Gå til innhold

Anbefalte innlegg

40 minutter siden skrev Ace:

Jeg synes dette er en bra uttalelse fra styret. Saklig, konstruktivt og fremoverrettet.

Nå tenker jeg høyt: Hvem er "vi" i denne sammenheng? Har dere tenkt at det er klubben sammen med styret i Support som skal gjennomgå evalueringene? Det er jo relativt uvanlig at supporterne deltar så aktivt inn i en slik prosess, men jeg synes det er en god tanke mtp at tilliten mellom klubb og supportere er litt tynnslitt. En utfordring er at det kan gå ut over deltakernes ærlighet dersom de vet at infoen går til flere ut over arbeidsgiveren. Taushetsbelagt innhold, feks personalsaker, må nødvendigvis sladdes eller tas ut av rapporten som supporterne får se, noe som kan gi et bilde som ikke er komplett. Dersom Support skal involveres på en eller annen måte tror jeg det må begrenses sterkt, slik at kun 1-2 medlemmer involveres. Dette bør være folk som har stor tillit i Support. Posse er selvskreven, så er spørsmålet om det skal være med en til, og ev. hvem det skal være.

En fin uttalelse fra Styret i Support men de må vokte seg vel så de ikke blir tatt med som gisler på reisen så jeg tenker nok i utgangspunktet at det må være åpenhet rundt problemene til ALLE supporterne så kan styret samle inn input fra supporterne som ønsker å kommentere. Det er en selvfølge av personvern må tas hensyn til .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leser litt mellom linjene:

viktigste er ikke at vi får bli med i en evaluering/gjennomgang av rapporten! Men at de faktisk tar tak, og ikke feier problemene de ikke liker under teppet!

Åpenhet har vært gjentakende over lang tid, hvor ble den av? Var en liten periode med bedring, så forsvant alt på ny! De skyver supporterne lenger og lenger unna, vi blir grå og lukket!

Kjør evaluering, men denne gangen utfør den fra A til Å! Ikke stopp når den ikke passer for de som har bestilt rapporten! Roten til problemet er mye dypere enn trener/spillere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 timer siden skrev Ace:

Jeg synes dette er en bra uttalelse fra styret. Saklig, konstruktivt og fremoverrettet.

Nå tenker jeg høyt: Hvem er "vi" i denne sammenheng? Har dere tenkt at det er klubben sammen med styret i Support som skal gjennomgå evalueringene? Det er jo relativt uvanlig at supporterne deltar så aktivt inn i en slik prosess, men jeg synes det er en god tanke mtp at tilliten mellom klubb og supportere er litt tynnslitt. En utfordring er at det kan gå ut over deltakernes ærlighet dersom de vet at infoen går til flere ut over arbeidsgiveren. Taushetsbelagt innhold, feks personalsaker, må nødvendigvis sladdes eller tas ut av rapporten som supporterne får se, noe som kan gi et bilde som ikke er komplett. Dersom Support skal involveres på en eller annen måte tror jeg det må begrenses sterkt, slik at kun 1-2 medlemmer involveres. Dette bør være folk som har stor tillit i Support. Posse er selvskreven, så er spørsmålet om det skal være med en til, og ev. hvem det skal være.

Stemmer for @ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...