Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Vi er da ikke i finalen enda, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det noen som har hevdet det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Står i dagens papirutgave at stabæk har økt årets budsjett med 40%. Står at vi antageligvis vil bruke 70-75mill på å forhåpentligvis sikre oss nm gull og seriegull. Mimmi berdal mener den økonomiske oppsiden er stor, pga flytting til ny arena og posivtiv oppmerksomhet rundt laget. kommer sikkert på nett i løpet av dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Vi er da ikke i finalen enda, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det noen som har hevdet det? Nei da, og nå har jeg ikke lest artikkelen i Aftenposten heller. Men når det snakkes om spillere som satt på tribunen under finalen i 1998, så høres det ut som om fokus er rettet mot finalen, og at de vil være med der. Da får de sørge for å vinne semifinalen først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Vi er da ikke i finalen enda, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det noen som har hevdet det? Nei da, og nå har jeg ikke lest artikkelen i Aftenposten heller. Men når det snakkes om spillere som satt på tribunen under finalen i 1998, så høres det ut som om fokus er rettet mot finalen, og at de vil være med der. Da får de sørge for å vinne semifinalen først. Det er da vanskelig å tenke semifinale uten å tenke Ullevaal? Ser ikke noe problem med å vinkle det slik. Romsdalsposten har sikkert en tilsvarende med Forren mfl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Det er bare jeg som kun tenker en omgang om gangen. Aldri sikker på seier, selv om vi leder 3-0. Men sånn er jeg... Gleder meg fortsatt over at vi ikke kan rykke ned og at det går mot e-cup neste år også. Men ingen ting er sikkert, aller minst i fotball. Har ikke noe problem med at andre ser litt lenger enn meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Vi er da ikke i finalen enda, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Er det noen som har hevdet det? Nei da, og nå har jeg ikke lest artikkelen i Aftenposten heller. Men når det snakkes om spillere som satt på tribunen under finalen i 1998, så høres det ut som om fokus er rettet mot finalen, og at de vil være med der. Da får de sørge for å vinne semifinalen først. Du er vel egentlig spot on på innholdet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 24. September 2008 Del Skrevet 24. September 2008 Intervju med med Morten, Henning og Ola i Aftenposten, om unge spillere som var på tribunen i finalen '98.Kommer sikkert på nett i løpet av dagen http://fotball.bt.no/nm/article118755.ece Via BT, men likefullt samme artikkel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 29. September 2008 Del Skrevet 29. September 2008 Caz og frue med vakker blaa kjærlighet på slutten av Matchball Mandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. September 2008 Del Skrevet 29. September 2008 Alsaker benevner fortsatt Stabæk Support for "Bærget det blaa". Burde han ikke snart ha lært? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 30. September 2008 Del Skrevet 30. September 2008 Caz og frue med vakker blaa kjærlighet på slutten av Matchball Mandag fikk ikke sett det, noen som har link til programmet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Del Skrevet 4. Oktober 2008 Slik ble Stabæk best i Norge. Ernst Leersveen har satt sammen en morsom kavalkade, masse gode, gamle klipp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Del Skrevet 5. Oktober 2008 Beste! Vi skal lære Europa om bokstaven Æ! The blue dream arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 En rolig Norgehistoria Expressen om alle svenskene i Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Del Skrevet 6. Oktober 2008 Slik ble Stabæk en suksess. Ikke uventet blir det mye om Stabæk i Matchball mandag ikveld kl 21:00 på TV2 Zebra, rett etter Molde - Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 En rolig NorgehistoriaExpressen om alle svenskene i Stabæk Gøy at svenske medier begynner å få øynene opp. Nå kommer det jo en artikkel i Offside (ref stabak.no) i november, et blad som pleier å ha høy kvalitet. Blir nok en tur til Narvesen når det kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Del Skrevet 7. Oktober 2008 Står om fokuset vårt på Fair Play i nyeste utgave av Fotballmagasinet (et blad fra NFF, jeg får det fordi mamma jobber i idrettslag). Intervjuer med Bohinen, Janne og Mike. Jeg kan sikkert scanne litt senere i dag hvis det er interesse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Stabæk superlag Hyggelig lesning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Stabæk superlag Hyggelig lesning. Jeg leste den første setningen, og så gadd jeg ikke mer. Det hadde bare en altfor patetisk innledning der. EDIT: Faen måtte lese det allikevel. Bare drit synes nå jeg. Endret 9. Oktober 2008 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 242 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Men nå er jo Stabæk-supporterne en særs sivilisert gjeng, så det spørs vel om "Fornebu-brølet" blir et begrep i norsk fotball med det første.. Pussig at han bemerker akkurat det, Stavanger er jo så ekstreme på tribunen i forhold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Men nå er jo Stabæk-supporterne en særs sivilisert gjeng, så det spørs vel om "Fornebu-brølet" blir et begrep i norsk fotball med det første.. Pussig at han bemerker akkurat det, Stavanger er jo så ekstreme på tribunen i forhold. Skulle tro at det blir bedre på T A (vi høres f eks godt på Ullevaal mot Lyn), så med kanskje dobbelt så mange tilskuere og 100 ganger så bra akustikk burde vel lydnivået øke en god del (200 ganger?!?)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Satan så dårlig han skriver, selv for fotballekspert å være. Synes det var flaue greier. Og hvor ræva går det egentlig med boligbygging og salg der ute på fornebu? Takk gud for at vi fikk tomten og stakk spaden i jorden før denne finanskrisen, ellers kunne vi nok skutt en hvit pil etter ny stadion i enda noen år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Hva er det som er så ille med bloggen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article202630.ece Er det noen som vet hvor jeg kan få disse bildene i høy oppløsning ? Er jo über som wallpaper dette .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 http://www.budstikka.no/sec_bildeserier/article202630.ece Er det noen som vet hvor jeg kan få disse bildene i høy oppløsning ? Er jo über som wallpaper dette .. Hvis du ønsker å bestille bilder fra Budstikka, kan du sende en epost til bildebestilling@budstikka.no. Husk å angi motivbeskrivelse og hvilken artikkel/bildeserie bildet er knyttet til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Må jo ikke være fra Budstikka, kan jo være fra andre .. minns det var en kar fra SS som alltid tok bilder fra kamper og sånne ting .. før han la dem ut på en gallery side i høyoppløsning. Endret 9. Oktober 2008 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 9. Oktober 2008 (endret) Må jo ikke være fra Budstikka, kan jo være fra andre .. minns det var en kar fra SS som alltid tok bilder fra kamper og sånne ting .. før han la dem ut på en gallery side i høyoppløsning. brukeren Solli http://www.norpixel.com/ Endret 9. Oktober 2008 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Må jo ikke være fra Budstikka, kan jo være fra andre .. minns det var en kar fra SS som alltid tok bilder fra kamper og sånne ting .. før han la dem ut på en gallery side i høyoppløsning. brukeren Solli http://www.norpixel.com/ Lå desverre ikke noen bilder fra Blue Divas sitt show der Så får vel betale budstikka for noen jpg's. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Må jo ikke være fra Budstikka, kan jo være fra andre .. minns det var en kar fra SS som alltid tok bilder fra kamper og sånne ting .. før han la dem ut på en gallery side i høyoppløsning. brukeren Solli http://www.norpixel.com/ Lå desverre ikke noen bilder fra Blue Divas sitt show der Så får vel betale budstikka for noen jpg's. kåting! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Del Skrevet 9. Oktober 2008 Og hvor ræva går det egentlig med boligbygging og salg der ute på fornebu? Veldig! Link 1 Link 2 Link 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 13. Oktober 2008 Del Skrevet 13. Oktober 2008 Enda en BISETNING om hvor gode Stabæk er Se nederste avsnitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå