Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Er det virkelig så big deal at en gruppe mennesker viser sin frustrasjon ovenfor dommer og klovnen Fagermo? Er man så imot det så får man være imot det, men å bruker dager på å diskutere det på forumet blir bare helt idiot. The end. Endret 1. September 2015 av Daigo nr 10 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Husk at vi snakker om TV2, Vær Varsom gjelder ikke for dem. Vi snakker om nyhetsformidleren som manipulerte en nødsamtale for å kunne lage en tåredryppende historie om hvordan knivstukkede Flenning ble nektet ambulanse, og klippet stødig bort alle partiene der han skjeller ut operatøren og snøvler hallusinasjoner i pillerus - og klarer på sett og vis å skape et inntrykk av at Flenning faktisk trengte hjelp før knivstikkingen skjedde (og han som stakk er nå frikjent for å ha beskyttet seg selv og sin kone, etter at Flenning brakk nesa hennes og løp etter dem). Vi snakker om nyhetsformidleren som for noen år tilbake gikk inn på et internt område i Politihuset i Trondheim og filmet et utklipp av et leserinnlegg om Muhammed-karikaturene og en vitsetegning en avdød polititegner hadde laget av en kollega, for å kunne beskylde dem for rasisme. Tidligere dette året var det stadige gnisninger mellom Trondheimspolitiet og TV2, da sistnevnte kringkastet mangelfulle (subjektive) opplysninger om en politimann som var involvert i Obiora-saken. Overgangssaken skal jeg ikke begynne å snakke om engang. For TV2 finnes det én virkelighet, og den skaper de selv. Det er de så godt vant med å gjøre uten konsekvenser at man må regne med at det vil fortsette slik i mange år fremover. Selv når de får kritikk i PFU for å ha brukt Kripos-sitater tatt helt ut av sammenheng, og blitt felt for å ikke gi Kripos mulighet til å imøtegå kritikken (da ville jo Kripos reagert på at de har konstruert nyheten) kaller de det en "seier for ytringsfriheten". Politiet hadde for så vidt heller ikke fått mulighet til å imøtegå påstandene om nødsamtalen til Flenning, selv om de hadde bedt om å bli intervjuet. TV2 sa isteden i sendingen sin at "det eneste Politiet vil si i dag er at de ikke kjenner seg igjen". Så uten direkte sammenligning med Matchball; med TV2 må man alltid forvente det verste - og enda litt til. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Dagbladet med rød sirkel også ja. http://www.dagbladet.no/2015/09/01/sport/fotball/dag-eiliv_fagermo/40900834/ Jeg hadde jo satt pris på om de ringte før de la ut saken, men men... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 183 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Dagbladet med rød sirkel også ja. http://www.dagbladet.no/2015/09/01/sport/fotball/dag-eiliv_fagermo/40900834/ Jeg hadde jo satt pris på om de ringte før de la ut saken, men men... Snakk om å blåse dette ut av proposjoner. Dog veldig bra svar du gir! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Dagbladet med rød sirkel også ja. http://www.dagbladet.no/2015/09/01/sport/fotball/dag-eiliv_fagermo/40900834/ Jeg hadde jo satt pris på om de ringte før de la ut saken, men men... Snakk om å blåse dette ut av proposjoner. Dog veldig bra svar du gir! Samme svarene som til Varden. Men de får noen ekstra sitater nå, så får se hvor diplomatisk jeg klarte å være der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Dagbladet med rød sirkel også ja. http://www.dagbladet.no/2015/09/01/sport/fotball/dag-eiliv_fagermo/40900834/ Jeg hadde jo satt pris på om de ringte før de la ut saken, men men... Snakk om å blåse dette ut av proposjoner. Dog veldig bra svar du gir! You make us proud! Rocka på så hårdt det går! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Fra Dagbladet: 'Fagermo sa til TV2 at han ikke var langt fra å føle seg truet av Stabæk-supporterne.' Ok, så han følte seg altså ikke truet. Case closed! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 444 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Da er det bare å motbevise Fagermos prognose om at Stabæk har for tynn stall og et for krevende gjenværende kampprogram til å kunne ta sølvmedalje 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Da er det bare å motbevise Fagermos prognose om at Stabæk har for tynn stall og et for krevende gjenværende kampprogram til å kunne ta sølvmedalje Når sa han dette? Borte: RBK, Mjøndalen, viking, glimt Hjemme: Tromsø, Molde, Aalesund, Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Han sa det etter kampen, var vel på Fotballkveld. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 45 Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Da er det bare å motbevise Fagermos prognose om at Stabæk har for tynn stall og et for krevende gjenværende kampprogram til å kunne ta sølvmedalje Når sa han dette? Borte: RBK, Mjøndalen, viking, glimt Hjemme: Tromsø, Molde, Aalesund, Start Han sa det også før kampen til cmore. Endret 1. September 2015 av Tordjo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2015 (endret) Er det virkelig så big deal at en gruppe mennesker viser sin frustrasjon ovenfor dommer og klovnen Fagermo? Er man så imot det så får man være imot det, men å bruker dager på å diskutere det på forumet blir bare helt idiot. The end. Tja, at en gruppe mennesker viser sin frustrasjon ovenfor Fagermo og dommeren er ikke i seg selv en krise, selv om jeg som tidligere sagt tror det hadde vært en fordel å telle til ti. Nå er det likevel sånn at dette ikke bare var en gruppe mennesker, det ble gjort med supporterhatten på, og da blir også klubben og andre med samme supporterhatt påvirket av det. Man kan si mye om TV2s etikk og fremtoning (jeg har selv kjent blodtrykket være lovlig høyt mange ganger). Man kan prate mye om hvor klovnete Fagermo er. Man kan si at det er fremprovosert og på sin plass med tyn. Resultatet vi sitter igjen med er uansett dette (jeg mener ikke at disse to tingene stemmer): 1. SS har på riksdekkende blitt karakterisert som den verste og mest ufine supportergjengen i Tippeligaen. 2. Mediene har fått muligheten til å fremstille Stabæksupportere som dårlige tapere. Hvordan reagerer forumet? Snakk om Vær Varsom-plakaten, klage til PFU og hvor ræva TV2 er. Vi er i en situasjon hvor vi selv etter en mobilisering sliter med å få rumper på setene. I førersetet i sølvstriden, i en toppkamp. Jeg vet flere her tenker at de heller vil ha 3500 bra supportere enn full stadion. Likevel, små Stabæksupportere kan bli store Stabæksupportere med årene. Tenker man på det utappede potensialet/nyrekruttering i nærområdet: Hvor mange halvinteresserte foreldre tror dere har lyst til å sende sine veldig fotballinteresserte yngre barn avgårde på kamp der "Norges verste supportergjeng" er på tribunen? Får middels fotballinteresserte mer lyst til å ta med seg familien av dette? Det kan godt tenkes vi ikke har mistet noen, det kan godt tenkes vi har mistet en del, kanskje vi har mistet mange. Det har nok blitt blåst ut av proporsjoner eller at man overdriver betydningen av det, men positiv innvirkning tviler jeg på det har hatt. Endret 1. September 2015 av BelgiskBlaa 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 http://m.db.no/2015/09/01/sport/fotball/dag-eilev_fagermo/40905637/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Det har nok blitt blåst ut av proporsjoner eller at man overdriver betydningen av det, men positiv innvirkning tviler jeg på det har hatt. Der kom det beste innlegget hittil. Så enkelt er det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Hvordan reagerer forumet? Snakk om Vær Varsom-plakaten, klage til PFU og hvor ræva TV2 er. Det har nok blitt blåst ut av proporsjoner eller at man overdriver betydningen av det, men positiv innvirkning tviler jeg på det har hatt. Trodde jeg var ferdig med denne diskusjonen, men siden enkelte insisterer på å fortsette den lenge etter at resten av Norge har erklært den død og begravet, så får vel jeg komme med et innlegg til: 1. Det var flere forumbrukere som kom med de saklige tilbakemeldingene på Matchball-innslaget som var etterlyst. 2. Ingen har påstått at det hadde positiv innvirkning, derimot er det veldig mange her som overdriver den negative betydningen. Dette er en sak som kun kommer til å leve videre en sjelden gang når medier og andre i fotball-Norge desperat leter etter noe å angripe oss for. Og det kommer nok omtrent like mange mot Tromsø som det har kommet på andre tilsvarende hjemmekamper denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Hva kommer egentlig til å skje videre i denne saken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Hva kommer egentlig til å skje videre i denne saken? Fint lite, mistenker jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Hvordan reagerer forumet? Snakk om Vær Varsom-plakaten, klage til PFU og hvor ræva TV2 er. Det har nok blitt blåst ut av proporsjoner eller at man overdriver betydningen av det, men positiv innvirkning tviler jeg på det har hatt. Trodde jeg var ferdig med denne diskusjonen, men siden enkelte insisterer på å fortsette den lenge etter at resten av Norge har erklært den død og begravet, så får vel jeg komme med et innlegg til: 1. Det var flere forumbrukere som kom med de saklige tilbakemeldingene på Matchball-innslaget som var etterlyst. 2. Ingen har påstått at det hadde positiv innvirkning, derimot er det veldig mange her som overdriver den negative betydningen. Dette er en sak som kun kommer til å leve videre en sjelden gang når medier og andre i fotball-Norge desperat leter etter noe å angripe oss for. Og det kommer nok omtrent like mange mot Tromsø som det har kommet på andre tilsvarende hjemmekamper denne sesongen. Du kunne vært ferdig, men ser på det som din oppgave å ha siste ord... Tror ikke jeg har sett et bedre formulert og godt begrunnet innlegg i denne diskusjonen enn det Belgisk nettopp skrev. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Toppsaken på tv2sporten nå http://www.tv2.no/2015/09/01/sport/7325016 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Toppsaken på tv2sporten nå http://www.tv2.no/2015/09/01/sport/7325016 Haha, Kjetil Rekdal er rett mann til å prate om ufin språkbruk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Han ble vel konfrontert med påstandene om at vi var fryktelig ufine etter den kampen, men klarte liksom ikke å komme opp med noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Fra "broder'n" https://twitter.com/jeffreypbradley/status/638778111463661568 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Fra "broder'n" https://twitter.com/jeffreypbradley/status/638778111463661568 Virket ikke så fornøyd, neste tweet skrev han at Stabæk først og fremst driver business, deretter sport. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Fra "broder'n"https://twitter.com/jeffreypbradley/status/638778111463661568 Virket ikke så fornøyd, neste tweet skrev han at Stabæk først og fremst driver business, deretter sport. Håper ikke dette er en indikasjon på hvordan Broderen tar dette ... Her har du gitt alt, utviklet og solgt spillere ... pengene har bare gått i et sort hull, likevel har du fått den lille klubben med de store visjonene, mot alle odds, tilbake i posisjon til å ta The Double ... men så viser det seg at den lille klubben ikke hadde så store visjoner likevel ... Det var ikke så viktig å vinne ... "OK" tenker Bob .... "Her mangler det både visjoner og pasjon for å vinne ... Det er ikke noe blivende sted ... på tide å finne en ny klubb" .... Det er dette jeg frykter! Dette er marerittet ... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Fra "broder'n"https://twitter.com/jeffreypbradley/status/638778111463661568Virket ikke så fornøyd, neste tweet skrev han at Stabæk først og fremst driver business, deretter sport. Håper ikke dette er en indikasjon på hvordan Broderen tar dette ... Her har du gitt alt, utviklet og solgt spillere ... pengene har bare gått i et sort hull, likevel har du fått den lille klubben med de store visjonene, mot alle odds, tilbake i posisjon til å ta The Double ... men så viser det seg at den lille klubben ikke hadde så store visjoner likevel ... Det var ikke så viktig å vinne ... "OK" tenker Bob .... "Her mangler det både visjoner og pasjon for å vinne ... Det er ikke noe blivende sted ... på tide å finne en ny klubb" .... Det er dette jeg frykter! Dette er marerittet ...En slik reaksjon ville ikke vært unaturlig, men da har vi til gjengjeld bygget et OK fundament til å klare oss 'på egenhånd' en stund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2015 Del Skrevet 1. September 2015 Mareritt? Wake up and smell the coffee! Vi har tjent et mer en et halvt årsbudsjett på 1 dag! Fy faen så flinke vi er til å få spiller gode! Dette er jo en drøm! Hvem blir nestemann? Gorozia, Meling, Næss, Haugstad, Pedersen, Benscik, Kassi, Ghanassy, Keita, Issah, Espung...? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Flott innslag med Marbor på Østlandssendingen i dag tidlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Flott innslag med Marbor på Østlandssendingen i dag tidlig. Enig! https://radio.nrk.no/direkte/p1_oslo_akershus# 08:52 ut i sendingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Noen som vet når pressekonferansen avholdes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Noen som vet når pressekonferansen avholdes? Sjekk IAO-tråden. Tror ikke det er noen PK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå