Håvard 3 327 Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Norske fotballspillere bestemmer, her er de nominerte: Her er alle nominasjonene: Årets spiller herrer: Steffen Iversen, Rosenborg Ole Gunnar Solskjær, Manchester United Morten Gamst Pedersen, Blackburn Årets spiller i eliteserien: Steffen Iversen, Rosenborg Robert Koren, Lillestrøm Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk Årets profil: Chinedu Ogbuke, Lyn Steffen Iversen, Rosenborg Raymond Kvisvik, Fredrikstad Årets unge spiller herrer: Tarik Elyounoussi, Fredrikstad Chinedu Ogbuke, Lyn Alexander Tettey, Rosenborg Gi rasisme rødt kort-prisen: Morten Gamst Pedersen, Blackburn Freddy dos Santos, Vålerenga Jørgen Tengesdal, Viking I tillegg deler Norsk Supporterallianse ut "Gullskjerfet". De nominerte er: Raymond Kvisvik, Fredrikstad Daniel Nannskog, Stabæk Roar Strand, Rosenborg Fredrik Strømstad, Start Nomineringen har tydeligvis vært før siste seriekamp. Bortimot skandale at Nannskog ikke er nominert til "Gi rasisme rødt kort-prisen" Endret 7. November 2006 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 7. November 2006 (endret) Del Skrevet 7. November 2006 (endret) 1) Veigar Pall Gunnarsson 5,72 2) Inge André Olsen 5,50 3) Jon Knudsen 5,46 4) Daniel Nannskog 5,32 5) Tommy Stenersen 5,12 6) Somen A. Tchoyi 5,1 7) Mike Kjølø 5,00 7) Alanzinho 5,00 9) Joakim Persson 4,93 10) Morten M. Skjønsberg 4,73 11) Markus Karlsson 4,63 12) Tom Stenvoll 4,44 13) Bjørnar Holmvik 4,31 Gjennomsnittskarakter i Budstikke for de som har spilt over 13 kamper. Noen meninger? Endret 7. November 2006 av blaaase Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Norske fotballspillere bestemmer, her er de nominerte: Her er alle nominasjonene: Årets spiller herrer: Steffen Iversen, Rosenborg Ole Gunnar Solskjær, Manchester United Morten Gamst Pedersen, Blackburn Årets spiller i eliteserien: Steffen Iversen, Rosenborg Robert Koren, Lillestrøm Veigar Pall Gunnarsson, Stabæk Årets profil: Chinedu Ogbuke, Lyn Steffen Iversen, Rosenborg Raymond Kvisvik, Fredrikstad Årets unge spiller herrer: Tarik Elyounoussi, Fredrikstad Chinedu Ogbuke, Lyn Alexander Tettey, Rosenborg Gi rasisme rødt kort-prisen: Morten Gamst Pedersen, Blackburn Freddy dos Santos, Vålerenga Jørgen Tengesdal, Viking I tillegg deler Norsk Supporterallianse ut "Gullskjerfet". De nominerte er: Raymond Kvisvik, Fredrikstad Daniel Nannskog, Stabæk Roar Strand, Rosenborg Fredrik Strømstad, Start Nomineringen har tydeligvis vært før siste seriekamp. Bortimot skandale at Nannskog ikke er nominert til "Gi rasisme rødt kort-prisen" Kvisvik, årets profil?????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Kvisvik har omtrent samme profil som en Volkswagen Transporter. Bra aerodynamikk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Kvisvik har omtrent samme profil som en Volkswagen Transporter. Bra aerodynamikk... Og rimelig hul inni. Dessuten er det lite spesialfunksjoner. Jøsses her var det likheter i fleng. Ikke svarte(sorry Daniel) at jeg vil stemme på en WW transporter som årets profil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Litt rart: Vi vinner 5-1 mot HamTam og får ikke en på Rundens lag (FXT.no)????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Litt rart: Vi vinner 5-1 mot HamTam og får ikke en på Rundens lag (FXT.no)????? Ja den stussa jeg også på.. Var vel ingen super kamp av oss men uansett. Synes Tom kunne vært med i det minste=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 7. November 2006 Del Skrevet 7. November 2006 Litt rart: Vi vinner 5-1 mot HamTam og får ikke en på Rundens lag (FXT.no)????? Ja den stussa jeg også på.. Var vel ingen super kamp av oss men uansett. Synes Tom kunne vært med i det minste=) det avr meget rart! jeg syntes vi gjorde en god kamp, hvor både keller og stenvoll burde vært! menne fikk jo noen god biter på årets lag da=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Litt rart: Vi vinner 5-1 mot HamTam og får ikke en på Rundens lag (FXT.no)????? Ja den stussa jeg også på.. Var vel ingen super kamp av oss men uansett. Synes Tom kunne vært med i det minste=) det avr meget rart! jeg syntes vi gjorde en god kamp, hvor både keller og stenvoll burde vært! menne fikk jo noen god biter på årets lag da=) Når en venstreback scorer to mål er det grunn nok til å gi han ekstra poeng og dermed ta han med på rundens lag spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Eller en keeper som redder straffe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Eller en keeper som redder straffe? Enig, sløvt å glemme Super Jon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lar$a 0 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Eller en keeper som redder straffe? Enig, sløvt å glemme Super Jon Ja eller så hadde jo jens waltorp et supert innhop etter jon ble skadet:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. November 2006 Del Skrevet 8. November 2006 Nå mente jo han Hamar journalisten at Ham-Kam var bedre enn Stabæk kampen igjennom, - så de burde jaffal hatt med mange på rundens lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 17. November 2006 Del Skrevet 17. November 2006 Legger ut denne linken som Color Blue la ut ett annet sted http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbo...1/16/131307.htm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 17. November 2006 Del Skrevet 17. November 2006 Legger ut denne linken som Color Blue la ut ett annet sted http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbo...1/16/131307.htm Hahahaha, fantastisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 17. November 2006 Del Skrevet 17. November 2006 Jeg ser i dagens papirutgave av Budstikka at Jesper Jansson i et intervju omtales som sportssjef. Merker at den kombinasjonen person/stilling føles veldig behagelig og riktig, gitt. Men korrekt er den vel foreløpig ikke..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Del Skrevet 18. November 2006 (endret) Jeg ser i dagens papirutgave av Budstikka at Jesper Jansson i et intervju omtales som sportssjef. Merker at den kombinasjonen person/stilling føles veldig behagelig og riktig, gitt. Men korrekt er den vel foreløpig ikke..? Uansett deilig å høre at han er ute og speider. Endret 18. November 2006 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harald 0 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Baksiden av aftenposten i dag: Av årets tippeligalag har stabæk fått færrest antall artikler i media gjennom året. Hva er i veien med media? Stabæk hadde i år: - En fantastisk sesong (tatt i betraktning at vi kom fra adecco) - Årets spissduo - Årets toppscorer - Årets spiller (ref.nettavisen) - Årets assistkonge - Årets største seier I en nøytral verden burde dette gi oss mere credz. Men vi kjenner vg og spesielt dagbladet såkalte "nøytralitet". Dagens oppfordring: Abonner kun på Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Baksiden av aftenposten i dag: Av årets tippeligalag har stabæk fått færrest antall artikler i media gjennom året. Hva er i veien med media? Stabæk hadde i år: - En fantastisk sesong (tatt i betraktning at vi kom fra adecco) - Årets spissduo - Årets toppscorer - Årets spiller (ref.nettavisen) - Årets assistkonge - Årets største seier I en nøytral verden burde dette gi oss mere credz. Men vi kjenner vg og spesielt dagbladet såkalte "nøytralitet". Dagens oppfordring: Abonner kun på Budstikka Nå skal det sies at mange av artiklene om flere av de andre lagene er med negativt fortegn. Dessuten har det vært vannvittig mye fokus på trenerne (hvor, heldigvis, JJ er ganske "nøytral" og tilbaketrukket) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Dessuten 'hjelper' det å sparke treneren i en slik kåring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. November 2006 (endret) Del Skrevet 22. November 2006 (endret) Har tidligere vært snakk om nettsiden Alltid fotball på forumet her.. Nå kommer de i papirutgave, et abbonement er helt fullstendig gratis. Endret 22. November 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 22. November 2006 Del Skrevet 22. November 2006 Konge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 23. November 2006 Del Skrevet 23. November 2006 Da har jeg registrert meg for abonnement, så venter i spenning på hvordan dette blir! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. November 2006 Del Skrevet 23. November 2006 Da har jeg registrert meg for abonnement, så venter i spenning på hvordan dette blir! Hoffa er med!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/24/483978.html WOHO... Da blir det tippeliga på oss neste år også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 29. November 2006 Del Skrevet 29. November 2006 Stabækrelaterte saker.. http://www.sodran.com/sport/artikel.asp?id=1720495 http://www.smaalenene.no/fotball/article2437885.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 29. November 2006 Del Skrevet 29. November 2006 " Ja, det har vært veldig stille nå. Men det er mulig Stabæk priser meg for høyt. Det er ikke så lett å få 1,2 millioner for meg som de ga. Men de jenker nok på kravet etter hvert, tror Andreas Strand" Snakk om å ha tro på seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 29. November 2006 Del Skrevet 29. November 2006 " Ja, det har vært veldig stille nå. Men det er mulig Stabæk priser meg for høyt. Det er ikke så lett å få 1,2 millioner for meg som de ga. Men de jenker nok på kravet etter hvert, tror Andreas Strand" Snakk om å ha tro på seg selv. Jeg kan ikke se for meg at en klubb gir 1.2 mill for Strand. Tipper han ligger på 500-800k nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 29. November 2006 Del Skrevet 29. November 2006 " Ja, det har vært veldig stille nå. Men det er mulig Stabæk priser meg for høyt. Det er ikke så lett å få 1,2 millioner for meg som de ga. Men de jenker nok på kravet etter hvert, tror Andreas Strand" Snakk om å ha tro på seg selv. Jeg kan ikke se for meg at en klubb gir 1.2 mill for Strand. Tipper han ligger på 500-800k nå. Vi ga vel det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 29. November 2006 Del Skrevet 29. November 2006 Rune Buer Johansen må være utrolig høy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå