vi svake fysisk? Henning mister et par kamper, so what??

Mitt tips er at journalisten ikke har sett Stabæk, men husker en del av de stikkordene som har vært forbundet med Stabæk. At vedkommende journalist nevner Henning er trolig bare fordi han har lest det i avisen. Har neppe sett Henning spille.

"Bø!", sier Trollefar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er Stig forklarer kanskje det meste. Journalisten er NesteKlikks musikkjournalist! Ser for meg redaktøren som sier: "..og med det samme du skriver om sommerens festivaler - det er noe som kalles Tippeligaen, kan du ikke slenge sammen noe om det også??" B)

edit: At fyren heier på Tromsø gjør jo ikke saken noe bedre!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der skulle det nok stått 1000!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...