FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. November 2021 Del Skrevet 21. November 2021 Ekspertene mener Mjøndalen har mer erfaring enn oss i bunnstrid. Vet ikke helt det,men kanskje spiller for spiller. Blir snøkrig søndag i Tromsø. De er ikke teoretisk sikra enda. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. November 2021 Del Skrevet 22. November 2021 12 timer siden skrev FranckTheBank: Ekspertene mener Mjøndalen har mer erfaring enn oss i bunnstrid. Vet ikke helt det,men kanskje spiller for spiller. Blir snøkrig søndag i Tromsø. De er ikke teoretisk sikra enda. Lenke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. November 2021 Del Skrevet 22. November 2021 4 timer siden skrev stabækLars: Lenke? Ble sagt i studio igår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 STABÆK HAR SOLGT SPILLERE FOR 200 MILL.: − HAR IKKE HATT NOE VALG "Stabæk har solgt unna den ene klassespilleren etter den andre. Nå står klubben i fare for å rykke ned." https://www.vg.no/sport/fotball/i/XqzJoW/stabaek-har-solgt-spillere-for-200-mill-har-ikke-hatt-noe-valg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 2 minutter siden skrev nichb: STABÆK HAR SOLGT SPILLERE FOR 200 MILL.: − HAR IKKE HATT NOE VALG "Stabæk har solgt unna den ene klassespilleren etter den andre. Nå står klubben i fare for å rykke ned." https://www.vg.no/sport/fotball/i/XqzJoW/stabaek-har-solgt-spillere-for-200-mill-har-ikke-hatt-noe-valg Haha VG sier vi ligger på 15 plass ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 1 minutt siden skrev rykkinn: Haha VG sier vi ligger på 15 plass ja.. Og... PS! Stabæk møter Kristiansund hjemme førstkommende søndag. Kampen går på Discovery Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 1 minutt siden skrev rykkinn: Haha VG sier vi ligger på 15 plass ja.. saken er jo en uke gammel, men står at den ble skrevet idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 5 minutter siden skrev rykkinn: saken er jo en uke gammel, men står at den ble skrevet idag? Lagt ut for 20min siden, garantert skrevet for en uke siden...bra ikke vg sender eliteseiern si... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 Hva er viktigst når den er publisert eller essensen i artikkelen. Våre investorer har gjort en gullkantet investering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 Det er ikke det at vi må selge på grunn av økonomi. Det er bare det at vi må selge fordi vi har lovet spillerne å selge hvis det kommer et godt bud. Dette gjelder selvsagt bare spillere vi kunne hatt bruk for. For spillere som ikke gidder, har vi avtaler som lar dem gjøre som dem vil. Jeg er imponert! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 Nå er jeg sikkert en som følger Stabæk fra veldig mye lenger unna enn mange, men det er vel ikke en hemmelighet at Stabæk har slitt ganske fælt økonomisk i mange mange år. Det og at man ikke akkurat er/har vært en kandidat til å vinne noe gjør det vel ikke akkurat lett å holde på spillere med ambisjoner. Man må nok bygge noe spillerne har troen på for at de skal ønske å være lenger i Stabæk. Kontinuiteten har vel ikke vært der til det. Men IAO holdt oss nesten egenhendig i øverste divisjon flere år (er mitt syn fra mitt begrensede syn utenfra) Ps: jeg har troen på Skytte. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 Gode spillere vil spille morsom fotball med gode spillere. For øyeblikket leverer vi dårlig på dette. Vi kan ikke bygge samtidig som vi river. Det er noens tro på at det går, som har ført oss hit. P.s. Skytte har holdninger som er gift i en klubb som satser på å utvikle unge spillere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 1 time siden skrev mbh: P.s. Skytte har holdninger som er gift i en klubb som satser på å utvikle unge spillere. Helt enig! Håper han forsvinner fra klubben ved første mulighet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 13 minutter siden skrev blaasoldat: Helt enig! Håper han forsvinner fra klubben ved første mulighet. Jeg håper heller han har fått en slags oppvåkning av å bli satt ut av laget. Om han surrer rundt som før så må han bort. Virker som om han har det godt med å heve en sikkert god lønn. Så får vi håpe han ønsker å spille fotball. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 26. November 2021 Del Skrevet 26. November 2021 16 minutter siden skrev blaasoldat: Helt enig! Håper han forsvinner fra klubben ved første mulighet. Mulighet ja. Er vel kanskje helst en dansk nivå 2 klubb? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 27. November 2021 Del Skrevet 27. November 2021 Kjønø er offensiv før Tromsø. Vi skal ha fokus på å øke avstanden, istedenfor å forsvare en posisjon. Vår innstilling er å ta tre poeng i Tromsø, og "knuse RBK her etterpå". https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/to-poengs-luke-slik-tror-han-den-psykiske-bunnkampen-blir_vid1576706/video.shtml 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 27. November 2021 Del Skrevet 27. November 2021 Best å vær stor i munnen først, ikke alltid man kan etterpå. Som om Ingo skulle sagt det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2021 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Desember 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Desember 2021 Wangberg 02:00-02:30 - for en mann, får tårer i øynene og klump i halsen! 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2021 Litt usikker på tråden men ny episode av StabækPodden(finnes bl.a. på Spotify) ute. Utrolig bra initiativ av Oddbjørn og media! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Desember 2021 Del Skrevet 2. Desember 2021 57 minutter siden skrev tobb: Litt usikker på tråden men ny episode av StabækPodden(finnes bl.a. på Spotify) ute. Utrolig bra initiativ av Oddbjørn og media! Bra saker! Bohinen brukte Ingo videoen til å fyre opp Sarp med hell😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk? Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 1 minutt siden skrev Forza: Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk? Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag? Budstikka skal liksom være en sponsor! Dekningen av Stabæk de senere år har ikke akuratt vært en sponsor verdig! I alle andre lokalaviser ønsker en å bygge opp, budstikka er det kun klikk bait, og overvekt av negativitet! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 17 minutter siden skrev Forza: Da tenker jeg vi sier takk til Budstikka. Er det egentlig mulig å bli mindre lokalpatriotisk? Eller er det for mye å be om at man heller fokuserer på at vi har alt i våre egne hender, og at det nå gjelder å mobilisere for å redde bygdas eliteserielag? (idiotisk og tabloid forside) Skjønner ikke hvorfor du synes vi skal si takk. Møkkaavis. Drit og dra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 Det er viktig å bare omgi seg med folk og meninger man er enig med. Det er særdeles lumpent av Budstikka å påpeke at vi kan rykke rett ned. De burde heller ha gitt ut et eget hyllingsbilag med Ingo som redaktør. Det hadde selvfølgelig klubben fortjent, etter en slik underholdende sesong. Ærlig talt. Ta to valium og sørg for å være påmeldt tur til Skien. Det er der muligheten ligger. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 1 time siden skrev mbh: Det er viktig å bare omgi seg med folk og meninger man er enig med. Det er særdeles lumpent av Budstikka å påpeke at vi kan rykke rett ned. De burde heller ha gitt ut et eget hyllingsbilag med Ingo som redaktør. Det hadde selvfølgelig klubben fortjent, etter en slik underholdende sesong. Ærlig talt. Ta to valium og sørg for å være påmeldt tur til Skien. Det er der muligheten ligger. Dette er jo skivebom, og ja, jeg skjønner selvsagt at det er forsøk på ironi, som i ni av ti innlegg fra deg. Tror du mange andre lokalaviser i f eks Kristiansund, Mjøndalen eller Lillestrøm, ville vinklet en sak så negativt, samtidig som avisen er en av hovedsponsorene? Det går fint an å få frem at Stabæk tapte (uenig i at de kollapset), men likevel vinkle det mer positivt («har alt i egne hender», eller lignende). 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2021 6 minutter siden skrev Drosselmeyer: men likevel vinkle det mer positivt Det komiske her er jo at kritikken mot Budstikka kommer fra dette forumet som er en hengemyr av negativitet. Kanskje på tide å rydde opp i eget reir før vi kritiserer media? 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 23 minutter siden skrev Ace: Det komiske her er jo at kritikken mot Budstikka kommer fra dette forumet som er en hengemyr av negativitet. Kanskje på tide å rydde opp i eget reir før vi kritiserer media? Her var det snakk om en veldig konkret overskrift hos Budstikka etter en match som etter min mening var ganske god. I tillegg befinner oss i en situasjon hvor vi har alt i egne hender. Jeg har ikke opplevd forumet etter kampen som spesielt negativt. Fokuset er på kampen mot Odd. Jeg skulle bare ønske at lokalavisen kunne vært med på å mobilisere mot neste kamp, i stedet for å krisemaksimere så til de grader. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 5. Desember 2021 Del Skrevet 5. Desember 2021 9 minutter siden skrev Forza: Jeg har ikke opplevd forumet etter kampen som spesielt negativt. Jeg snakker om absolutt hele sesongen, ikke spesielt etter denne kampen. Når det er sagt er jeg enig med deg i det du skriver. Det gjelder å mobilisere isf å krisemaksimere. Slik har det vært hele sesongen. Problemet er at 95 % av forumet har gått for krisemaksimering. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2021 Hei hei! Dette her kan spares til neste uke. Vi har en av historiens viktigste kamper til søndag i Skien. Vi må mobilisere mer enn noen gang! Jeg og Nichb mobiliserer fra Drammen og møter opp direkte i Skien. Vi må mobilisere og støtte disse hjelpeløse spillerne mer enn noen gang. Tid for krangling og drit tar vi fra neste uke. Vi trenger alle blaa mann og kvinner til å kjøpe billett, Kle på deg godt, og synge ut som aldri før. Hold rundt din medsupporter og syng med av full hals! Gi alt så kan vi gå i kjelleren etter match hvis det blir nedrykk! Men tenk oppsiden ved seier i Skien? 🔥 Kom igjen nå for faen!! La oss gi gutta og klubben en god uke! La oss gi oss selv en god uke! Vi har alt å vinne. Se framover! Alltid uansett 💙 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå