Stuart 1 832 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Vil tette igjen bakover Dermed er det vel duket for velkjente LSK-stilen med destruktivt spill og lange høye baller. ...og håndball. HATER LSK!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Håper Austbø står i dag. (Jeg ser at Budstikka operer med Jon i deres "sannsynlige startellever".) Om Austbø også i NM blir satt på benken straks vi møter reell motstand, står han med elendig kamperfaring (og selvtillitt) når Knudsen eventuelt må stå over en eller flere kamper. Endret 8. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Håper Austbø står i dag. (Jeg ser at Budstikka operer med Jon i deres "sannsynlige startellever".) Om Austbø også i NM blir satt på benken straks vi møter reell motstand, står han med elendig kamperfaring (og selvtillitt) når Knudsen eventuelt må stå over en eller flere kamper. håper vår beste målvakt står i dag, nå begynner det å bli skikkelig motstand. får vi hjemmekamp i neste runde også, så kan det begynne å bli litt penger til Stabæk fotball også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Daniel og daigo på benken.. ? Endret 8. Juli 2009 av LudaKris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 når er kampen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Daniel og Daigo på benken.. ? Ikke så merkelig i og med at det venter viktigere kamper rett rundt hjørnet. Edit: Kampen starter 1900 på Sumo. (Sendes ikke på TV / tv2sport). Endret 8. Juli 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 For de som ikke skjønte laget når LudaKris fortalte at Daigo og Daniel starter på benk: Knudsen MMS - Segers - IAO - Stenvoll Keller - Hauger - Farnerud - Mix Hoff - Bella Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 For de som ikke skjønte laget når LudaKris fortalte at Daigo og Daniel starter på benk:Knudsen MMS - Segers - IAO - Stenvoll Keller - Hauger - Farnerud - Mix Hoff - Bella Spennende kombo! Gleder meg til å se hvordan dette blir i praksis.. Herlig at Segerstrøm skal spille hele kampen Får se nå da om Hoff og Berglund skal putte litt! Dette blir hur bra som helst..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Må man betale månedsabbonement for å se matchen på Sumo!? Eller er jeg helt lost? edit: glem det... Endret 8. Juli 2009 av dagger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Hoff er jammen... ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Hoff er jammen... ja. Uff... det vil seg jo ikke for Hoff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Ikke si du er overrasket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Ikke si du er overrasket? Overrasket, nei. Men syns det er trist at presset på han nå er blitt så stort, at han ikke klarer de enkleste ting: sette ball i åpent mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Endelg Berglund!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Jeg er litt redd for at Hoff vil utvikle alvorlige depresjoner om han ikke scorer snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 3700? Er det seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Sundgot ut. Hurra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Jeg er faktisk ikke annet enn sykt positiv til Espen hittill. Han kommer jo faktisk til sjanser, har ikke steintouch og da kommer også scoringene. Vi må lære oss til å bli tålmodige for vi har faktisk ikke råd til annet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 3700? Er det seriøst? Det er faktisk bra, tross alt. Sjekk tidligere år og ha i bakhodet at Cup'en ikke dekkes av sesongkort, og at vi her snakker midtuke/ferie. Tror vi skal være relativt fornøyd med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Jadda! Berglund 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Jeg blir så glaaaad hvis det endelig skal løsne for Berglund!! Tenk så flott om Hoff også fikk nettkjenning....! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2009 (endret) Berglund igjen!! Hoff fikk i alle fall målgivende. Edit: KFL forumet kan anbefales Endret 8. Juli 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 FAen så deilig! Bella, Bella, Bella Berglund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Fantastisk av Berglund. Jeg var i ferd med å gi opp pga ineffektiviteten hans men nå håper jeg han klarer å leve videre på dagens opplevelse! (Forbanner forøvrig TV2 igjen som ikke viser kampen på TV) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Dette er rett og slett god coatching av JJ. Han har turt å gjøre det få andre trenere ville turt. Skal innrømme at jeg selv ikke akkurat har applaudert Bella, men dette var virkelig forløsende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 jeg smiler bokstavelig talt fra øre til øre. helt heeeerlig at berglund har fått det til! måtte den gode trenden fortsette i det uendelige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Noen som har fått med seg tidspunktet for trekning av neste runde ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Noen som har fått med seg tidspunktet for trekning av neste runde ? er ikke det umiddelbart etter de siste kampene i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 4 mål, for en mann!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå