Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Stabæk spiller som Arsenal...intervju med JJ http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article874467.ece Herlig! Manchester United har jo Antwerpen i Belgia, så Arsenal kunne jo hatt Stabæk som sin vennskapsklubb her. Vi gir Armand Traoré, Alexander Song etc. spilletid i en sesong her, mens de får opsjon på våre beste spillere når de vil videre. Hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Stabæk spiller som Arsenal...intervju med JJ http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article874467.ece Herlig! Manchester United har jo Antwerpen i Belgia, så Arsenal kunne jo hatt Stabæk som sin vennskapsklubb her. Vi gir Armand Traoré, Alexander Song etc. spilletid i en sesong her, mens de får opsjon på våre beste spillere når de vil videre. Hehe. Æsj de sleskene vil jeg ikke se i den flotte blåe drakta vår. De hadde sikkert krevd å sånn slim på den så de kunne grise den til enda mer enn de gjør bare ved å ta den på seg! Arsenal=æsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Tråden for Engelsk Fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Tråden for Engelsk Fotball Sårry dah... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Ironisk ord-krig om Fjørtoft-lønn fra tiden i Stabæk http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159698 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Ironisk ord-krig om Fjørtoft-lønn fra tiden i Stabæk http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159698 Dette er bare to guttegutter som skal tøffe seg for hverandre, og det at de får spalteplass i riksdekkende medier sier mer om disse mediene enn om disse to gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sport N, kl. 21.45 i dag: Cupfinalen 1998: Sitat VG: Et klassisk cupøyeblikk mellom Rosenborg og Stabæk. Seiersvante trøndere kommer til Ullevål som storfavoritt, men må reise slukkøret tilbake med snørr i barten. Og det skyldes ikke seierstårer. Gjennopplev Jørn Jamtfall som hadde såpeglatte hansker denne dagen, og gjør en av sine mest klassiske tabber. ....jævlig irriterende at CanalDigital ikke har SportN med i sin grunnpakke i Oslo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Det er ikke noen som er så utrolig snille og ripper den? alltidblaa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Det er ikke noen som er så utrolig snille og ripper den? alltidblaa? Jeg skal prøve... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sport N, kl. 21.45 i dag:Cupfinalen 1998: Sitat VG: Et klassisk cupøyeblikk mellom Rosenborg og Stabæk. Seiersvante trøndere kommer til Ullevål som storfavoritt, men må reise slukkøret tilbake med snørr i barten. Og det skyldes ikke seierstårer. Gjennopplev Jørn Jamtfall som hadde såpeglatte hansker denne dagen, og gjør en av sine mest klassiske tabber. ....jævlig irriterende at CanalDigital ikke har SportN med i sin grunnpakke i Oslo. Herlig. Selv sitter jeg med 4-timers videoopptak fra NRK den cupfinalesøndagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 det går vel ikke ann å legge den ut på en eller annen torrentside..?? Har bare sett matchen live.. skulle likt å se den på tv også.. =) Forza! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Herlig. Selv sitter jeg med 4-timers videoopptak fra NRK den cupfinalesøndagen. Jeg har det viktigste...Minnene.., og så har jeg Stabæk-videoen, så jeg overlever også skadefryd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Har ikke SportN, men har tv-kort. Så om noen vil legge ut videoen er det bare å si i fra, så får vi sikkert ordna torrent. (selv om det kanskje ville være bedre å kjøpe VHSen i Stabækbutikken...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Jeg ser! The memories takes me back...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Jeg ser! The memories takes me back...! Deilig... bare å skru på tven folkens!! Nå begynner straks ekstraomgangene:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 hvordan gikk kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Januar 2007 Del Skrevet 30. Januar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Hvordan gikk opptaket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 304 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 hvordan gikk kampen? Stillingen var 1-1 like før jeg sovnet. Kjedelig kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! Dette er kun høydepunktene. Mange flotte øyeblikk, men altså kun høydepunktene. IKKE hele kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! Problemet er at den er på VHS, og da blir den fort litt dyrere dersom man må kjøpe det og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! VHS'en fra cupfinalen som Stabæk selger viser bare glimt fra kampen. Jeg vil vel heller kalle videon en "cupfinaledag"-video. De som ønsker å se kampen i helhet vil ikke finne den der. Men det er en helt fantastisk video som anbefales på det varmeste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Ja, for VHS er jo et suverent format....NOT Kastet VHS-maskinen for mange år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! VHS'en fra cupfinalen som Stabæk selger viser bare glimt fra kampen. Jeg vil vel heller kalle videon en "cupfinaledag"-video. De som ønsker å se kampen i helhet vil ikke finne den der. Men det er en helt fantastisk video som anbefales på det varmeste. Okey, jeg tar den. Tenkte at hvis valget var mellom å spre finalen gratis på nettet eller å kjøpe den i Stabækbutikken var det bedre for sjela å betale. Håper de som fikk tatt opp får laget torrent? Har lyst til å se den igjen jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Hele cupfinalen finnes her! VHS'en fra cupfinalen som Stabæk selger viser bare glimt fra kampen. Jeg vil vel heller kalle videon en "cupfinaledag"-video. De som ønsker å se kampen i helhet vil ikke finne den der. Men det er en helt fantastisk video som anbefales på det varmeste. Okey, jeg tar den. Tenkte at hvis valget var mellom å spre finalen gratis på nettet eller å kjøpe den i Stabækbutikken var det bedre for sjela å betale. Håper de som fikk tatt opp får laget torrent? Har lyst til å se den igjen jeg også! Jeg vil også ha! Vært på jakt etter å se hele kampen i lange tider. Tror det var muttern som var hjemme og skulle ta opp i 1998, men det var selvsagt naivt å tro at det skulle gå i orden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Jeg har kampen på harddiskopptaker, og kan brenne ut DVD til spesielt interesserte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Jeg har kampen på harddiskopptaker, og kan brenne ut DVD til spesielt interesserte Kan ikke tenke meg at det finnes spesielt interesserte på dette forumet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Hvordan gikk opptaket? Opptaket gikk glimrende, kan sikkert brenne ut noen ekstra kopier jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2007 Del Skrevet 1. Februar 2007 Sendingen begynner 2145, opptakeren er innstilt Hvordan gikk opptaket? Opptaket gikk glimrende, kan sikkert brenne ut noen ekstra kopier jeg også! Ja takk. Jeg betaler gjerne litt for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå