Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne...

Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks!

La meg bite i meg de ordene Åse!

Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase.

No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl.

Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen. Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen.

Ikke misfårstå meg, men jeg mener at Aase kan bli en stor spiller bare han får tid på seg.

Jeg så kampen mot Asker og det var 1 mann som utmerka seg positivt og det var Anderson.

Andersson? Han fikk jo ikke til noe? Var noen som virkelig fikk høre det av Jönsson i pausen iden kampen, Andersson var en av de...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok. Vi får fokusere på 3. plass i TL og Europa League. Ser ikke kampen, men har inntrykk av at Aalesund har hatt plenty med sjanser. Tipper det er ganske merkbart at Henning er ute. Blir vesentlig mindre løpskraft på midten uten Henning, og iallfall etter Keller ble solgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er motangrepet til de blaa når Aalesund går i ledelsen? Beklager, men vi trenger noe mer enn Aase. Denne uken har virkelig ikke vært vår. Ishj. Det verste er at vi har kontroll i så store perioder, men ikke klarer å putte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: leser du i det hele tatt her inne eller bare skriver du innlegg etter innlegg? Er nevnt sikker fem ganger nå at Hauger er syk, så slutt å klag, sånn er det med den saken! Og Aase har spilt veldig bra i det siste, så greit at han får sjansen de siste minuttene, i hvert fall når man tenker på alternativene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som at Hedenstad og Farnerud er veldig slitne...

Derfor bytter han Stenvoll og Hoff, latterlig hva har ÅSE Bevist? så han mot Asker 0 og niks!

La meg bite i meg de ordene Åse!

Mot Asker var han Stabæks beste i 1. omgang. Dessuten er det Aase.

No way han er stor og sterk men har mye igjenn før han er klar for tl.

Kanskje ikke i dine øyne, men om du har fulgt 2. div så har han utviklet seg mye siste året og er virkelig i form om dagen.

Trenerne mente han var best i 1. omgang mot Asker etter analyse, Gromstad best totaltsett i den kampen.

Ikke misfårstå meg, men jeg mener at Aase kan bli en stor spiller bare han får tid på seg.

Jeg så kampen mot Asker og det var 1 mann som utmerka seg positivt og det var Anderson.

Andersson? Han fikk jo ikke til noe? Var noen som virkelig fikk høre det av Jönsson i pausen iden kampen, Andersson var en av de...

Den er diskuter bar, hva fikk Aase til? 0 mål mot et Asker lag??

Andersson har vært ute et år og har roen og finurlige passninger på midten.

Skal vi diskutere Mix opp mot Andersson i den kampen får Mix stryk i forhold til Andersson!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, han scorte jo blant annet 5 mål i juniorkampen mot Moss på torsdag. Men du følger vel ikke med på sånt.

Endret av helehus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, han scorte jo blant annet 5 mål i juniorkampen mot Moss på torsdag. Men du følger vel ikke med på sånt.

Bra at unggutta slipper til, vi har jo i grunn ingen andre så. det er helt ok :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi diskutere Mix opp mot Andersson i den kampen får Mix stryk i forhold til Andersson!

Hvorfor skal vi diskutere Mix? Jeg bare konstanterer at Andersson fikk kjeft for ingen innsatsvilje i kampen mot Asker. Jogget i dueller som var viktige bakover. Fikk ikke til så og si noe - diskuterer jo dette siden du mener han var best av Stabækspillerne???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo jeg sier at Aase er et talent som må bygges opp til Tl standard.

At han er god er jo ikke noe å diskutere, han har talent men er ikke klar for Tl og a laget enda!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har den blaa nedturen kommet for alvor.

Den dårlige uttellingen mot København viser at klubben ligger milevis etter dansk fotball og med Valencia nå er det rett ut av Europacupen etter to kamper.

Etter denne elendige forestillingen mot AaFK må jeg få lov til å klage over spillerstallen.

Den er vesentlig svakere enn i fjor og de nye har absolutt ikke bidratt positivt i det hele tatt.

Og når klubbledelsen klarer kunststykket å selge fjorårets to beste spillere for en slikk og ingenting (investorer tok Pall pengene og tyrkerne har ikke gjort opp for seg hva angår Alanzinho. Nå kan man jo aldri stole på en tyrkisk fotballklubb, så de pengene kommer aldri!!!!).

Defensivt er vi i en elendig forfatning. Slipper til alt for mange sjanser og slipper inn alt for mange enkle mål. Syntes ikke Jon er like solid som han har vært og med det mener jeg at en del baklengsmål burde vært mulig å ta!

Nannskog er så ute av form at det er flaut å se på. Han bør for øyeblikket konsentrere seg om å finne nettmaskene igjen og ikke være så forferdelig opptatt av å være i media hele tiden.

De nye som kom til klubben denne sesongen har etter min mening floppet totalt!

Kobayashi finter og finter, men dribler seg som oftest bort. Frisparkene og hjørnesparkene hans er så godt som elendige alle som en.

Espen Hoff har vært en tragedie. Så mange vi kunne hentet fra Lyn og så fikk vi han...

Send ham tilbake!!!!!

I de resterende kampene nå kommer det neppe til å bli så mange poeng.

Klubben er på randen av konkurs, den store hallen ute på Fornebu har ikke vært noen stor gullgruve, snarere tvert i mot. Den som har gjort det best den siste tiden er uten tvil Ulrichsen.

Mitt tips nå er at klubben havner i nedrykksumpen og får grisebank av det spanske storlaget Valencia.

Hva feiler det spillerne som har klart å tape mot storlag som Strømsgodset, Aalesund (2 ganger til og med), Bodø/Glimt og rotet bort fire poeng mot Lyn.

Veien resten av sesongen kommer til å bli slik som dette:

Tap i kampene mot Tromsø, Vålerenga, Lillestrøm, Rosenborg, Odd, Molde og Sandefjord og forhåpentligvis tre poeng i hjemmekampene mot Strømsgodset, Fredrikstad og Bodø/Glimt.

Det gir oss 9 poeng på de siste ti kampene og 40 totalt. Holder muligens til en tiende plass denne sesongen!

Og hva gjelder Valencia: Still med juniorlaget. Kampene er tapt på forhånd!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo jeg sier at Aase er et talent som må bygges opp til Tl standard.

At han er god er jo ikke noe å diskutere, han har talent men er ikke klar for Tl og a laget enda!

For å få han dit må han ha spilletid. Er ikke lett å bli satt inn stort sett de gangene Stabæk sliter og trenger mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og.

Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte.

Endret av gsk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal vi diskutere Mix? Jeg bare konstanterer at Andersson fikk kjeft for ingen innsatsvilje i kampen mot Asker. Jogget i dueller som var viktige bakover. Fikk ikke til så og si noe - diskuterer jo dette siden du mener han var best av Stabækspillerne???

At han ikke er på topp enda er greit men gjør en bra figur etter å ha vært borte fra fotball i 1 år.

Hva syntes du om Tom i den kampen?

Han spilte en bra kamp i dag men var direkte skyld i 2 mål mot Asker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har den blaa nedturen kommet for alvor.

Veien resten av sesongen kommer til å bli slik som dette:

Tap i kampene mot Tromsø, Vålerenga, Lillestrøm, Rosenborg, Odd, Molde og Sandefjord og forhåpentligvis tre poeng i hjemmekampene mot Strømsgodset, Fredrikstad og Bodø/Glimt.

Det gir oss 9 poeng på de siste ti kampene og 40 totalt. Holder muligens til en tiende plass denne sesongen!

Alltid, Uansett! Stabæk har vært enormt gode på TA. Hadde forstått synspunktet i starten av sesongen, men å slakte laget nå når de virkelig har kjempet seg tilbake, noe ufortjent ryket ut mot FCK (som til og med Kjetil Rekdal før kampstart erkjenner), slitne ben og sykdom og dermed noe mindre stall mot Aalesund så er det tungt. Skal vedde mange har FCK-kampen i hodet og en frustrasjon. Det dem trenger da er tilhengere som tror på dem og støtter dem. Er jo ingenting å slakte dem for totalt?

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

blablabla....

Hvem faen er du??? Blir kvalm av enkeltes sinnsyke trang for å skape negativitet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At han ikke er på topp enda er greit men gjør en bra figur etter å ha vært borte fra fotball i 1 år.

Hva syntes du om Tom i den kampen?

Han spilte en bra kamp i dag men var direkte skyld i 2 mål mot Asker!

Tom var den andre som fikk klar beskjed om innsatsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonni, det var vel tidenes mest negative innlegg? Du glemmer alle de gode kampene vi har spilt også, bare se på den suverene målstatistikken på hjemmebane de siste kampene?

Kampen mot Valencia kommer til å bli dritgøy, selv om vi så skulle tape.

Forøvrig er kampen mot Rosenborg hjemme, ikke borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da volsomt....

Vi var bra første havlvdel av begge omgangene, og kunne like gjerne vunnet. Her er det ingen tapte poeng og ingen ble skadet. Det eneste vi tapte var muligheten til å spille en bingokamp en blåfrossen novemberdag. NM er - heldigvis - lagets tredjeprioritet.

Edit: Og dette var før jeg leste det hysteriske innlegget til "Jonni". (Han er for øvrig tilhenger av klubben "Nei".)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var triste greier. Det verste med det hele er å tape mot et så dårlig lag som Aafk, for de er ikke gode! Vi hadde full kontroll de første 25 for deretter å kolapse totalt. Forsvaret vårt er en vits. Greit at vi har uerfarne ungdommer som vegard og Thomas, men når rutinerte spillere som Tom selger seg så til de grader gang etter gang blir jeg virkelig bekymret. Hvorfor faorsvaret plutselig begynner med de lange ballene skjønner jeg heller lite av.

Vi får trøste oss med at vi stilte med et meget svekket lag, men uansett når vi tar ledelsen mot Aalesund burde vi klare å spille litt på resultat selv med dette laget.

Vi er ute av cuppen, det er kjipt, nå må vi bare gi alt i serien og europa league så kan det fortsatt bli en hyggelig sesong.

Nå blir det gravøl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...