Gå til innhold

Mediedekning

$uperTerje
 Del

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare opprette en egen Alzheimer-tråd hvor vi kan diskutere innleggene hans? (Problemet er vel at tråden blir fort glemt... :lol: .

Det morsomme med Alz er at han skriver mye bra, men på en måte som gjør at man får lyst til å være uenig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som venter på den lenge etterlengtede lanseringen av nye stabak.no, eller er det sterk pollenallergi(på en regnværsdag :blink: ) som hindrer meg i å se de store forandringene?

venter jeg også.. Begynner å bli lei av at det aldri skjer noe :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel helt greit å rakke ned på de som er uenig. Kjedlig med forum hvor alle smiler og er såååå snille.

Vel, jeg er uenig i det første (men unnlater å kaller deg tosk e.l.) og enig i det siste...

Er du helt dust, det går ikke ann å være uenig i det.

PS: Ironi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som venter på den lenge etterlengtede lanseringen av nye stabak.no, eller er det sterk pollenallergi(på en regnværsdag :blink: ) som hindrer meg i å se de store forandringene?

Venter jeg også!

Noen som vet om det skjer i dag eller ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter jeg også!

Noen som vet om det skjer i dag eller ikke?

Siten er ferdig fra vår side, men Tv2 sliter litt med å overføre alt fra test-serveren til den endelige serveren. Kr. Himmelfarts-helgen satte en stopper i går ettermiddag. Tipper vi kjører på mandag.

Mens dere sitter og venter kan dere sjekke ut ukens Stabæk-TV, reise til Stavanger og se gutta spille mot Viking, eller til Trondheim og se Chicksa spille mot Kattem. Ta i det minste en tur ut i butikken eller ta en prat med kjæresten eller lek med barna deres. Ingen grunn til å sitte der å vente, kjede dere og bli lei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens dere sitter og venter kan dere sjekke ut ukens Stabæk-TV, reise til Stavanger og se gutta spille mot Viking, eller til Trondheim og se Chicksa spille mot Kattem. Ta i det minste en tur ut i butikken eller ta en prat med kjæresten eller lek med barna deres. Ingen grunn til å sitte der å vente, kjede dere og bli lei!

Det er ikke snakk om ctrl+R 24 timer i døgnet. Men når man sitter på pcen og vet at nye stabak.no egentlig skal lanseres any moment, så blir du gira, eller noe i den duren. Med en gang en utsettelse blir bekreftet er det rett ut for å nyte livets gleder :lol: !

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Nye stabæk.no" består tydeligvis av et dårlig integrert flash-banner øverst på siden om visning av den nye Terminator-filmen på Telenor Arena.

Endret av draupnir
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige uke lå Skeid over oss på klikk.

stabakklikk_uke20.JPG

Både Skeid og VIF annonserer på Nettavisen, og bruker ofte overskrifter som gir en lyst til å klikke videre, men jeg har heldigvis oppdaget lureriet og genererer ikke lengre penger til Skeid og VIF

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok pga at de reklamerer på Nettavisen, på samme måte som Enga gjør det... Usikker på om det egentlig lønner seg, det er da ganske dyrt med reklameplass på forsiden av Nettavisen?

Edit: to late...

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke vil gi Skeid.no ytterliggere klikk:

<h1 class="contentheading"> Inngår samarbeid med Nettavisen</h1> Skrevet av Anders Vindegg torsdag 23. april 2009 03:56

Skeid inngår et samarbeid med Mediehuset Nettavisen. For Skeid.no blir avtalen et utstillingsvindu som vil kunne bidra til å styrke Skeids satsing på nett ytterligere.

nettavisen_skeid.jpg SAMMEN MED RUSS OG AKER: Den nye avtalen mellom Mediehuset Nettavisen og Skeid eksponerer klubben på Nettavisen.no. (Foto: Skjermdump)

- Vi håper med dette på enda mer interesse for hva Skeid driver med, og mange flere treff på våre flotte hjemmesider, sier markedssjef i Skeid Fotball, Terje Martinsen.

Avtalen gir plass til en Skeid-artikkel på Nettavisens nettsider, etter samme mønster som VIF allerede har hatt en stund. Mediehuset Nettavisen er blant de største og ledende nyhetsmediene på nett i Norge, og hadde et gjennomsnitt på 270 000 unike brukere daglig i uke 16.

Ifølge Martinsen er samarbeidet mellom Nettavisen og Skeid er en del av en bevisst opptrapping og satsing på nett.

- Med den nye medieavtalen satser jo alle toppklubbene på dette. Vi må henge med, og kan ikke være noe dårligere, sier han.

Hva betyr dette for Skeid? Les mer her.

- Det er veldig hyggelig at Nettavisen har tro på oss, og gir oss denne muligheten. Vi skal komme med spennende saker som vil øke interessen både for Nettavisen og Skeid, sier Martinsen.

Bærer allerede frukter Allerede etter et par dager med eksponering på Nettavisen.no gir samarbeidet avkastning i form av nettsidetreff for Skeid og Skeid.no.

TNS Gallups tall for uke 16 viser at Skeid avanserer ytterligere på Fotballisten, og inntar en 13. plass på lista - med 1646 unike brukere daglig. Nettsidene til Tippeliga-klubbene Molde, Odd, Strømsgodset, Sandefjord og Bodø/Glimt må alle se seg slått av Skeid.no.

Se Fotballisten her!

Ser man kun på antall sidevisninger gjør Skeids nettsider det enda sterkere, og er på 9. plass med 10 077 visninger. I Adeccoligaen er det nå kun HamKam som kan vise til bedre besøkte nettsider.

- Målet må være å ta igjen HamKam også, og bli blant de beste klubbene i landet på dette området, sier Martinsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY WEB! AH! Endelig har bitene falt på plass. I løpet av morgendagen (tirsdag) lanserer vi nye stabak.no

Hurra, en bra oppgradering, her kommer noen kommentarer.

I nyhetsdelen blir det i venstre kolonnen litt mye luft. Etter den kommer aktuelt nå, før det fortsatter med nyheter.. Hva er forskjellen på aktuelt nå og nyheter? (Og der kom Stabæk support banner på, da ser første nyhets div MYE bedre ut). Er også usikker på de grå strekene over overskriftene av typen h2, synes det blir penere uten, da blir det også mere luft rundt Aktuelt nå

Ingressen for artiklene vises noen ganger i bold andre ganger i normal, det ser rart ut. Foreslår at man dropper <b> tag'en og holder det til font-weight: normal, ser penere ut.

Det blir for mange klikk i flash presentasjonen øverst, kan ikke helt se hvorfor jeg først må klikke på overskriften på høyreside for så å kilkke på les mer på midten.. Bør holde med ett klikk for å komme til artikkelen. Evt. at treffer man rundingen med pil på høyre side så går man rett til artikkel.

I <head> kan man godt legge til en link tag for rss feed slik at browseren ser at den er med, <link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="RSS 2.0" href=http://www.stabak.no/rss/ />

Kalenderen flash'en er litt sirup, dette kunne vel vært løst med javascript, ser ikke helt hvilken funksjonalitet som krever flash.

Men altså, supert med ny side og pluss for twitter, og japansk (nå behøves det vel bare innhold på engelsk og japansk også ;) ).

Endret av Ølriksen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir for mange klikk i flash presentasjonen øverst, kan ikke helt se hvorfor jeg først må klikke på overskriften på høyreside for så å kilkke på les mer på midten.. Bør holde med ett klikk for å komme til artikkelen.

Ja, dette "irriterte" jeg meg også over. Får litt: er du virkelig sikker på at du vil lese denne artikkelen-følelsen... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke får til å trykke på "Les mer"?

Jeg hadde trøbbel et par ganger, så funka det etter jeg hadde navigert litt med en annen link.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mediedekning
  • Opprett ny...