BjørnC 249 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 http://www.nscaa.com/news/2014/01/bradley-as-honorary-all-american?utm_medium=short_url Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Hvorfor skal vi ikke drømme stort, det har gitt oss oppturer flere ganger (Med Bob som er foreløpig siste eksempel). Jeg synes Tesla høres ut som en utmerket ide. Et firma som selv har gjort mye ut av drømmene, og der vår bygder nok representerer flere prosent av markedet deres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Tesla er rimelig perfekt for Bærum ass. Dette er det lov å drømme om. Endret 4. Januar 2014 av Posse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Tesla er rimelig perfekt for Bærum ass. Dette er det lov å drømme om. Hvis ikke det er utvekslet et ord mellom Stabæk og Tesla vedrørende sponsing i løpet av den neste uken er det ekstremt skuffende. Kan ikke komme på noe mer passende for Tesla å sponse enn Stabæk akkurat nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Hadde jo vært skøy med Tesla med på laget, men jeg klarer ikke helt å se at Teslasalget vil øke kun fordi Stabæk har fått en amerikansk trener. Tror effekten av å bruke 2 mill på reklameplass i DN er mer effektivt enn 2mill på en plass på Stabækdrakten dessverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Tesla bruker ikke 5 cent på reklame. Sponsing er derfor like sannsynlig som en jomfrufødsel. Men det finnes jo noen som tror på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Vi er uansett allerede sponset av en bilforhandler, Møller Bil. Ikke plass to to. Det så vi jo når Bilia tok over i 2011. Møller ble da kastet ut. Skjer nok ikke igjen. Endret 4. Januar 2014 av Hantro76 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Noen som har den nye Budstikka+ artikkelen om BB-effekten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Januar 2014 Del Skrevet 6. Januar 2014 Noen som har den nye Budstikka+ artikkelen om BB-effekten? http://admin.eddainteraktiv.no/preview/www/2.310/2.1598/1.8233808?fb_action_ids=10152186323846115&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=[219399954909890]&action_type_map=[%22og.recommends%22]&action_ref_map=[] 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 8. Januar 2014 Del Skrevet 8. Januar 2014 På forsiden av dagens budstikka så jeg at det sto noe om at Bob kunne hente inn spillere fra USA gratis, tilogmed lønninger. Finner ikke Artikkelen på budstikka.no, og fikk ikke rasket med meg papir utgaven. Noen som kan utdype? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 8. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 8. Januar 2014 (endret) sjekket litt på budstikka.no kan låne amerikanere gratis.. eneste jeg klarer og lese ut i fra den lille skriften Endret 8. Januar 2014 av blaatthjerte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 8. Januar 2014 Del Skrevet 8. Januar 2014 Når starter MLS opp igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 8. Januar 2014 Del Skrevet 8. Januar 2014 Når starter MLS opp igjen? Lørdag 8. mars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 8. Januar 2014 Del Skrevet 8. Januar 2014 sjekket litt på budstikka.no kan låne amerikanere gratis.. eneste jeg klarer og lese ut i fra den lille skriften http://www.budstikka.no/sport/stabek-kan-lane-amerikanere-gratis-1.8236669 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 14. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 14. Januar 2014 (endret) STB på tur til Hemsedal: http://www.budstikka.no/sport/her-star-stabek-boli-pa-ski-for-forste-gang-1.8244126 http://www.budstikka.no/video?videoId=2882DB21 Endret 14. Januar 2014 av Tom Bruaset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Vet ikke med dere andre, men jeg synes ikke noe om at Budstikka legger ut en egen video av at Bob tryner i heiser. Synes for øvrig heller ikke noe om posten i Dobbeltgjengere der man sammenligner Bob med Voldemort. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Er grenser for interessant det er med afrikaner paa-ski repotasjer ogsaa, maa vaere blant det mest oppbrukte lokalnyhetsakene. Men kanskje det bare er meg, tenker bare paa Uti vaar hage naar jeg ser det naa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Veldig Migrapolis-preg over hele den greia der. Man bør vel le minst like mye av journalisten når leser sånne saker. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 Kanskje det er litt goofy. Men jeg føler likevel det er bedre med slike saker enn ingen saker. Og hvertfall bedre enn overgangssaker og overgrepssaker. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Lars Tjernås har visst et veldig positivt innlegg om Stabæk i morgendagens Aftenposten. Vinkling med bilde av Bradley på forsiden: «Som om Springsteen ville spille i hagen din». Kommer sikkert på nett utover dagen, men kult om noen får scannet papiravisa på morgenkvisten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. Januar 2014 Del Skrevet 14. Januar 2014 Lars Tjernås har visst et veldig positivt innlegg om Stabæk i morgendagens Aftenposten. Vinkling med bilde av Bradley på forsiden: «Som om Springsteen ville spille i hagen din». Kommer sikkert på nett utover dagen, men kult om noen får scannet papiravisa på morgenkvisten. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Januar 2014 ANALYSE Som om Springsteen ville spille i hagen din Kuppet. Ledelsen i Stabæk må ha følt det litt uvirkelig da Bob Bradley signerte trenerkontrakten. Det kan ha føltes som om Bruce Springsteen hadde sagt ja til å opptre på deres egen hagefest da Bob Bradley ble klar for «de blaa». Ingebrigt Steen Jensen vet det meste om merkevarebygging. Nå har han og de andre fått nøyaktig den merkevaren de trengte bare ett år etter at mye så mørkt ut. Vant 24 av 36 Amerikanerens CV er imponerende. Han ledet USAs landslag fra 2006 til 2011. I den perioden vant han blant annet Gold Cup etter seier mot erkerival Mexico i finalen. Han var med på å vinne gruppen i VM 2010, foran England, før Ghana ble for sterke i åttendedelsfinalen. Den største triumfen kom kanskje året før, da hans lag ble de første som slo Spania på 35 kamper, og spilte seg frem til finale i «prøve-VM». Han ledet Egypt til seier i 24 av de 36 kampene han var sjef i et land herjet av konflikter, men Ghana nektet egypterne deltagelse i årets VM. Derfor har Stabæk allerede vunnet noen viktige «kamper» i 2014: De gjenoppretter sitt image om klubben som mestrer det store og uventede. De åpner et marked langt bredere enn det norske for mulige samarbeidspartnere, og garantert for impulser. De vil bli langt mer attraktive for spillere, også for enkelte gode og etablerte. Men er det ingen farer eller motforestillinger? Jo. Han har aldri ledet lag i Europa, og må tilpasse seg en ny kultur. Og - han er vant til helt andre rammer enn slitne Nadderud. Jeg tror likevel han er alt for dedikert, ærlig og grundig til å være for stor for klubben. Han er trolig tvert imot den aller beste julegaven Stabæk kunne fått. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 15. Januar 2014 Del Skrevet 15. Januar 2014 På nett nå: Som om Springsteen ville spille i hagen din Ble i Egypt for spillernes skyld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Norske-fans-i-oppror-mot-nye-mandagskamper-412867_1.snd#.UteysRB5PzE - Dette var ingen god nyhet, sier Bjørnar Posse Sandboe, talsmann i Norsk Supporterallianse (NSA). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Siden oppspillet er her slenger jeg like godt inn artikkelen jeg skrev etterpå her også: http://fotballsupporter.no/index.php/nyheter/90-mandagskamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Man skal jo ikke glemme at også TV-seere er interessert i at det er god stemning på kampen. Det blir ikke akkurat bedre stemning av å gjøre det krøkkete for supportere å komme seg på kamp. På sikt kommer dette selvfølgelig også til å redusere verdien av TV-avtalen. #pisse-i-buksa-for-å-holde-varmen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Januar 2014 Jeg er med på ALLE aksjoner mot TV2 uansett hva bakgrunnen er... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Jeg er med på ALLE aksjoner mot TV2 uansett hva bakgrunnen er... +1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Nå har vel han Jansen Hagen allerede vært ute på twitter og skrevet at det neppe blir noe mandagsmatch denne sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Januar 2014 Del Skrevet 16. Januar 2014 Synd. Kan vi aksjonere likevel? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå