avløsen 4 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Forøvrig legges det opp til ordkrig: http://mittglomdal.no/-/bulletin/show/3057...mmen-til-sander Åj, det var nesten litt drøyt. Den ordkrigen der tror jeg dere "sansynlig vis" allerede har vunnet. Ellers håper jeg at mange tar turen! Selvom det er cup trenger spillerne backing, og det er i disse tider vi virkelig må backe og vise at vi er der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Årets nærmeste Stabæk-kamp for min del!! 20 min med bil til kamp er luksus!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Jeg skjønner at å "sjekke ut" lokalmiljøet på Sandermoen ikke nødvendigvis tar all verdens tid, men blir det tid til en pils på den lokale sjappa før kampen? Halve morroa med de tidlige cupkampene er jo å tilbringe tid på steder "der ingen kunne tru at nokon kunne bu".... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Jeg skjønner at å "sjekke ut" lokalmiljøet på Sandermoen ikke nødvendigvis tar all verdens tid, men blir det tid til en pils på den lokale sjappa før kampen? Halve morroa med de tidlige cupkampene er jo å tilbringe tid på steder "der ingen kunne tru at nokon kunne bu".... Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Hvem starter denne kampen? Vil likt å se Austbø og Senky starte kampen, må da være mulig for Senky å putte mot 3 div? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Det er ikke mange kilometrene til Skarnes nei.. Jeg satser ikke på å ta $$-bussen i morgen, men sånn hvis det blir krise; hvilken vei kjører dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Det er ikke mange kilometrene til Skarnes nei.. Jeg satser ikke på å ta $-bussen i morgen, men sånn hvis det blir krise; hvilken vei kjører dere? Riksveg 3, eller den fremtidige E16, som en del vil at det skal bli, til denne prixen, så over Glomma og videre oppover langs Elva til Vi kommer til banen, det er vel ikke så veldig mange fornuftige alternativer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
miss blue 0 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Kaktus pub heter nå 2 brødre og ligger i skarnes "sentrum" ved bensinstasjonen føre man kjører over brua. Der må man jo bare innom føre kampen. Det er helt tragisk der, men det er jo der man må Jeg og ei venninne kjører bil i morgen, det kommer nok en del med bil også. Må vel klare å sette publikumsrekord på sander i morgen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
miss blue 0 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Kaktus pub heter nå 2 brødre og ligger i skarnes "sentrum" ved bensinstasjonen føre man kjører over brua. Der må man jo bare innom føre kampen. Det er helt tragisk der, men det er jo der man må Jeg og ei venninne kjører bil i morgen, det kommer nok en del med bil også. Må vel klare å sette publikumsrekord på sander i morgen?? He he.. Venninnen min er fra Skarnes og ga meg disse opplysningene... Men hun er ikke der så ofte.. Så hun ga meg en liten feil opplysning. Det heter 5Brødre og ikke 2.... Må jo en hel gjeng med brødre for å få til dette da...hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 9. Mai 2009 (endret) Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Det er ikke mange kilometrene til Skarnes nei.. Jeg satser ikke på å ta $-bussen i morgen, men sånn hvis det blir krise; hvilken vei kjører dere? Riksveg 3, eller den fremtidige E16, som en del vil at det skal bli, til denne prixen, så over Glomma og videre oppover langs Elva til Vi kommer til banen, det er vel ikke så veldig mange fornuftige alternativer Det blir vel riksvei 2, og da forbi Vormsund? Edit:Sorry hvis jeg spørr vanskelig Endret 9. Mai 2009 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 9. Mai 2009 Del Skrevet 9. Mai 2009 For de som absolutt ikke får reist på kampen mot sander skal radio kongsvinger sende den på radio. http://www.glomdalen.no/rk/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Kaktus pub heter nå 2 brødre og ligger i skarnes "sentrum" ved bensinstasjonen føre man kjører over brua. Der må man jo bare innom føre kampen. Det er helt tragisk der, men det er jo der man må Jeg og ei venninne kjører bil i morgen, det kommer nok en del med bil også. Må vel klare å sette publikumsrekord på sander i morgen?? He he.. Venninnen min er fra Skarnes og ga meg disse opplysningene... Men hun er ikke der så ofte.. Så hun ga meg en liten feil opplysning. Det heter 5Brødre og ikke 2.... Må jo en hel gjeng med brødre for å få til dette da...hehe. Her lukter det lokale helter lang vei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
miss blue 0 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Er det i det hele tatt noen steder på Sander? Det må vel i så fall være på Skarnes? Hvis det er så sykt lite kan det umulig være langt till Skarnes? Jeg leste noe om en Kaktus Pub på SS - det høres jo unektelig bra ut! Kaktus pub heter nå 2 brødre og ligger i skarnes "sentrum" ved bensinstasjonen føre man kjører over brua. Der må man jo bare innom føre kampen. Det er helt tragisk der, men det er jo der man må Jeg og ei venninne kjører bil i morgen, det kommer nok en del med bil også. Må vel klare å sette publikumsrekord på sander i morgen?? He he.. Venninnen min er fra Skarnes og ga meg disse opplysningene... Men hun er ikke der så ofte.. Så hun ga meg en liten feil opplysning. Det heter 5Brødre og ikke 2.... Må jo en hel gjeng med brødre for å få til dette da...hehe. Her lukter det lokale helter lang vei... Hun er det hun... Stakkars... Å hun prøver å fortelle meg at hun ikke skal heie med stabæk. Å det skal vi ikke ha noe av. Jeg tar med drakt til henne, og hun står med oss. Alltid- uansett. Dere får hjelpe meg hvis hun prøver å stikke fra blå gjengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Tar de inngangspenger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Ja. Vet ikke hvor mye, men 50-100 bør være å forvente. Og bruk penger i kiosken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Mener det kostet 100 i fjor, men da var samtidig billetten et lodd som man kunne vinne en pizza på. Hos onkel thor eller hva det nå het. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Ser ut til å bli dårlig vær. Er vel ikke noe tak eller inne, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Ser ut til å bli dårlig vær. Er vel ikke noe tak eller inne, eller? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Må være noe galt i sms`en som nettopp kom fra Stabæk, som presenterer følgende lag: Iven Henning - Keller - Daigo - Farnerud Bella - Vegar - Risp - Bella Palmi - Hoff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Må være noe galt i sms`en som nettopp kom fra Stabæk, som presenterer følgende lag: Iven Henning - Keller - Daigo - Farnerud Bella - Vegar - Risp - Bella Palmi - Hoff Faktorenes rekkefølge er likegyldig i denne sammenheng. Jeg vet ikke hvem som skal spille hvor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Må være noe galt i sms`en som nettopp kom fra Stabæk, som presenterer følgende lag: Iven Henning - Keller - Daigo - Farnerud Bella - Vegar - Risp - Bella Palmi - Hoff Faktorenes rekkefølge er likegyldig i denne sammenheng. Jeg vet ikke hvem som skal spille hvor Men uansett er jo dette en tilnærmet Tippeliga XI? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Bella får det travelt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 Bella får det travelt! Se der, ja. Det var 1 stk Bella, og 1 stk Jon Inge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 blir nok iven Keller-risp-jon inge-vegar daigo-henning-farnerud-hoff Palmi-Bella Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 blir nokiven Keller-risp-jon inge-vegar daigo-henning-farnerud-hoff Palmi-Bella Sendingen har startet på radio kongsvinger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Mai 2009 Del Skrevet 10. Mai 2009 0-1 Daigo på straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Scot 2 Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) 0-1! Takk Daigo! Endret 10. Mai 2009 av Scot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) Edit: For sen...... Endret 10. Mai 2009 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mai 2009 (endret) Edit: For sen...... Hvordan hører jeg matchen? edit: glem det, bladde i tråden. Endret 10. Mai 2009 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå