avløsen 4 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Jippi! Dette så tøft ut! Foresten, nå skal Skeid f**n meg slite for å holde følge med antall stabak.no klikk: http://www.stabak.no/stabaek/japanese/ For en gullgruve det kan bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Jippi! Dette så tøft ut! Foresten, nå skal Skeid f**n meg slite for å holde følge med antall stabak.no klikk: http://www.stabak.no/stabaek/japanese/ For en gullgruve det kan bli Flott, nå trenger vi bare news! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Jippi! Dette så tøft ut! Foresten, nå skal Skeid f**n meg slite for å holde følge med antall stabak.no klikk: http://www.stabak.no/stabaek/japanese/ For en gullgruve det kan bli Flott, nå trenger vi bare news! Kanskje Daigo har noen kontakter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2009 (endret) Stabæk på sportstaboloid nå tv2 zebra... Endret 26. Mai 2009 av mcmorten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Jippi! Dette så tøft ut! Foresten, nå skal Skeid f**n meg slite for å holde følge med antall stabak.no klikk: http://www.stabak.no/stabaek/japanese/ For en gullgruve det kan bli Flott, nå trenger vi bare news! Kanskje Daigo har noen kontakter? NOEN kontakter? I mitt hode har en japaner et norskt kontaktverk ganget med forskjellen i befolkning. Neida, men det finnes nok en japaner, eller kanskje et par tusen, som gjerne vil høre hvordan det går med Daigosama. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Stabæk på sportstaboloid nå tv2 zebra... Var ikke så mye nytt, men kan jo legge til at Lasse Bo vet å prate godt for seg. Nesten hver gang en i Stabækledelsen forklarer situasjonen og planen fremover så blir jeg positiv til sinns Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Stabæk Support-banneret passer ikke inn, men det vet dere sikkert og forbedres sikkert snart. Jepp, enig. Dette kommer tydelig frem på http://www.stabak.no/menn/article687.ece. Bør ikke ta lang tid for en designer å banke samme et banner/reklame for $$ som passer med det nye designet på Stabak.no Synes forøvrig det er litt merkelig at url'en får intetsgiende navn som article687 og ikke et mer søkemotor vennlig utgave som relaterer til h1 eller title fra artikkelen. Skulle tro escenic støtter url rewriting i en eller annen form. Ser også at det er problemer med styling av linker i samme artikkel, forøvrig synes jeg løsningen på forsida med gul underlinje var fin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Synes forøvrig det er litt merkelig at url'en får intetsgiende navn som article687 og ikke et mer søkemotor vennlig utgave som relaterer til h1 eller title fra artikkelen. Skulle tro escenic støtter url rewriting i en eller annen form. Det er sikkert sånn som kommer etter hvert. Det støttes garantert, men det er mye som må gjøres så da har det sikkert ikke topp prioritet. Jeg la merke til det med en gang jeg også, men tenkte at de sikkert visste det selv fra før av. En annen ting er at jeg helst ville hatt Stabæk TV-en mer integrert, men det kommer sikkert det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 En annen ting er at jeg helst ville hatt Stabæk TV-en mer integrert, men det kommer sikkert det også. Det er integrert video i header: http://www.stabak.no/klubben/stabaktv/article339.ece De kommer sikkert til å gå bort fra Blue Dream TV-greia hos sumo hvis det er den du sikter til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 En annen ting er at jeg helst ville hatt Stabæk TV-en mer integrert, men det kommer sikkert det også. Det er integrert video i header: http://www.stabak.no/klubben/stabaktv/article339.ece De kommer sikkert til å gå bort fra Blue Dream TV-greia hos sumo hvis det er den du sikter til. Jeps. Vi får en stor SUMO-player om meget kort tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Kommer man til å gå bort fra billettservice også eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Vi får en stor SUMO-player om meget kort tid Flott den altså! Min tanke var egentlig at hele videoavspilleren kunne vært integrert i stabak.no, men sånn som dere har valgt å gjøre det nå er flott det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Ukens magasin fra STABÆK-TV Med Janne, Jon Inge og litt om hvordan vi det jobbes i nærområdet for å sørge for at Chicksa holder sitt høye nivå, også om 10 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Daniel, Alan, CL, osv på VGTV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 29. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 29. Mai 2009 (endret) En annen ting er at jeg helst ville hatt Stabæk TV-en mer integrert, men det kommer sikkert det også. Det er integrert video i header: http://www.stabak.no/klubben/stabaktv/article339.ece De kommer sikkert til å gå bort fra Blue Dream TV-greia hos sumo hvis det er den du sikter til. Jeps. Vi får en stor SUMO-player om meget kort tid Håper bare at Stabæk-TV ikke vil kreve Microsoft Silverlight - som ikke er kompatibelt med Opera. Endret 29. Mai 2009 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Eller med Chrome Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Eller med Chrome Kampsenteret til TV2 funker da fint i Chrome med Silverlight, så da bør vel en sumo player på stabak.no fra TV2 funke fint også. Med Silverlight 3 og hardware akselerert decode av h.264 så begynner man å snakke, det kan bli fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Daniel, Alan, CL, osv på VGTV Herlig opptreden fra Nannskog. For en vinnerskalle! Hyggelig med Alan gjensyn. Anbefaler alle å se dette. Tilbake til nannskog, har sagt det før og sier det igjen. Denne mannen bør være en del av trenerapparatet de neste årene. Ja, han nærmer seg en veteran på banen, men kan være et ungdommelig friskt pust i trenerapparatet/adm. Hva med å la han styre junior og/eller 2. laget f.o.m neste år, litt sånn Solskjær og Guardiola stil.... ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 30. Mai 2009 Del Skrevet 30. Mai 2009 Eller med Chrome Kampsenteret til TV2 funker da fint i Chrome med Silverlight, så da bør vel en sumo player på stabak.no fra TV2 funke fint også. Med Silverlight 3 og hardware akselerert decode av h.264 så begynner man å snakke, det kan bli fett. Har du sett! har ikke fått det til å funke før Skal sies at den crappy laptopen her fort kan være årsaken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 1. Juni 2009 Del Skrevet 1. Juni 2009 Endelig litt ros i Blabla: En riktig god fotballopplevelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Endelig litt ros i Blabla: En riktig god fotballopplevelse Media er medgangsupportere som vanlig. Kommentarfeltet virker forøvrig mest interessert i å ha det moro med "gymsalen" vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Mulig å gjøre tabellen på Stabak.no klikkbar, slik at man kan klikke seg rett inn i statistikken vår mot det aktuelle laget? StabækLars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Media er medgangsupportere som vanlig. Kommentarfeltet virker forøvrig mest interessert i å ha det moro med "gymsalen" vår. Jeg må ha gått på utrolig kjipe skoler, for jeg klarer ikke å assosiere hangaren med "gymsal" i det hele tatt. Nå er jeg lite opptatt av å bruke stadion som sted for å sole meg, men jeg tror også for spillerne (se bare hvordan jentene sleit i den stekende sommervarmen mot Klepp) er innendørsfotball klart å foretrekke. Stabile, gode og vær-uavhengige forhold. Hva gjelder speakertjeneste - kan de ikke kutte ut å lese opp scoringer fra andre kamper og adecco. Folk som interesserer seg for det kan jo lese på monitorenee. Eller har vi mange blinde tilskuere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Mulig å gjøre tabellen på Stabak.no klikkbar, slik at man kan klikke seg rett inn i statistikken vår mot det aktuelle laget? StabækLars? Ja, det er muligens mulig. Godt tips, men jeg får ikke gjort det med det første Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Hva gjelder speakertjeneste - kan de ikke kutte ut å lese opp scoringer fra andre kamper og adecco. Det er jo alltid gøy når Enga og LSK spiller inn mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 De burde kurses i når scoringene skal leses opp i såfall. Kanskje en oppdatering eller 2 pr omgang holder. Ikke hver bidige kan vi kaster rop med hovedtribunene eller akkurat har startet vår egen sak. De burde vite dette nå etter så mange år med klaging på nettopp dette. Amatører Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 De burde kurses i når scoringene skal leses opp i såfall. Kanskje en oppdatering eller 2 pr omgang holder. Ikke hver bidige kan vi kaster rop med hovedtribunene eller akkurat har startet vår egen sak. De burde vite dette nå etter så mange år med klaging på nettopp dette. Amatører Nå er det en ny speaker på opplæring. Synes han bør få en sjanse. Litt dårlig timing her og der, men synes ellers han klarte seg brillefint. Men, jeg svanet oppdatering fra Toppserien. Det er mye mer interessant enn Adeccoligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2009 (endret) Er atle ferdig? Selvfølgelig skal man få tid til å lære seg dette, men det burde vært grunnleggende i selve opplæringen hihi. Endret 2. Juni 2009 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Hva gjelder speakertjeneste - kan de ikke kutte ut å lese opp scoringer fra andre kamper og adecco. Folk som interesserer seg for det kan jo lese på monitorenee. Eller har vi mange blinde tilskuere? Enig. Klarte å bli litt småirritert flere ganger i går. Må speaker snakke under kampen i det hele tatt?? Resultater kan informeres om i pausen og eventuelt etter kampslutt, gjerne kun på tavla. Og sangen som spilles når vi scorer irriterer også, bare å kutte ut for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Hva gjelder speakertjeneste - kan de ikke kutte ut å lese opp scoringer fra andre kamper og adecco. Folk som interesserer seg for det kan jo lese på monitorenee. Eller har vi mange blinde tilskuere? Man kan eventuelt ta det i pausen - da er det jo bare pjatt og tull likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå