Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å finne det på nett, men i Dagblahblah i dag hadde Morten Pedersen en artikel hvor han snakker om Ingo.

Han klarer da å trekke frem at VIF-Lyn trakk nesten 4 ganger så mange tilskuere som et slags eksempel på interesse. Tror han virkelig at vi hadde klart å presse inn 20.000 på Nadderud om interessen hadde vært der? Fjott!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å finne det på nett, men i Dagblahblah i dag hadde Morten Pedersen en artikel hvor han snakker om Ingo.

Han klarer da å trekke frem at VIF-Lyn trakk nesten 4 ganger så mange tilskuere som et slags eksempel på interesse. Tror han virkelig at vi hadde klart å presse inn 20.000 på Nadderud om interessen hadde vært der? Fjott!

Stabæk Satyren kommenterer saken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk Satyren kommenterer saken

Meget bra. Får håpe han leser det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir som å si at McDonald's er bedre enn Bagatelle fordi flere spiser på McDonald's :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir som å si at McDonald's er bedre enn Bagatelle fordi flere spiser på McDonald's :-)

Artig sammenligning. Likte den

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig sammenligning. Likte den

Og det er jo så sannt så sannt. Underholdningen og kvaliteten er jo helt sammenlignbar med Bagatelle mot McDonald's

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I forbindelse med den siste tids stormkast så har disse ordene gnaget meg litt:

Fra: http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1145102.ece

Det er ikke mange dagene siden sportsdirektør Lars Bohinen aktivt gikk ut og ønsket større pressedekning av Stabæk. Det spørs nettopp den problemstillingen er like aktuell etter Furuseth Olsens siste utspill.

Hva faen mener de egentlig med dette? Er det en slags: "Ja dere ba om mer dekning. Er dere fornøyd nå kanskje, slik at vi i TV2 slipper slikt mas igjen?"? Hvorfor i helvete skulle ikke problemstilling fortsatt være aktuell? Ønsket til Lars Bohinen og Stabæk var da vitterlig fokusert på større dekning av fotballinnholdet vi bidrar med, og da med fokus på flere kamper på åpen kanal? Jeg kan ikke i min villeste fantasi se at hva nå enn en eks-Stabæk spiller måtte ha å melde skulle ha for noen innvirkning på det eksponeringsbehovet klubben måtte ha i sesongen sett under ett. Dette er så jævelig "nå skal vi vise hvem som er sjefen"-holdning fra TV2(/Nettavisen) at jeg blir helt matt. Jeg liker normalt ikke konspirasjons historier, i hvert fall ikke de grunnløse, men jeg begynner å lure i denne saken. Hvor lenge har TV2 sittet på PFO? Hadde episoden Daniel hadde med TV2-reporteren her om dagen noe med saken å gjøre? Og i så fall hva utløste hva? Petter sier jo til media i dag at grunnen til at han valgte å gå ut med dette nå var nettopp den episoden mellom Daniel og idioten fra TV2, og dersom det stemmer så blir det jo ekstra interessant hva nå denne reporteren egentlig ville med Daniel. Har TV2 bistått Petter med å skape et klima der han kunne fortelle sin røverhistorie *med* troverdighet?

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra! Stor overskrift, mange oppmerksomme øyne, Daniels konklusjon, og dermed fikk alle med seg at PFO er en ynkelig mann. Glimrende!

Ha ett trävligt liv! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over denne:

"Overseas aid bolsters Stabæk"

Monday 18 June 2007

http://www.uefa.com/footballeurope/news/ki...sid=551759.html

Masse skryt, men huff det skal bli vanskelig å holde juvelene gjemt unna røverne og bandittene fra Europa. Vi får bare håpe at alle nøkkelspillerne nå er såpass tent på å vinne hele kongeriket at overganger ut av kollektivets fremmarsj ikke blir aktuelt før etter sesongen, men realistisk sett så ligger det jo ann til å bli en svært så emosjonelt stressende sommer i så måte. Jeg ønsker herved dere/oss alle lykke til. Positivt er det dog at vi nok aldri har vært mer attraktive i markedet som kjøper, samt at verdistigninen på juvelene vi har ikke akkuratt har sakket ned, dermed så bør vi på sett og vis greie å komme styrket ut av sommervinduet uansett hva som måtte skje. Lykke til og ha en fin sommer Hr. Lars Bohinen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som vi er ute i hardt vær i media, og angrepene fra en viss idiot ikke vil gi seg, er dette hyggelig lesning: http://www.dagsavisen.no/sport/article297870.ece

Osloavisa Dagsavisen skriver bare fine ting om Stabæk, og saken dekker nesten to sider i papirutgaven.

Dermed inntok Stabæk fortjent serieledelsen (før Brann spilte i går kveld). Og etter elleve kamper på rad uten nederlag, og i en liga der ingen andre evner å vise stabilitet i antall seire, ligger den blå løperen foran dem. :lol:

Herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somen Tchoyi is proving to be a bargain. Signed from Odd Grenland last season, the 24-year-old has developed into a Patrick Vieira-style powerhouse, weighing in with a number of goals too.

Hm...Har Ninja-Alan skrevet artikkelen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.alltidfotball.no/artikkel/tv-kamper-juni-og-juli

To Stabækkamper på tv. Hjemme mot Enga og borte mot Rosenborg.

Borte mot Rosenborg går på TV2 Sport, selv om det er en lørdagskamp, så den går kun på betal tv. Det som eventuelt er bra er at den nå går på Lørdag, ikke Søndag. Det er vel dermed større mulighet for at flere tar tuen opp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vålerenga og Dagbladets Morten Pedersen kommenterer Stabæks innsats i dag. (Dagbladet papir) Det er lett å lese mellom linjene at det skjærer ham i hjerterota å måtte skrive positivt om Stabæk. Underholdende egentlig :)

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mediedekning
  • Opprett ny...