Potter 2 494 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Send en mail til trine.slaatsveen@monstermail.no og spør. Ække sikkert det er umulig assa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Får vi pils? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 dette lukter jævlig kleint... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Mai 2012 Del Skrevet 29. Mai 2012 Får vi pils? Stiller du opp på dette vet jeg ihvertfall hva du skal få av meg etter gårsdagens diskusjon mellom oss 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Mai 2012 Del Skrevet 30. Mai 2012 Kraftig fall i supportergruppenes medlemstall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 30. Mai 2012 Del Skrevet 30. Mai 2012 Kraftig fall i supportergruppenes medlemstall 900 til 1000 +1 Hva blir gjort for å innvolvere hovis og sponsorer til medlemskap? Ettersom vi har en del video folk i SS kunne det jo vært kult å lage en reklamvideo, med f.eks kun lyden fra Hovis på Nadderud, altså stillhet + litt små chatter og noen spe forsøk på "Stabæk klapp klapp", eller TV med kun kommentatorlyd etc. Mange potensielle medlemmer der ute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 30. Mai 2012 Del Skrevet 30. Mai 2012 1338404568[/url]' post='293126']Kraftig fall i supportergruppenes medlemstall Ser at han i bar overkropp i første rad av "Kjærnen" gir hertetegnet til Justin Bieber <3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 10. Juli 2012 Del Skrevet 10. Juli 2012 Hva skjer i overgangssaken egentlig? Nå synes jeg det har vært stille en meget god stund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 10. Juli 2012 Del Skrevet 10. Juli 2012 Hva skjer i overgangssaken egentlig? Nå synes jeg det har vært stille en meget god stund! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3426086.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 På andreplass på fairplay-tabellen, bak Odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 På andreplass på fairplay-tabellen, bak Odd Da må vi passere Odd for å spille i Europa neste år! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 På andreplass på fairplay-tabellen, bak Odd Jøss, trodde bl.a. Clark hadde sørget for at vi var langt unna den i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 1. Kan vi spille Ecup hvis vi mot all formodning skulle ende opp i Adeccoligaen neste år (Ja jeg vet at der helt usannsynlig, men det finnes jo en mikroskopisk mulighet ennå for at vi rykker ned) 2. Er det bare jeg som stusser over at vi på tross av tabellsituasjonen fremdeles skal være snilleste gutten i klassen på banen? Er det ikke på høy tid å kveste noen motstandere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 Vi kan kvalifisere oss selv om vi rykker ned. Jeg vet ikke hvordan de økonomiske konsekvensene av å spille kvalifisering er, men med mindre det blir for dyrt kan vi spille selv om vi rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 1. Kan vi spille Ecup hvis vi mot all formodning skulle ende opp i Adeccoligaen neste år (Ja jeg vet at der helt usannsynlig, men det finnes jo en mikroskopisk mulighet ennå for at vi rykker ned) 2. Er det bare jeg som stusser over at vi på tross av tabellsituasjonen fremdeles skal være snilleste gutten i klassen på banen? Er det ikke på høy tid å kveste noen motstandere? 1. Ja, om man skulle rykke ned kan man fortsatt spille Ecup, men merk at avstanden opp til Odd er relativt stor. Dog med Clark ute kan det jo endre seg. 2. Det er ikke bare hva som skjer på banen som har innvirkning. Stabæk er vel ikke blant lagene med færrest kort denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 Hva skjer i overgangssaken egentlig? Nå synes jeg det har vært stille en meget god stund! Har ihvertfall skjedd noe nå. Politiet har fått innstillingen i retur med krav om ytterligere undersøkelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 Har ihvertfall skjedd noe nå. Politiet har fått innstillingen i retur med krav om ytterligere undersøkelser. Har du link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 Har ihvertfall skjedd noe nå. Politiet har fått innstillingen i retur med krav om ytterligere undersøkelser. Har du link? Står i Budstikka papir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. August 2012 Del Skrevet 17. August 2012 Noen som er villige til å bruke to minutter på å scanne og legge ut her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 18. August 2012 Del Skrevet 18. August 2012 Nå også på nett: http://www.budstikka.no/sport/statsadvokaten-krever-flere-undersokelser-1.7493930 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. August 2012 Ingebrigt om Stabæks opp og nedturer. På slutten kommer en skikkelig utblåsning mot TV2 og medias håndtering av overgangssaken. Bra! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. August 2012 Del Skrevet 22. August 2012 De siste 7 minuttene her er jo fullstendig fantastisk. Helt konge det Ingo sier. The man is back! Så utrolig velplasserte ballespark uten et eneste eh.. og uten noen gang å gå over grensa i en så følelseladet sak. Ingen kunne gjort dette bedre enn det Ingo gjør. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 23. August 2012 Del Skrevet 23. August 2012 Dette var virkelig bra saker. Man kan ikke forvente at TV2 innrømmer at de har bidratt til å skape et lite helvete for en god del mennesker, men det er flott at de slipper til Ingebrigt og at de lar han lufte sine frustrasjoner. Alt i alt oppvisning i god mediehåndtering. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Topp 10-listen: Norske fotballsanger fra Mads Hansen Endret 31. August 2012 av roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. September 2012 Del Skrevet 3. September 2012 Dette gjelder ikke oss direkte, men det kan se ut som om Sunnmørsposten og Budstikka noen ganger havner i samme spor. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article249242.ece 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 7. September 2012 Del Skrevet 7. September 2012 4 stb http://www.fotballspiller.com/?p=47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. September 2012 Del Skrevet 7. September 2012 Det blir LIVE-innslag fra Nadderud-treningen i dag kl 1300 på TV2 Sporten 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2012 (endret) Jeg ser at lokalavisen og sponsoren Budstikka fortsetter å spre det glade budskap om Stabæk. Denne gang gjennom et intervju med stabækeksperten Davy "Kåtegutt" Wathne. I og med at de har lagt intervjuet i denne håpløse Budstikka+ delen, noe jeg ikke tenker å betale for, så får jeg ikke lest hele artikkelen, men overskriften "Stabæk kan være ferdig i toppfotballen" tyder jo ikke akkurat på en gladsak. Hvilken agenda har de forbanna raddisjournalistene på Slependen? De har slengt dritt om klubben i hele år. Nå som vi ligger med brukket rygg og kunne trengt litt positivitet i det vi går inn i en vinter med sesongkortsalg og sponsorarbeid, så velger altså lokalavisen å trykke den største samlende kulturaktøren i området enda lenger ned i søla. Takk skal dere faen meg ha! Endret 6. November 2012 av Anders C 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. November 2012 (endret) Del Skrevet 6. November 2012 (endret) At det kommer fra grisen Wathne bør være kilde til optimisme snarere enn pessimisme i alle fall. Den karen har null cred hos meg. Endret 6. November 2012 av hdaniels 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 6. November 2012 Del Skrevet 6. November 2012 Noen som har tilgang og kan scanne? Jeg nekter å betale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå