Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise! Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise! Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match? Er jeg kjip hvis jeg helt ærlig sier at det ikke er så viktig for meg å se denne kampen i reprise? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 weeey stabæk-sandefjord har 28 prosent mot rosenborg lillestrøm som har 30, kom igjen! kanskje vi får se kampen i reprise! Er jeg kjip hvis jeg mener at denne kampen for min del kan gå i glemmeboken, - og at jeg heller ser frem til neste match? Er jeg kjip hvis jeg helt ærlig sier at det ikke er så viktig for meg å se denne kampen i reprise? nei dere er ikke kjipe men det er alltid gøy å se gutta spille, og høre åssen d hørtes ut på ståtribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 Hetset for flaggskjending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 Hetset for flaggskjending Dust! Plutselig (etter at det foreligger videobevis!) innrømmer han ugjerningen! ...også så ydmyk da! Dust! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 Hetset for flaggskjending Dust! Plutselig (etter at det foreligger videobevis!) innrømmer han ugjerningen! ...også så ydmyk da! Dust! :angry: Kan vi ikke sende inn videoklippet da? :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 Hetset for flaggskjending Dust! Plutselig (etter at det foreligger videobevis!) innrømmer han ugjerningen! ...også så ydmyk da! Dust! :angry: Han er helt klart en dust (og en dårlig fotballspiller), men han innrømmer fortsatt ikke å ha spyttet, og videoen beviser for oss at vi så rett, men er dårlig bevis for andre som ikke har sett episoden all den tid flagget ikke er synlig på bildet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. April 2006 Del Skrevet 10. April 2006 jaja, resultatene taler til oss.. i dag spilte brann fredrikstad uavgjort og heldig for oss ligger vi likt med så og si alle tippeligalagene.. neste helg blir det da mulighet til å få fire poengs luke til tromsø noe jeg ikke sier nei til vis ikke molde har reist seg betraktelig siden vi møtte dem i vinter håper jeg virkelig gutta er revansjesugene og banker litt livsshit ut av tromsø. det blir også spennende og se etter kampen hvem som vant den store spissduellen : Årst/Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 11. April 2006 Del Skrevet 11. April 2006 Da har Budstikka også fått det med seg : Morten Bakke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. April 2006 Del Skrevet 11. April 2006 Da har Budstikka også fått det med seg : Morten Bakke Dette var faktisk den signering Stabæk gjorde før vinduet lukket. Ikke mange fikk den med seg, men det er relativt gammelt nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 11. April 2006 Del Skrevet 11. April 2006 Da har Budstikka også fått det med seg : Morten Bakke Dette var faktisk den signering Stabæk gjorde før vinduet lukket. Ikke mange fikk den med seg, men det er relativt gammelt nytt. Yepp, husker Markus måtte understreke at det ikke var april-snar. Meldingen kom først noen få minutter over midnatt, og det var slett ikke alle som trodde på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. April 2006 Del Skrevet 11. April 2006 Cred til TV.Budstikka. De har faen meg helt utrolig bra dekning av Stabæk. Sjekk Fredag og mandag (etter været). http://www.nwrweb.com/player/show/budstikka.tv.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. April 2006 Del Skrevet 11. April 2006 Herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 12. April 2006 Del Skrevet 12. April 2006 Tromsø har keeper til kampen mot Stabæk og Martin må løpe etter bussen igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 15. April 2006 Del Skrevet 15. April 2006 Stabæk på uefa's hjemmeside. http://www.uefa.com/footballEurope/club=61584/domestic.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 15. April 2006 Del Skrevet 15. April 2006 Haha! De er oppdaterte Muri, Andresen, Pål Berg som hovedtrener.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 15. April 2006 Del Skrevet 15. April 2006 ikke sant. se på det siste bildet. det står at det skal være disse to "Ivica Mornar (RSC Anderlecht) & Tom Stenvoll (Stabæk IF)". synes ikke det ser helt ut som tom. eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 16. April 2006 Del Skrevet 16. April 2006 ..og på deres tabell har Lillestrøm slått RBK. Jaja, det er UEFA som styrer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 16. April 2006 Del Skrevet 16. April 2006 TV2 sporten nå. Regner med at det kommer noe stabæk snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 16. April 2006 Del Skrevet 16. April 2006 så på det på Zebra for en time siden. er en ganske lang reportasje om Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 16. April 2006 Del Skrevet 16. April 2006 reportasjen ahndlet om at stabæk vil prøve å komme seg bort fra snobbestemplet og framstå som en familiær og dugnadsklubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. April 2006 Del Skrevet 16. April 2006 reportasjen ahndlet om at stabæk vil prøve å komme seg bort fra snobbestemplet og framstå som en familiær og dugnadsklubb. En reportasje som var sendt på Frokost-TV før seriestart. Men ikke dårligere av den grunn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. April 2006 Del Skrevet 17. April 2006 Daniel deppet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 17. April 2006 Del Skrevet 17. April 2006 også jubler han etterpå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Donato 0 Del Skrevet 17. April 2006 Del Skrevet 17. April 2006 http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&...611e24fbec82021 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. April 2006 (endret) Del Skrevet 18. April 2006 (endret) Denne hadde vel passet godt inn under tråden som heter "Mediadekning"...... Edit: Og vips havnet den der! Magi! Endret 18. April 2006 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Passe subjektivt det der ass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&...611e24fbec82021 Sikker fornøyd med oppbygningen av referatet også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Aftenposten hadde i morgen nummeret idag litt om at Morten Bakke har fått kontrakt . Gratulerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 VG sliter litt med addering, desverre. Summen til de stolte Blaa skal vel være 51 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå