jonni 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Tidligere har Jan vært flink til å finne nye spillere til klubben, men nå syntes jeg han har bommet totalt med de nye som er hentet inn. Mye av dette kan skyldes at spillerne er fornøyde etter fjorårsgullet og at de er mette. Personlig syntes jeg ikke Stabæk har vært gode i en eneste kamp denne sesongen. Når de har møtt lag som har fightet har det endt med poengtap og når de har vunnet er det stort sett på grunn av at motstanderne har vært dårlige... Jeg mener at tapet av Pall, Alanzinho og ikke minst Keller nå nylig har svekket laget i så stor grad at medalje er umulig denne sesongen og ytterligere nedtur vil komme utover høstet. Nå har vi omtrent ingen ting igjen å spille for, så det kan bli glissent i tennishallen ute på Fornebu. Neste åstore høydepunkt i hallen blir Melodi Grand Prix finalen... Og ja, jeg vet at vi skal ha Rosenborg hjemme og etter det jeg har sett av dem i år blir ikke vi laget som forhindrer dem i å gå ubeseiret gjennom seriespillet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Jon virker ikke 100% idag. Kanskje en kamp Austbø burde fått sjansen i. Jon var en av våre bedre. Jeg forstår ikke denne trangen til å bruke spillerne som ikke er de antatt beste. I dag fikk vi se hvordan det gikk når vi starter med spillere som Tom og Mix. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Én ting er å tape mot et bedre lag, men når spillerne ikke en gang gidder å prøve... Greit nok at cupen har lavest prioritet, men allikevel... Løsningen på alt: Spillerne gidder ikke. Vi ble løpt over i dag, men jeg tror ikke det er innstillingen det sto på. Dessverre har klubben tatt konsekvensen av at det er juks å drive med underskudd, og når da kampene kommer tett og vi i tillegg får sykdom, skader og fødsler (Henning, IA, JIH, Bella, Segers) blir det for tynt til å prestere topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Jon virker ikke 100% idag. Kanskje en kamp Austbø burde fått sjansen i. Jon var en av våre bedre. Jeg forstår ikke denne trangen til å bruke spillerne som ikke er de antatt beste. I dag fikk vi se hvordan det gikk når vi starter med spillere som Tom og Mix. Merk deg tidspunktet.. Hadde tenkt å skrive en "regress" men fant det ikke nødvendig. Han løftet seg ekstremt i andre omgang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 (mer negativt piss) Stop it, you're killing me! :D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Bør så absolutt gi Austbø sjansen utover sesongen. Det er omtrent ingen ting igjen å spille for, så da bør han matches og en del av ungguttene kan prøve seg. Det er egenutviklede spillere klubben må satse på nå, for noen gode kjøp kommer det neppe med det første grunnet den anstrengende økonomien. Eneste trøsten denne sesongen er at det er andre lag som har gjort det dårligere enn oss ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Bla bla og god natt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. August 2009 (endret) Del Skrevet 8. August 2009 (endret) Personlig syntes jeg ikke Stabæk har vært gode i en eneste kamp denne sesongen.Når de har møtt lag som har fightet har det endt med poengtap og når de har vunnet er det stort sett på grunn av at motstanderne har vært dårlige... Og først nå tar du til orde? Du skal ha for at du er tålmodig. Endret 8. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Det som har skuffet mest er at vi gikk i fella som Brann og Vålerenga etter seriegullet. Det er tydeligvis farlig å vinne seriegull for da svekkes laget sesongen etter og som regel gjøres det for småpenger. Men klart: Serie, cup og europacup blir for mye med en tynn stall med en del slitasje i. Bare så forferdelig surt å ryke mot de to mest usympatiske norske trenerne jeg vet om, nemlig Solbakken og Rekdal samme uke!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Du og Morten kan starte en klubb kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Bare så forferdelig surt å ryke mot de to mest usympatiske norske trenerne jeg vet om, nemlig Solbakken og Rekdal samme uke!! Det er jo da man skal støtte laget man heier på, forhåpentligvis elsker. Ikke gyve løs på hvor ræva man mener laget sitt er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Må jo innse fakta. Spillerne presterer dårligere enn på mange sesonger (med unntak av 2004 sesongen da...). Jeg skal si meg fornøyd med sesongen hvis vi kommer foran Vålerenga på tabellen (se, jeg kan være positiv også ). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Ikke mat trollet, garantert ikke Stabæk-supporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Det som har skuffet mest er at vi gikk i fella som Brann og Vålerenga etter seriegullet.Det er tydeligvis farlig å vinne seriegull for da svekkes laget sesongen etter og som regel gjøres det for småpenger. Men klart: Serie, cup og europacup blir for mye med en tynn stall med en del slitasje i. Bare så forferdelig surt å ryke mot de to mest usympatiske norske trenerne jeg vet om, nemlig Solbakken og Rekdal samme uke!! u make my day Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Du og Morten kan starte en klubb kanskje? Også kan de gå i gå i tog med paroler som "Finanskrisen suger", "Drit i kreditorene" og ikke minst "Død over Bohinen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Blir stum av alt det negative noen klarer få ut av seg. Fra å bli forgudet til helslakt på kort tid. Vi må regne med dette. Vi har en forholdsvis tynn stall med mange unge spillere. Det er naturlig at disse vil variere i prestasjonene. Uansett har gutta prestert mye bedre enn jeg fryktet i mai måned. Vi går for bronse nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 8. August 2009 (endret) Del Skrevet 8. August 2009 (endret) Endret 8. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Jeg er like glad i klubben i min etter dette.. Klart det er surt.. men cup er cup .. Årets cupbombe måtte jo komme før eller senere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Du og Morten kan starte en klubb kanskje? Også kan de gå i gå i tog med paroler som "Finanskrisen suger", "Drit i kreditorene" og ikke minst "Død over Bohinen" Raske med seg Solbakken som dansk ambassadør i tillegg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Du og Morten kan starte en klubb kanskje? Også kan de gå i gå i tog med paroler som "Finanskrisen suger", "Drit i kreditorene" og ikke minst "Død over Bohinen" Raske med seg Solbakken som dansk ambassadør i tillegg.. Og PFO som presseansvarlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Kan ikke Jönsson værsåsnill gi Espen Hoff en fair sjanse til å spille seg inn på laget. Han var en av de eneste som var i nærheten av å prestere noe offensivt utover i kampen idag. På meg virker det nærmest uforståelig at Palmason skal få så mye mer spilletid enn Hoff. Ja, Palmason scoret et mål idag og ja han er flink til å time løp inne i boksen, men han vinner altfor sjelden hodedueller er ikke spesielt rask og er langt ifra like teknisk som Hoff. Han har rett og slett vært en av sesongens store skuffelser, og da forstår jeg ikke hvorfor Espen ikke får prøve seg mer nå som han faktisk har vist at han er på gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Nå har den blaa nedturen kommet for alvor.Den dårlige uttellingen mot København viser at klubben ligger milevis etter dansk fotball og med Valencia nå er det rett ut av Europacupen etter to kamper. Etter denne elendige forestillingen mot AaFK må jeg få lov til å klage over spillerstallen. Den er vesentlig svakere enn i fjor og de nye har absolutt ikke bidratt positivt i det hele tatt. Og når klubbledelsen klarer kunststykket å selge fjorårets to beste spillere for en slikk og ingenting (investorer tok Pall pengene og tyrkerne har ikke gjort opp for seg hva angår Alanzinho. Nå kan man jo aldri stole på en tyrkisk fotballklubb, så de pengene kommer aldri!!!!). Defensivt er vi i en elendig forfatning. Slipper til alt for mange sjanser og slipper inn alt for mange enkle mål. Syntes ikke Jon er like solid som han har vært og med det mener jeg at en del baklengsmål burde vært mulig å ta! Nannskog er så ute av form at det er flaut å se på. Han bør for øyeblikket konsentrere seg om å finne nettmaskene igjen og ikke være så forferdelig opptatt av å være i media hele tiden. De nye som kom til klubben denne sesongen har etter min mening floppet totalt! Kobayashi finter og finter, men dribler seg som oftest bort. Frisparkene og hjørnesparkene hans er så godt som elendige alle som en. Espen Hoff har vært en tragedie. Så mange vi kunne hentet fra Lyn og så fikk vi han... Send ham tilbake!!!!! I de resterende kampene nå kommer det neppe til å bli så mange poeng. Klubben er på randen av konkurs, den store hallen ute på Fornebu har ikke vært noen stor gullgruve, snarere tvert i mot. Den som har gjort det best den siste tiden er uten tvil Ulrichsen. Mitt tips nå er at klubben havner i nedrykksumpen og får grisebank av det spanske storlaget Valencia. Hva feiler det spillerne som har klart å tape mot storlag som Strømsgodset, Aalesund (2 ganger til og med), Bodø/Glimt og rotet bort fire poeng mot Lyn. Veien resten av sesongen kommer til å bli slik som dette: Tap i kampene mot Tromsø, Vålerenga, Lillestrøm, Rosenborg, Odd, Molde og Sandefjord og forhåpentligvis tre poeng i hjemmekampene mot Strømsgodset, Fredrikstad og Bodø/Glimt. Det gir oss 9 poeng på de siste ti kampene og 40 totalt. Holder muligens til en tiende plass denne sesongen! Og hva gjelder Valencia: Still med juniorlaget. Kampene er tapt på forhånd!! Var dette seriøst? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte. FAEN ta Bohinen! Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Var dette seriøst? Nei. Han er ikke Stabæksupporter, bare en person med litt for mye tid, og trollfaktoren alt for høy... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 Tidligere har Jan vært flink til å finne nye spillere til klubben, men nå syntes jeg han har bommet totalt med de nye som er hentet inn.Mye av dette kan skyldes at spillerne er fornøyde etter fjorårsgullet og at de er mette. Personlig syntes jeg ikke Stabæk har vært gode i en eneste kamp denne sesongen. Når de har møtt lag som har fightet har det endt med poengtap og når de har vunnet er det stort sett på grunn av at motstanderne har vært dårlige... Jeg mener at tapet av Pall, Alanzinho og ikke minst Keller nå nylig har svekket laget i så stor grad at medalje er umulig denne sesongen og ytterligere nedtur vil komme utover høstet. Nå har vi omtrent ingen ting igjen å spille for, så det kan bli glissent i tennishallen ute på Fornebu. Neste åstore høydepunkt i hallen blir Melodi Grand Prix finalen... Og ja, jeg vet at vi skal ha Rosenborg hjemme og etter det jeg har sett av dem i år blir ikke vi laget som forhindrer dem i å gå ubeseiret gjennom seriespillet!!! Troll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte. FAEN ta Bohinen! Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info? Frilin! Ironi på dette forumet går ikke! :lol: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte. FAEN ta Bohinen! Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info? Den der tror jeg er rekord! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte. FAEN ta Bohinen! Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info? Frilin! Ironi på dette forumet går ikke! :lol: Kommer nok mer an på hvilken bruker som prøver å ironisere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte. FAEN ta Bohinen! Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info? Frilin! Ironi på dette forumet går ikke! Kommer nok mer an på hvilken bruker som prøver å ironisere Den må da sies å ha vært relativt tydelig???? Kan du utdype hva du mener Roger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 8. August 2009 Del Skrevet 8. August 2009 La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og. Den må da sies å ha vært relativt tydelig???? Kan du utdype hva du mener Roger? Erhm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå