Petter 5 884 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Og man får jo selvfølgelig selvtillit av å vinne en skikkelig treningskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Og man får jo selvfølgelig selvtillit av å vinne en skikkelig treningskamp. Hei, motstanderen heter Kvikk!! Det er et lag Stabæk bør og skal slå. Det er kun trening de kan få ut av denne kampen. Er du profsjonell bokser og taper hver kamp, får du ikke selvtillit av å ta på deg boksehanskene å slå ned barna i barnehagen... men god trening kan det jo muligens være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 det er nå påmeldt 26 stk på bussen denne kampen. Ring 46488600 og meld deg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Har ALLTID tro på at Stabæk skal vinne hver eneste kamp og har som sikkert mange andre stått/sittet skuffet igjen etter at dommeren har blåst i fløyta etter 90 min (i 2009). Kampen i går mot Ålesund vil jeg tro blir kåret til 2009 sesongens dårligste fotballkamp og det er forhåpentligvis Stabæks desidert dårligste prestering i 2009. Når jeg leser at laget skal spille på seg selvtillit mot Kvik Halden.... HJELP!!! Slike utsagn gjør meg nervøs. Ja, jeg tror gutta tar kampen seriøst og vinner greit, men spiller gutta som mot Ålesund er jeg redd for at dette blir årets første cup bombe. HVOR MYE SELVTILLIT FÅR MAN AV Å SLÅ KVIKK når man i tillegg vet at man pr. d.d. er et av de dårligste lagene i eliteserien??? Hvis så skulle være vil jeg foreslå å spille med 1. laget i 2 div. og 2. laget i eliteserien annen hver gang. Da ville unggutta få prøvd seg på et høyere nivå + at 1. laget ville (forhåpnetligvis) ville spilt på seg den nevnte/berømmelige selvtilliten som kanskje hadde gitt noen seiere i Eliteserien. Jeg får som dere skjønner litt angst når jeg leser at vi allerede har vunnet og får selvtillit av kampen mot Kvikk. Møt opp i Halden og syng laget frem til seier slik at vi alle med blått hjerte får en fin dag... men selvtillit NEI, denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Slapp av. Jeg tror det er alt for tidlig å kåre årets dårligste seriekamp av Stabæk. Jeg tror kanskje at JJ&co i år skal revansjere det forsmedlige cufinaletapet i fjor, og at som ledd i denne strategien skal vi både bruke seriespillet som ren opptrening og formasjonsdrilling og utforskning av spillere i nye plasser, OG underprestere slik at våre cupmotstandere vil undervurdere oss. At de tok det med ro og ikke overanstrengte seg mot Aalesund passer godt i dette bildet. Stabæk blir NORGESMESTER 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Og man får jo selvfølgelig selvtillit av å vinne en skikkelig treningskamp. Hei, motstanderen heter Kvikk!! Det er et lag Stabæk bør og skal slå. Det er kun trening de kan få ut av denne kampen. Er du profsjonell bokser og taper hver kamp, får du ikke selvtillit av å ta på deg boksehanskene å slå ned barna i barnehagen... men god trening kan det jo muligens være. Jo, man får faktisk selvtillit av det. Man føler seg jo bra når man scorer mål, samma hvem motstanderne er. Denne følelsen er viktig. Dessuten så er det ikke så veldig dårlig nivå i 2. divisjon at den sammenligningen din funker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Har ALLTID tro på at Stabæk skal vinne hver eneste kamp og har som sikkert mange andre stått/sittet skuffet igjen etter at dommeren har blåst i fløyta etter 90 min (i 2009). Kampen i går mot Ålesund vil jeg tro blir kåret til 2009 sesongens dårligste fotballkamp og det er forhåpentligvis Stabæks desidert dårligste prestering i 2009. Når jeg leser at laget skal spille på seg selvtillit mot Kvik Halden.... HJELP!!! Slike utsagn gjør meg nervøs. Ja, jeg tror gutta tar kampen seriøst og vinner greit, men spiller gutta som mot Ålesund er jeg redd for at dette blir årets første cup bombe. HVOR MYE SELVTILLIT FÅR MAN AV Å SLÅ KVIKK når man i tillegg vet at man pr. d.d. er et av de dårligste lagene i eliteserien??? Hvis så skulle være vil jeg foreslå å spille med 1. laget i 2 div. og 2. laget i eliteserien annen hver gang. Da ville unggutta få prøvd seg på et høyere nivå + at 1. laget ville (forhåpnetligvis) ville spilt på seg den nevnte/berømmelige selvtilliten som kanskje hadde gitt noen seiere i Eliteserien. Jeg får som dere skjønner litt angst når jeg leser at vi allerede har vunnet og får selvtillit av kampen mot Kvikk. Møt opp i Halden og syng laget frem til seier slik at vi alle med blått hjerte får en fin dag... men selvtillit NEI, denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Slapp av. Jeg tror det er alt for tidlig å kåre årets dårligste seriekamp av Stabæk. Jeg tror kanskje at JJ&co i år skal revansjere det forsmedlige cufinaletapet i fjor, og at som ledd i denne strategien skal vi både bruke seriespillet som ren opptrening og formasjonsdrilling og utforskning av spillere i nye plasser, OG underprestere slik at våre cupmotstandere vil undervurdere oss. At de tok det med ro og ikke overanstrengte seg mot Aalesund passer godt i dette bildet. Stabæk blir NORGESMESTER 2009 Takk for beroligende ord Alzheimer!! Jeg skal slutte å sutre nå som jeg får jeg sove godt om natta igjen i troen på at dette er godt planlagt Det er bare litt synd at cupfinalen spilles etter at serien er ferdig. Gleder meg til cupfinalen allerede!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Ja, det er litt dumt at cupfinalen spilles etter at vi har rykket ned. Sorry folkens... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Men det er på en måte litt bra også, for da får vi trøst etter nedrykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 denne kampen må tas seriøst og brukes som en skikkelig treningskamp. Og man får jo selvfølgelig selvtillit av å vinne en skikkelig treningskamp. Hei, motstanderen heter Kvikk!! Det er et lag Stabæk bør og skal slå. Det er kun trening de kan få ut av denne kampen. Er du profsjonell bokser og taper hver kamp, får du ikke selvtillit av å ta på deg boksehanskene å slå ned barna i barnehagen... men god trening kan det jo muligens være. Jo, man får faktisk selvtillit av det. Man føler seg jo bra når man scorer mål, samma hvem motstanderne er. Denne følelsen er viktig. Dessuten så er det ikke så veldig dårlig nivå i 2. divisjon at den sammenligningen din funker. Nei, jeg er ikke enig! Motstanderen er fra 2. div og da er det gøy å score mål og ja.. det er viktig å ha det gøy. Hvis JJ, Daniel og resten av våre helter strekker armene i været og hopper rundt på gressmatta og tar en og annen Klinsmann i ren ekstase og utstråler selvtillit etter å ha banka Kvikk 6-0 e.l. blir jeg bekymret!! At de har hatt det gøy = OK!! Du har helt rett i at min sammenligning med proffbokser og barnehage er dratt litt langt, godt du fikk nevnt det. Men det at du skriver at nivået i 2.div ikke er så vedig dårlig... er du litt nervøs for kampen i morgen du også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 det er nå påmeldt 26 stk på bussen denne kampen. Ring 46488600 og meld deg på. Om det er noen brukere på forumet som kjører selv til Halden, og reiser fra Oslo/Bekkestua etter kl. 16:00 vennligst send meg en PM om jeg kan sitte på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Satser på at vi gjør som VIF i fjor, og redder sesongen med en fin cupfinaleseier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabaek163 0 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Noen som vet 11'ern til i kveld eller iallfall troppen? Skjønte at Nannskog sannsynligvis blir hvilet til start men er spent på om vi får sett noen nye fjes i løpet av kampen som Senky og Segers. Kanskje Skjelvik og Hedenstad sammen på venstre fra start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Håper Austbø spiller i dag (eller mot TIL). Hvis ikke skal det ikke mye til for å forstå hans frustrasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Satser på at vi gjør som VIF i fjor, og redder sesongen med en fin cupfinaleseier Hvis vi ikke skjerper oss, smeller nok cupbomba i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Hvordan kan sesongen reddes med en NM- seier, når målet er topp fire i Tippeligaen og kvalifisering til CL? NM har etter min (og mange andres) mening minimal prestisje; og bør være en arena for talenter, og reserver som er nær Tippeligaelleveren. (Jeg er mer enn villig til å være med på å justere det første målet om JJ får drillet en solid ellever til CL.-kvaliken.) Endret 27. Mai 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 noe sted det er mulig å se denne kampen idag? tv ? radio som sist? noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 radio som sist? noen som vet? Radio Prime Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 NM har etter min (og mange andres) mening minimal prestisje; og bør være en arena for talenter, og reserver som er nær Tippeligaelleveren. Dette jatta du vel om i store deler av fjorårssesongen også, og veldig mange som var enig med deg var det vel ikke? Cupen har definitivt prestisje, men mer når man nærmer seg finale. Greit at noen kan få prøve seg av de yngre, men cupen kan også gi våre beste følelsen av å vinne igjen, så jeg håper og tror vi stiller med vårt tilnærmet beste lag i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Stikka papir melder at IA erstattes av Høiland, grunnet skade. Fremdeles litt ugrei forneden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Nanne naken over bybrua i Halden hvis KvikHalden vinner... ja, ja, det er vel kanskje like greit http://www.kvikhalden.no/start.asp?id=2198 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Nanne naken over bybrua i Halden hvis KvikHalden vinner... ja, ja, det er vel kanskje like greit http://www.kvikhalden.no/start.asp?id=2198 Her lukter det Dolce & Cabbana, den dyreste hårvoksen og de fineste dressene. Sant eller ei, skal du først dra i gang med floskler er det vel greit å skrive Dolce & Gabbana riktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Bærget det Blaa? Noen må oppdatere de som overfører live fra Radio Prime... (http://www.radioprime.com/player_no/player2.php) Knudsen MMS - Høiland - Risp - Hedenstad Daigo - Mix - Farnerud - Palmason Bella - Nannskog Daigo på kant. Igjen... Endret 27. Mai 2009 av Nothingtown Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Live oppdatering budstikka Ellers virker gutta på radio prime helt ok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Oi oi oi. Sist vi spillte mot Kvik Halden i cupen var i 2004!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 0 - 1 Daigo. Straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 jada!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 0-1 Straffe. Daigo putter etter at Berglund blir felt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 men hva er det med at kvik styrer deler av kampen, har sf tatt tidlig sommerferie ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 27. Mai 2009 Del Skrevet 27. Mai 2009 Høres ikke ut på radio som de styrer deler av kampen, men de har hatt noen giftige overganger... satser på at det blir bedre i andre omgang når Stabæk har medvind. Høres ut som det blåser ganske mye der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2009 (endret) Segers inn for Risp. 0 - 2. Daigo. På hodet. Endret 27. Mai 2009 av Nothingtown Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå