Mini Harstad 12 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 blir det bortebane ? JA! hælvete. nei. DIGG! det er ikke sikkert at jeg får lov til å dra på denne kampen! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 blir det bortebane ? JA! hælvete. nei. DIGG! det er ikke sikkert at jeg får lov til å dra på denne kampen! :angry: men det er sikkert at jeg får lov til å dra på denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 PM? JF: Finnes tross alt de som får lov å reise på kamp uten mamma, pappa og lillesøster. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 PM? JF: Finnes tross alt de som får lov å reise på kamp uten mamma, pappa og lillesøster. jeg har fått fint lov til å dra til , lerkendal og viking og nå er Ålesund neste stopp Stabæk Support han en så snill tur ansvarlig som vil passe på meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 PM? JF: Finnes tross alt de som får lov å reise på kamp uten mamma, pappa og lillesøster. jeg har fått fint lov til å dra til , lerkendal og viking og nå er Ålesund neste stopp Stabæk Support han en så snill tur ansvarlig som vil passe på meg Da bør du vel også få lov til å ta et hint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Dersom dette er en lørdagskamp, så synes jeg det burde være overnattingstur, vi bør jo ha minst 1 overnattingstur i løpet av sesongen , selv er jeg redd at jeg ved overnattingstur kan komme til å kjøre veldig feil, i opptil flere vegkryss, slik at vi roter oss bort i både Trollstigen, Ørneveien, Geiranger og Dalsnibba og Strynefjellet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Høres jo ut som en bra tur allikevel det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fy faan 0 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Høres jo ut som en bra tur allikevel det Ut på tur! Aldri sur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Da var det klart det ble lørdag 8. august kl 1600 i Ålesund. http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article144807.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 13. Juli 2009 (endret) feil tråd Endret 13. Juli 2009 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Da var det klart det ble lørdag 8. august kl 1600 i Ålesund. http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article144807.ece En liten pussighet; med favorittseire* i disse fire kampene (oss + 3 hjemmelag) får vi de samme lagene i semifinalene som i fjor. * hevder ikke at det er snakk om soleklare favoritter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Vi vurderer tur, men det blir nok fly. Noen som har bestillt eller planlagt hotellovernatting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Vi vurderer tur, men det blir nok fly. Noen som har bestillt eller planlagt hotellovernatting? Vi har bestilt på SAS-hotellet. Deres Business-rom var overraskende nok det billigste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Jeg vurderer å overnatte, og håper forsåvidt det kan bli i $$-regi. Om det ikke blir slik tar jeg vel enten fly eller kjører selv. Tar ingen avgjørelse på dette før jeger tilbake fra Albania. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Åssn blire med buss i regi av $$? eller bør jeg bestille fly? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Åssn blire med buss i regi av $$? eller bør jeg bestille fly? Ingen grunn til å bestille. Jeg tror dette er det ideelle stedet å haike. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Det blir buss. Se forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 14. Juli 2009 Del Skrevet 14. Juli 2009 Det blir buss. Se forsiden. står ikke noe der om buss til Aalesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2009 Del Skrevet 24. Juli 2009 Vi vurderer tur, men det blir nok fly. Noen som har bestillt eller planlagt hotellovernatting? Nå har jeg bestilt med Norwegian opp lørdag 08.20 (her hadde prisen begynt å gå opp), og ned igjen søndag 13.45. Har bestilt rom på Rica Scandinavie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 30. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2009 (endret) Naturlig nok mye CL-fokus om dagen. Men neste helg er det jo kvartfinale i cupen, og cupen kan være nøkkelen til Europa igjen neste år. Jeg/vi har bestilt fly oppover til Ålesund i dag. Tar hele helgen i Ålesund, flyr opp fredagen og hjem igjen søndag ettermiddag. Blir mest sannsynlig overnatting på Thon hotellet, ser ut til at det billigste dobbeltrommet finnes der. Andre som eventuelt skal bo der? Endret 30. Juli 2009 av Isla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Noen som vet dato for eventuell semi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Noen som vet dato for eventuell semi? Se første innlegg i tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 Noen som vet dato for eventuell semi? Se første innlegg i tråden. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 2. August 2009 Del Skrevet 2. August 2009 bli med bussen til ålesundkampen! påmelding til turtelefonen 46488600, eller se forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Kjører opp sammen med to andre fredag med retur søndag. Bor på SAS :-) Hvor samles de blaa hordene i Aalesund før (og etter) kamp? Aldri vært der før, men mistenker at de mer reisevante her inne vet slikt..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Minner om at $$ setter opp buss til kampen mot ålesund på lørdag! se forsiden eller ring 46488600. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 4. August 2009 Del Skrevet 4. August 2009 Minner om at $ setter opp buss til kampen mot ålesund på lørdag! se forsiden eller ring 46488600. Mange påmeldt? Jeg må se an diverse ting litt, men melder meg kanskje på på torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Amund Skiri skadet på Aalesunds trening i dag, og mister sannsynligvis kampen på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Fikk denne mailen nå: Hei! KVARTFINALE NM AaFK-STABÆK LØR 8.AUG KL 16.00. Billetter til kampen selges nå i Nettbutikken og i billettluken på Color Line Stadion. I tillegg kan en også hente ut billetter kjøpt på internett i billettluken. Billettluken har følgende åpningstider: Tors: 6.aug 10.00 – 18.00 Fre: 7.aug 10.00 – 15.00 Kampdag: 10.00 – Kampstart Vi oppfordre alle til å kjøpe billett på forhånd. Hvis en velger å kjøpe i billettluken siste timen før kampstart må en være forberedt på å stå i kø. Vel møtt til en spennende kvartfinale! Vennlig hilsen Aalesunds FK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Fikk denne mailen nå:Hei! KVARTFINALE NM AaFK-STABÆK LØR 8.AUG KL 16.00. Billetter til kampen selges nå i Nettbutikken og i billettluken på Color Line Stadion. I tillegg kan en også hente ut billetter kjøpt på internett i billettluken. Billettluken har følgende åpningstider: Tors: 6.aug 10.00 – 18.00 Fre: 7.aug 10.00 – 15.00 Kampdag: 10.00 – Kampstart Vi oppfordre alle til å kjøpe billett på forhånd. Hvis en velger å kjøpe i billettluken siste timen før kampstart må en være forberedt på å stå i kø. Vel møtt til en spennende kvartfinale! Vennlig hilsen Aalesunds FK Gå på nettbutikk linken og legg merke til AaFK sitt billettsystem - plassbilletter, bilder og alt inkludert på egne hjemmesider! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå