frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Fy fadern for noen taklinger Aafk setter inn... ...også får Hoff gult. Latterlige Helgerud som ellers har hatt en god kamp, Hvorfor gi Morten gullt for å dunke til Aafk spilleren når Affk spilleren gjør det i samme situasjon med hoff? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Der er vi heldige.. Er vel en inni feltet som opphever den off-siden på Aarøy? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Der er vi heldige.. Er vel en inni feltet som opphever den off-siden på Aarøy? Nå trenger vi friske bein på banen, hvor blir det av byttene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 faen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson. Helt enig i at den er soleklar, men ikke lenge før kom en aafk-spiller hardt inn bakfra ved midtstreken helt ved benkene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 faen!!! bye bye Ullevaal.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 faen!!! bye bye Ullevaal.. elendig å ikke få den bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson. Helt enig i at den er soleklar, men ikke lenge før kom en aafk-spiller hardt inn bakfra ved midtstreken helt ved benkene. Faen hvor er byttene? Hvor er Hauger blir han hvilt så han kan spille bra på landslaget så vi får solgt han også?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson. Helt enig i at den er soleklar, men ikke lenge før kom en aafk-spiller hardt inn bakfra ved midtstreken helt ved benkene. Faen hvor er byttene? Hvor er Hauger blir han hvilt så han kan spille bra på landslaget så vi får solgt han også?? Hørte det var Bohinen som visstnok hadde hostet Henning i trynet forleden,.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Torstein var SUVEREN for Juniorlaget torsdag i tospann med Skjelvik! Håper han får vist seg fram i sluttminuttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Fint bytte det, hoff har stoppet opp og stenvoll har vært dårlig. fatter ikke hva du klager over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 fy faen ass, det skal faen ikke være mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Flaut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 faen!!! faaaen!!!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase. No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Asse inn, Khari scorer. Måtte bare nevne navnene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 skandale! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Nå må vi slutte å være best spillemessig og begynne å score mål og ikke slippe inn billige mål! Hadde vi spilt med Berglund og ikke Nannskog idag hadde det vært vi som hadde ledet 3-1 og ikke de orange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 skandale! ENIG bånn laget Aafk med Skiri ute og vi taper 3-1 patetisk. Hvor er Bella og Hauger? Bohinen har vel en skjult agenda.......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase. No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl. Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen. Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Har akk sendt en halvliter heineken boks på flytur inn i min 52" så får ikke sett resten av kampen... Skandale... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 nå er det bare ålegge seg folkens, nedturen har starta!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Nå må vi slutte å være best spillemessig og begynne å score mål og ikke slippe inn billige mål! Hadde vi spilt med Berglund og ikke Nannskog idag hadde det vært vi som hadde ledet 3-1 og ikke de orange. Vi var best de første 20 i både første og andre omgang. Etter det har vi vært elendige, og blitt tidvis rundspilt. Hadde vi hatt flaks hadde vi scoret et par i begynnelsen av andre omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Cupen er for bønder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne... Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks! La meg bite i meg de ordene Åse! Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase. No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl. Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen. Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen. Ikke misfårstå meg, men jeg mener at Aase kan bli en stor spiller bare han får tid på seg. Jeg så kampen mot Asker og det var 1 mann som utmerka seg positivt og det var Anderson. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 er rett å slett en skandale ass, flaut, hjem i skam Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå