Albert 921 Del Skrevet 22. April 2006 Del Skrevet 22. April 2006 Hallo - jeg er bare skrekkelig gammel.Eldre enn Albert, til og med. Ingen fare utover det. Rykker vi ned en gang til, derimot.. Og hva mener du med Eldre enn Albert, til og med.???? For øvrig synes jeg alle aktive brukere av Forum bør legge inn fødseldatoen sin. Så vi kan gratulere dem med fødselsdager... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Hallo - jeg er bare skrekkelig gammel. Eldre enn Albert, til og med. Ingen fare utover det. Rykker vi ned en gang til, derimot.. Og hva mener du med Eldre enn Albert, til og med.???? Jeg har regnet meg frem til at PerS akkurat har blitt 51. jfr denne tråden: PerS 50 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Denne reklameplakaten for Norsk Tipping har prydet mange av buss-skurene i Bærum noen uker: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Denne reklameplakaten for Norsk Tipping har prydet mange av buss-skurene i Bærum noen uker: Den er grisefet! Den henger på minst 2 av 3 busskur i området! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Fett. Her jeg bor henger det bare "Powell to the people" og annet Lyn-piss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pluggen 0 Del Skrevet 23. April 2006 Del Skrevet 23. April 2006 Denne reklameplakaten for Norsk Tipping har prydet mange av buss-skurene i Bærum noen uker: Bildet er tatt av deg, Solli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Dagbladet presterte å gi IAO 4 på børsen for innsatsen i går! Håpløse Dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Nettavisen gir IA 7 og kårer han til banens beste men gir samtidig Tom 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 --> (d*u*b @ 24. Apr 2006, 09:54) 72049[/snapback] Dagbladet presterte å gi IAO 4 på børsen for innsatsen i går! Håpløse Dagbladet Patetisk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Nrk presterte nok en gang å kalle oss Bærget det blaa på kveldsnytt. Ikke annet enn imponerende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. April 2006 (endret) Del Skrevet 24. April 2006 (endret) Nrk presterte nok en gang å kalle oss Bærget det blaa på kveldsnytt. Ikke annet enn imponerende... Hadde vært greit om de var konsekvente i det minste. Om de går tilbake til betegnelser som Bøffelberget og Apeberget, kan de gjerne kalle Stabæk support for Bærget det blaa for min del... Endret 24. April 2006 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Fett.Her jeg bor henger det bare "Powell to the people" og annet Lyn-piss. Flytt da vel!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 24. April 2006 Del Skrevet 24. April 2006 Denne reklameplakaten for Norsk Tipping har prydet mange av buss-skurene i Bærum noen uker: Er det "Alle Gutta" som står bak denne kampanjen, mon tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Vi er laget i ligaen som spiller minst møkkafotball. Sjekk pollen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Vi er laget i ligaen som spiller minst møkkafotball. Sjekk pollen. Fortell oss noe vi ikke vet!! Men det er jo i og for seg nytt at andre skjønner det også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Begynner og lure litt her. Rundens mål og Veigar er ikke nominert: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle618754.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Begynner og lure litt her. Rundens mål og Veigar er ikke nominert: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle618754.ece Har sendt dem mail, var visst en glipp. Han skal bli nominert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Begynner og lure litt her. Rundens mål og Veigar er ikke nominert: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle618754.ece Har sendt dem mail, var visst en glipp. Han skal bli nominert. Skulle faen meg bare mangle! Glipp MY ASS! De må i det minte nullstille pollen for at dette skal bli en rettferdig kåring nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. April 2006 (endret) Del Skrevet 25. April 2006 (endret) Begynner og lure litt her. Rundens mål og Veigar er ikke nominert: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeliga...ticle618754.ece Har sendt dem mail, var visst en glipp. Han skal bli nominert. Skulle faen meg bare mangle! Glipp MY ASS! De må i det minte nullstille pollen for at dette skal bli en rettferdig kåring nå Prøvde å stemme på veigar.. men han kommer ikke opp i resultatene... var scoringa så bra at han har vunnet allerede? edit: Da er veigar med.. STEM ALLE SAMMEN. Bør jo ikke være noen tvil engang... Endret 25. April 2006 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Det er ikke mye glipp, nei. På fxt.no kan man se de siste scoringene fra siste runde, via "boksen" Men Veigars scoring er faen meg ikke et alternativ. Siste scoring - klikk her og velg Tilfeldig - neppe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Tiltross for at vi har hatt motstandere med relativt få supportere, (slik oss selv), gjør vi det brukbart på tv2s nett-TV-streaming-tabell (har telles det hver startede streaming av kampsendingene): Her er tabellen basert på antall nett-tilskuere: 1. Brann 2. Molde 3. Viking 4. Fredrikstad 5. Rosenborg 6. Ham-Kam 7. Stabæk 8. Start 9. LSK 10. VIF 11. Odd Grenland 12. Tromsø 13. Sandefjord 14. Lyn Brann på topp, Lyn på bunn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Tiltross for at vi har hatt motstandere med relativt få supportere, (slik oss selv), gjør vi det brukbart på tv2s nett-TV-streaming-tabell (har telles det hver startede streaming av kampsendingene): Her er tabellen basert på antall nett-tilskuere: 1. Brann 2. Molde 3. Viking 4. Fredrikstad 5. Rosenborg 6. Ham-Kam 7. Stabæk 8. Start 9. LSK 10. VIF 11. Odd Grenland 12. Tromsø 13. Sandefjord 14. Lyn Brann på topp, Lyn på bunn Hey, endelig en tilskuerstatistikk jeg deltar på. Det jeg lurer veldig på er hvorfor vi ligger såpass høyt oppe når de lagene vi har møtt ligger i bunnen alle tre. Betyr det at de lagene har hatt ekstremt få tilskuere i de andre kampene, og relativt mange mot oss? Det betyr da i såfall at vi ligger kunstig lavt.......? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Tiltross for at vi har hatt motstandere med relativt få supportere, (slik oss selv), gjør vi det brukbart på tv2s nett-TV-streaming-tabell (har telles det hver startede streaming av kampsendingene): Her er tabellen basert på antall nett-tilskuere: 1. Brann 2. Molde 3. Viking 4. Fredrikstad 5. Rosenborg 6. Ham-Kam 7. Stabæk 8. Start 9. LSK 10. VIF 11. Odd Grenland 12. Tromsø 13. Sandefjord 14. Lyn Brann på topp, Lyn på bunn Hey, endelig en tilskuerstatistikk jeg deltar på. Det jeg lurer veldig på er hvorfor vi ligger såpass høyt oppe når de lagene vi har møtt ligger i bunnen alle tre. Betyr det at de lagene har hatt ekstremt få tilskuere i de andre kampene, og relativt mange mot oss? Det betyr da i såfall at vi ligger kunstig lavt.......? Eller at vi hadde hatt en del fler tilskuere dersom flere gikk på kamp i stede å streame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Barreth 0 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Det er ikke mye glipp, nei. På fxt.no kan man se de siste scoringene fra siste runde, via "boksen" Men Veigars scoring er faen meg ikke et alternativ. Siste scoring - klikk her og velg Tilfeldig - neppe.... Er nok ikke tilfeldig. Veigar sin scoring kom jo ganske tidlig. Boksen er for "siste scoringer", og ganske riktig, den lister de 10 siste scoringene. Den 10. siste scoringen kom etter 18 minutters spill på søndagen. På det tidspunktet hadde både stabæk og odd scoret for lengst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 25. April 2006 Del Skrevet 25. April 2006 Markus, Jokke og Tom i Stabækbutikken; Tippet på Stabæk-poeng og vant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Eller at vi hadde hatt en del fler tilskuere dersom flere gikk på kamp i stede å streame? Man må ikke glemme at Stabæk har supportere over hele verden. Jeg har selv bodd mye utenbygds og vet at det er mange Stabæk-sjeler der ute som ikke har andre muligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Eller at vi hadde hatt en del fler tilskuere dersom flere gikk på kamp i stede å streame? Man må ikke glemme at Stabæk har supportere over hele verden. Jeg har selv bodd mye utenbygds og vet at det er mange Stabæk-sjeler der ute som ikke har andre muligheter. Tror vi kan slå fast at det er mange som følger Stabæk uten å dra på Naddereud. Ergo, vi her et veldig bra potensiale for å fylle opp Fornebu Arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Er nok ikke tilfeldig. Veigar sin scoring kom jo ganske tidlig. Boksen er for "siste scoringer", og ganske riktig, den lister de 10 siste scoringene. Den 10. siste scoringen kom etter 18 minutters spill på søndagen. På det tidspunktet hadde både stabæk og odd scoret for lengst. Ja, ja, ser man det. Vi får sørge for å score mot slutten av kampene også da, så vi får med oss scoringene blant de 10 siste.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. April 2006 Del Skrevet 26. April 2006 Vi var skikkelig i vinden i dag. TVN-sporten med to fotball-"portretter" av henholdsvis Henning og Ronaldinho. De konkluderte ikke med hvem som var best. Så TV2-sporten med Daniel, Jokke og Markus B. om at Stabæk Fotball var blitt tippekommisjonær. Våre svenske venner viste seg som habile skuespillere, faktisk. Godt å være i søkelyset igjen, gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 27. April 2006 Del Skrevet 27. April 2006 Vi var skikkelig i vinden i dag. TVN-sporten med to fotball-"portretter" av henholdsvis Henning og Ronaldinho. De konkluderte ikke med hvem som var best.Så TV2-sporten med Daniel, Jokke og Markus B. om at Stabæk Fotball var blitt tippekommisjonær. Våre svenske venner viste seg som habile skuespillere, faktisk. Godt å være i søkelyset igjen, gitt. hehe, vi får få dem til å lage en film om jubelsesongen 2005 når de har lagt opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå