Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt at Yaw slakter situasjonen til Stabæk slik det er nå. Både på treningsfelt, men også nye spillere. Det er med rette at vi blir slaktet om dagen. Kan skylde styret for all negativ medieomtale. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å bøye seg i støvet og ærbødig applaudere 👏👏👏👏👏👏 for det viktigste som er skrevet om klubben vår på mange mange år. Tusen hjertelig takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden skrev Slum:

Linken fra nettutgaven er ute - https://www.budstikka.no/ikke-drep-klubben-var/o/5-55-151615

Denne bør bli mye delt. Tre legendariske Stabæk-navn blant innsenderne. 

Svar fra Espen Moe: https://www.stabak.no/nyheter/svar-fra-espen-moe-etter-leserinnlegg-i-budstikka--ble-lei-meg

Åpent måte på brakka førstkommende tirsdag kl. 18:00.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev @ringo:

3-5 spillere INN???? Hvor mange leieknekter skal vi egentlig ha? Jeg vil heller ha noen UT (ja jeg vet vi har skader).

Leste de egentlig leserinnlegget???

Jeg blir lei meg ass…

3-5 inn på denne tiden av året er vel en blåkopi av suksess-sesongen i 2021? Sukk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvilke tilbakemeldinger klubben får så er svaret alltid, uansett bare mer av det samme røret som de har holdt på med i ti år. Mer av samme overgangspolitikk og et nytt, motvillig møte med supporterne for atter en gang forsøke å dempe den ubehagelige kritikken. Aldri, noensinne blir de underforliggende problemene rykket opp med roten. Lei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev Nøfyse:

Uansett hvilke tilbakemeldinger klubben får så er svaret alltid, uansett bare mer av det samme røret som de har holdt på med i ti år. Mer av samme overgangspolitikk og et nytt, motvillig møte med supporterne for atter en gang forsøke å dempe den ubehagelige kritikken. Aldri, noensinne blir de underforliggende problemene rykket opp med roten. Lei!

Ja, og det er nok ingen ting som kommer til å forandre seg fremover eller, slik som det har vært siste årene, kommer det til å fortsette fremover også, så lenge de samme personene sitter på toppen.  Spiller lei seg og såret kortet, cry me a river! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich nevnte det vel - men problemet ligger vel i at styret egentlig bare er marionetter for AS-styret. AS-styret snakker for pengene og har vel vist seg gjennom diverse uttalelser at i de ikke har alt for mye til overs for masete supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må få på plass et styret for fotballen som kan bli mere uavhengig av AS styret. Disse må være fotballtunge og ikke minst kunne ha egne meninger. På sikt bør vi bort fra dual modellen og bli en mere medlemsstyrt klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Leif Welhaven er et eksempel på en som kunne ha sittet i styret i klubben. Han har nok ikke anledning for øyeblikket, grunnet jobben, men han har tydeligvis forstått noe som kopegjengen ikke har fått med seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev mbh:

Leif Welhaven er et eksempel på en som kunne ha sittet i styret i klubben. Han har nok ikke anledning for øyeblikket, grunnet jobben, men han har tydeligvis forstått noe som kopegjengen ikke har fått med seg.

Også har han glemt at den rike onkel Ulrichsen var utrolig sentral i de gode åra med mye moro

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare minne deg nok en gang om klubbens Instagram, det er absolutt forbedringer sammenlignet med forrige sesong, men vi ønsker fortsatt ikke bare gratulerer med dagen til våre nåværende/tidligere spillere.
Vær oppmerksom på Brugge-kontoen, du kan få inntrykk av at Nusa er utdannet fra klubben deres, ikke Stabaek, nå er den beste tiden å tiltrekke seg nye supportere, en potensiell målgruppe for annonsører, etc.
Hvordan kan vi få inn nye annonsører hvis vi er så passive på sosiale nettverk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Nr14:

Stabæk i Fotballrådet. Bob er taggad, Kristoffer Løkberg med mange kloke ord om hva som er problemet vårt. Håper Jon lyttet og tok dette inn over seg. 

Tydelig mellom linjene at spillerlogistikken under LB ikke har vært helt optimal! Godt at klubben ser dette selv, så får vi håpe og tro de tar lærdom av det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...