d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:09) 71338[/snapback] I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen... En avis som mener at Stenvoll har vært bedre enn karlsson skal bry seg så mye om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:09) 71338[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen... En avis som mener at Stenvoll har vært bedre enn karlsson skal bry seg så mye om. Tar ikke dette så veldig høytidlig nei...hehe. Bare litt komisk egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 --> (d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:59) 71350[/snapback] --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 18. Apr 2006, 12:09) 71338[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->I følge Dagbladets spillerbørshar vi tydeligvis ikke akkurat hentet inn forsterkninger før sesongen... En avis som mener at Stenvoll har vært bedre enn karlsson skal bry seg så mye om. Tar ikke dette så veldig høytidlig nei...hehe. Bare litt komisk egentlig. Jeg er dog ikke helt uenig med dem. Tom var bedre enn Markus mot SF, men dårligere mot TIL. Markus er ganske jevn, aldri spektakulær, og pådrar seg "alltid" noen unødvendige frispark i fra farlige posisjoner. Tom varierer fra en del over til en den under gjennomsnittlig TL standard. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Tommy Berntzen mister Stabæk kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Tommy Berntzen mister Stabæk kampen.. Hvem skal IA utøve gladvold på da? Det er jo ikke noe gøy med bare lustü... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Tommy Berntzen mister Stabæk kampen.. Hvem skal IA utøve gladvold på da? Det er jo ikke noe gøy med bare lustü... Å-jo, da. Lustü skal tilintetgjøres, den drittsekken! Det blir gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Tommy Berntzen mister Stabæk kampen.. Hvem skal IA utøve gladvold på da? Det er jo ikke noe gøy med bare lustü... Å-jo, da. Lustü skal tilintetgjøres, den drittsekken! Det blir gøy! Men det blir jo ingen match for Inge, lustü er sikkert ferdig etter en omgang, så da er det bar sokolowzkyj og de andre valpene igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 Daniel deppet... Stabæk er vel ikke kjent for å ha for mange krigere? - Jeg tror det har endret seg en del. Andreas Strand er en stor, svær jævel, og i tillegg har vi Espen Nystuen hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 18. April 2006 Del Skrevet 18. April 2006 http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&...611e24fbec82021 åååå så fint bildet du har tatt!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle613781.ece Er dette mulig.. diskusjon om kunstgress på norske baner.. Og kåfjord presterer å si at lerkendal, viking stadion og ullevaal er de eneste grønne banene for øyeblikket.. har han sett nadderud.???. finnes vel ikke så mye bedre bane enn den, akkurat nå!! sånt irriterer meg altså!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle613781.ece Er dette mulig.. diskusjon om kunstgress på norske baner.. Og kåfjord presterer å si at lerkendal, viking stadion og ullevaal er de eneste grønne banene for øyeblikket.. har han sett nadderud.???. finnes vel ikke så mye bedre bane enn den, akkurat nå!! sånt irriterer meg altså!! For en dust! Måtte sende en mail til han (journalisten altså) og gjøre han oppmerksom på dette, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Nå står nadderud nevnt gitt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 To Stabæk gutter på rundens lag i VG. Det må vi være fornøyd med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 hvem? Jon og IA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. April 2006 (endret) Del Skrevet 19. April 2006 (endret) hvem? Jon og IA? IA og Steners For øvrig er vi på TOPP på bortetabellen, som eneste lag med seier..... Endret 19. April 2006 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 hvem? Jon og IA? IA og Steners For øvrig er vi på TOPP på bortetabellen, som eneste lag med seier..... Men Jon har best snitt av keeperne etter 2 kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 hvem? Jon og IA? IA og Steners For øvrig er vi på TOPP på bortetabellen, som eneste lag med seier..... Men Jon har best snitt av keeperne etter 2 kamper. Ikke noen bombe det!! Hvor mange mål har de andre sluppet inn? Jon holder nullen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 19. April 2006 Del Skrevet 19. April 2006 Fysio Tor har endelig fått med seg at Jeppe er skadet igjen på Stabak.no Og endel andre spennende detaljer! Litt om Marel også faktisk Følg med litt da Tor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. April 2006 Del Skrevet 21. April 2006 Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere. Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett. Enig, så på det i går jeg også. mye bra info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett. Keep up the good work ABTV! Veldig bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Må bare si at jeg er utrolig imponert over ABTV som følger Stabæk så tett. Stabæk Spesial hver fredag med analyser av forrige helgs kamp, samt funderinger rundt påfølgende kamp med trener og spillere.Når det hele toppes med et portrett av en spiller hver gang - så må det hele sies å være balsam for enhver sjel med hjerte på rett sted. Veldig bra, rett og slett. Ja, og ikke bare på TV, men også papirutgaven hadde også VELDIG bra dekning før sesongen startet. Med fine portrettintervjuer og om Fornebu osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Nå er vel ABTV historie... Jeg syns også reklamen som kjøres på TV-Budstikka for morgendagens kamp er kul - Odd kommer annonserer Henning Hauger hvorpå ordfører Reinsfeldt spretter fram i fullt supporterutstyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Nå er vel ABTV historie... Det er jeg også snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Nå er vel ABTV historie... Det er jeg også snart. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Det er jeg også snart. ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 ???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Hallo - jeg er bare skrekkelig gammel. Eldre enn Albert, til og med. Ingen fare utover det. Rykker vi ned en gang til, derimot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå