Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 10:46 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 10:46 Uttalelse fra styret i Stabæk Support Vi har levert vår dårligste tabellplassering på 31 år. For mange i SS er dette den dårligste plasseringen de har opplevd i hele sitt liv. Nå må få finne ut av hva som har gått galt, på en ordentlig, grundig og ærlig måte før vi kan dra i samme retning og finne veien videre. En grundig evaluering er på sin plass. Problemet er bare at forrige gang vi hadde en evaluering som skulle «snu hver stein», ble resultatet holdt unna de aller fleste i klubben. Nå har vi igjen gjort en jobb som står til stryk, og vi må vite om vi har gjort de samme feilene på nytt eller om vi har gjort et helt sett med nye. Vi har snakket med spillere, ansatte og andre rundt klubben som uttrykker frustrasjon over at viktige elementer fra 2021/2022-evalueringen ble «feid under teppet» eller ikke tatt tak i. Det er flere fra den gangen i styret, administrasjonen og apparatet rundt som ikke er med lenger, og poenget vårt er ikke å henge ansvaret på enkeltpersoner. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at folk har gjort så godt de kan og at det kan være systemfeil som gjør at man underpresterer. Men vi må være åpne om hvilke ting vi har prøvd som ikke har fungert. Styret ber derfor om at klubben gjennomfører en ny evaluering tilsvarende 2021-2022, og at vi deretter sammen går igjennom den nye og den forrige før sesongstart 2025. Ikke for å finne syndebukker, men for at vi alle skal vite hva vi har prøvd, hva som fungerte og hva som ikke fungerte – og deretter skape håp og motivasjon til å rykke opp igjen til Eliteserien 2026 på ny arena. 81 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 12:24 Kongeinnlegg! Del Skrevet onsdag kl. 12:24 Jeg synes dette er en bra uttalelse fra styret. Saklig, konstruktivt og fremoverrettet. Nå tenker jeg høyt: Hvem er "vi" i denne sammenheng? Har dere tenkt at det er klubben sammen med styret i Support som skal gjennomgå evalueringene? Det er jo relativt uvanlig at supporterne deltar så aktivt inn i en slik prosess, men jeg synes det er en god tanke mtp at tilliten mellom klubb og supportere er litt tynnslitt. En utfordring er at det kan gå ut over deltakernes ærlighet dersom de vet at infoen går til flere ut over arbeidsgiveren. Taushetsbelagt innhold, feks personalsaker, må nødvendigvis sladdes eller tas ut av rapporten som supporterne får se, noe som kan gi et bilde som ikke er komplett. Dersom Support skal involveres på en eller annen måte tror jeg det må begrenses sterkt, slik at kun 1-2 medlemmer involveres. Dette bør være folk som har stor tillit i Support. Posse er selvskreven, så er spørsmålet om det skal være med en til, og ev. hvem det skal være. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet onsdag kl. 13:06 Del Skrevet onsdag kl. 13:06 40 minutter siden skrev Ace: Jeg synes dette er en bra uttalelse fra styret. Saklig, konstruktivt og fremoverrettet. Nå tenker jeg høyt: Hvem er "vi" i denne sammenheng? Har dere tenkt at det er klubben sammen med styret i Support som skal gjennomgå evalueringene? Det er jo relativt uvanlig at supporterne deltar så aktivt inn i en slik prosess, men jeg synes det er en god tanke mtp at tilliten mellom klubb og supportere er litt tynnslitt. En utfordring er at det kan gå ut over deltakernes ærlighet dersom de vet at infoen går til flere ut over arbeidsgiveren. Taushetsbelagt innhold, feks personalsaker, må nødvendigvis sladdes eller tas ut av rapporten som supporterne får se, noe som kan gi et bilde som ikke er komplett. Dersom Support skal involveres på en eller annen måte tror jeg det må begrenses sterkt, slik at kun 1-2 medlemmer involveres. Dette bør være folk som har stor tillit i Support. Posse er selvskreven, så er spørsmålet om det skal være med en til, og ev. hvem det skal være. En fin uttalelse fra Styret i Support men de må vokte seg vel så de ikke blir tatt med som gisler på reisen så jeg tenker nok i utgangspunktet at det må være åpenhet rundt problemene til ALLE supporterne så kan styret samle inn input fra supporterne som ønsker å kommentere. Det er en selvfølge av personvern må tas hensyn til . 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet onsdag kl. 13:35 Del Skrevet onsdag kl. 13:35 Jeg leser litt mellom linjene: viktigste er ikke at vi får bli med i en evaluering/gjennomgang av rapporten! Men at de faktisk tar tak, og ikke feier problemene de ikke liker under teppet! Åpenhet har vært gjentakende over lang tid, hvor ble den av? Var en liten periode med bedring, så forsvant alt på ny! De skyver supporterne lenger og lenger unna, vi blir grå og lukket! Kjør evaluering, men denne gangen utfør den fra A til Å! Ikke stopp når den ikke passer for de som har bestilt rapporten! Roten til problemet er mye dypere enn trener/spillere! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet i går, 10:00 Del Skrevet i går, 10:00 21 timer siden skrev Ace: Jeg synes dette er en bra uttalelse fra styret. Saklig, konstruktivt og fremoverrettet. Nå tenker jeg høyt: Hvem er "vi" i denne sammenheng? Har dere tenkt at det er klubben sammen med styret i Support som skal gjennomgå evalueringene? Det er jo relativt uvanlig at supporterne deltar så aktivt inn i en slik prosess, men jeg synes det er en god tanke mtp at tilliten mellom klubb og supportere er litt tynnslitt. En utfordring er at det kan gå ut over deltakernes ærlighet dersom de vet at infoen går til flere ut over arbeidsgiveren. Taushetsbelagt innhold, feks personalsaker, må nødvendigvis sladdes eller tas ut av rapporten som supporterne får se, noe som kan gi et bilde som ikke er komplett. Dersom Support skal involveres på en eller annen måte tror jeg det må begrenses sterkt, slik at kun 1-2 medlemmer involveres. Dette bør være folk som har stor tillit i Support. Posse er selvskreven, så er spørsmålet om det skal være med en til, og ev. hvem det skal være. Stemmer for @ringo 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå