Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy fadern for noen taklinger Aafk setter inn...

...også får Hoff gult.

Latterlige Helgerud som ellers har hatt en god kamp, Hvorfor gi Morten gullt for å dunke til Aafk spilleren når Affk spilleren gjør det i samme situasjon med hoff?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson.

Helt enig i at den er soleklar, men ikke lenge før kom en aafk-spiller hardt inn bakfra ved midtstreken helt ved benkene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var også soleklart da...Philips kunne sikkert fått et han og ettersom MMS fikk for den lille touchen på hodet til Stephenson.

Helt enig i at den er soleklar, men ikke lenge før kom en aafk-spiller hardt inn bakfra ved midtstreken helt ved benkene.

Faen hvor er byttene? Hvor er Hauger blir han hvilt så han kan spille bra på landslaget så vi får solgt han også??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen hvor er byttene? Hvor er Hauger blir han hvilt så han kan spille bra på landslaget så vi får solgt han også??

Hørte det var Bohinen som visstnok hadde hostet Henning i trynet forleden,..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne...

Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks!

La meg bite i meg de ordene Åse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks!

Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint bytte det, hoff har stoppet opp og stenvoll har vært dårlig. fatter ikke hva du klager over

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen. Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må vi slutte å være best spillemessig og begynne å score mål og ikke slippe inn billige mål! Hadde vi spilt med Berglund og ikke Nannskog idag hadde det vært vi som hadde ledet 3-1 og ikke de orange.

Vi var best de første 20 i både første og andre omgang. Etter det har vi vært elendige, og blitt tidvis rundspilt. Hadde vi hatt flaks hadde vi scoret et par i begynnelsen av andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen. Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen.

Ikke misfårstå meg, men jeg mener at Aase kan bli en stor spiller bare han får tid på seg.

Jeg så kampen mot Asker og det var 1 mann som utmerka seg positivt og det var Anderson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...