Gå til innhold

Vi er på vei til Ullevaal

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

La nå Morten ha sine teorier, men du trenger kanskje ikke å quote 50 innlegg, det samme gjelder forsåvidt andre og.

Fasit: Bohinen la inn falsk sykemelding på Hening i dag. Dette selvfølgelig fårdi han ønsker å selge Hening til spåtpris for å ødelegge for Stabæk. Åse eller for den saks skyld alle juniorene har ingenting å gjøre i Stabæk ettersom dette er Bohinens verk. I tileg er jo Keller borte.

FAEN ta Bohinen!

Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info?

Frilin! Ironi på dette forumet går ikke! :lol::lol::lol:

Kommer nok mer an på hvilken bruker som prøver å ironisere

Den må da sies å ha vært relativt tydelig???? Kan du utdype hva du mener Roger?

Det var ikke ditt innlegg, men en kommentar til at det ikke er mulig å bruke ironi på forumet. Skulle hatt med en smiley på slutten, da hadde du sikkert skjønt det;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 781
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor har du dette fra? Jeg hørte rykter fra sportsredaksjonen på jobben i går om at Henning var syk. De fikk ikke ut hva slags sykdom det var... Noen som har mer info?

Forresten flott du merker deg som journalist.... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, nå er dagens tap ute av systemet og det er bare å se frem til neste.

Bedre å skrive ut frustrasjonen enn å knuse en gjenstand eller ti...

Heldigvis spiller Brann helt elendig, så da slipper vi å bli invadert av flere bergensere utpå vinteren en gang :lol::lol::lol::lol::lol::lol: !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, nå er dagens tap ute av systemet og det er bare å se frem til neste.

Bedre å skrive ut frustrasjonen enn å knuse en gjenstand eller ti...

Heldigvis spiller Brann helt elendig, så da slipper vi å bli invadert av flere bergensere utpå vinteren en gang :lol::lol::lol::lol::lol::lol: !

Se frem til neste tap :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og Morten kan starte en klubb kanskje?

Har du et problem med å se realitetene i øya Frilin?

Er vi ute av Cl?

Er vi ut cupen?

Er vi ute av gull kampen?

Er det feil at enkelte supportere som elsker klubben har et annet syn en dere som uansett skal finne en positiv vinkling til alt som skjer?

Vi legger ned tid /penger og støtter laget uansett hva som skjer og da har vi pokker meg rett til å slenge inn enkelte spark som vi mener er riktige i dette debattforumet!

At enkelte av dere er lengre inn i klubben en oss andre og har et annet syn burde egentlig bety at dere har et bedre utgangspunkt for å diskutere, men slenger dere dritt så har dere tapt før dere har begynt å debbatere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Vi legger ned tid /penger og støtter laget uansett hva som skjer og da har vi pokker meg rett til å slenge inn enkelte spark som vi mener er riktige i dette debattforumet!

...

Dette ble et lite sleivspark kanskje, eller mere selvmotsigende.

En mener det ene, den andre mener det andre, da blir det diskusjon :) Problemene til Stabæk er litt mere komplekst. Dessuten å måke på med at spillere er elendige og ikke har noe på banen å gjøre, når faktisk personen har bevist det motsatte i andrelagskamper og på juniorlaget, er jo ikke akkurat fint av en "tilhenger". Konstruktiv kritikk er fair, men ikke å måke på negativt om noen man ikke vet så mye om, er ikke bra. Jeg kan gjøre den feilen, men prøver å lære av det, ikke fortsette med det... Gi en støttende kommentar neste gang du ser spillerne, eller en klapp på skuldern!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

...

Dette ble et lite sleivspark kanskje, eller mere selvmotsigende.

En mener det ene, den andre mener det andre, da blir det diskusjon :) Problemene til Stabæk er litt mere komplekst. Dessuten å måke på med at spillere er elendige og ikke har noe på banen å gjøre, når faktisk personen har bevist det motsatte i andrelagskamper og på juniorlaget, er jo ikke akkurat fint av en "tilhenger". Konstruktiv kritikk er fair, men ikke å måke på negativt om noen man ikke vet så mye om, er ikke bra. Jeg kan gjøre den feilen, men prøver å lære av det, ikke fortsette med det... Gi en støttende kommentar neste gang du ser spillerne, eller en klapp på skuldern!

Som jeg har debatert så mange ganger før er at disse unge spillernen har talent og er gode på sitt nivå.

Det er ikke dermed sakt at de går rett i på A -laget og domminerer eller bidrar til seiere.

Slike spillere må matches på sitt nivå og få selvtillit til å bidra på a -laget, med etablerte gode spillere.

Det skjer ikke her, heller det motsatte og det er ikke bra.

Hvor mange ungdomspillere hadde vi på banen i dag? Mix, Hedenstad, Aase og han nye kjappe vingen.

Det blir ikke dynamitt av dette.

Å støtte spillere er noe man gjør hver gang de spiller kamp og der er jeg aldri negativ!

Spillerne tjener milloner og selv om vi er svekka i dag så er Aafk det samme.

Vi taper fortjent mot et bedre Aafk lag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har debatert så mange ganger før er at disse unge spillernen har talent og er gode på sitt nivå.

Det er ikke dermed sakt at de går rett i på A -laget og domminerer eller bidrar til seiere.

Slike spillere må matches på sitt nivå og få selvtillit til å bidra på a -laget, med etablerte gode spillere.

Det skjer ikke her, heller det motsatte og det er ikke bra.

De er gode på sitt nivå, for gode. Derfor trenger dem matching på a-laget for å ha mulighet til å utvikle seg. Skjelvik ble satt inn i slutten mot RBK borte da hele Stabæk slet, ikke lett å snu ting da. Samme idag mot Aalesund kommer Torstein og Jørgen inn på slutten. Dem har ikke mye tid til å overbevise da. Vegar og Thomas har jaggu meg vært dynamitt i det siste. Men så har de fått sjansen fra start over tid. Ikke blitt kastet inn og ut i ny og ned. Disse blir dynamitt om de får tillit i flere kamper sammenhengende.

Edit: trøttleifer

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og Morten kan starte en klubb kanskje?

Har du et problem med å se realitetene i øya Frilin?

Er vi ute av Cl?

Er vi ut cupen?

Er vi ute av gull kampen?

Er det feil at enkelte supportere som elsker klubben har et annet syn en dere som uansett skal finne en positiv vinkling til alt som skjer?

At enkelte av dere er lengre inn i klubben en oss andre og har et annet syn burde egentlig bety at dere har et bedre utgangspunkt for å diskutere, men slenger dere dritt så har dere tapt før dere har begynt å debbatere!

1. Nei. Realitetene er at vi mistet 2 av de viktigste spillerene våre før sesongen, samt en god del andre til skader. Under sesongen i fjor mistet vi også spillere. Vi hadde vært i deep shit hvis ikke disse hadde blitt solgt.

2. Ja vi er ute av CL, men det også mot et lag som skal ha alle forutsetninger for å slå oss ut. Vi trakk så og si det værste vi kunne fått og det gjør vi igjen i EL kval.

3. Ute av cupen er vi og. Vi har ikke den styrken i stallen vi kanskje kunne ønsket oss. Dette er et resultat av satsing på CL og takk og lov for det, men gutta er slitne. Det håper jeg du også forstår.

4. Ute av gullkampen -JA selvfølgelig er vi ute av gullkampen. Hva kunne vi gjort anderledes? Ikke solgt Alan for 35+, ikke solgt Veigar for 12+? Jeg kan virkelig ikke fatte at du mener noen har noe skyld i dette. VI HAR IKKE PENGER!!!! (RBK satser alt i år for å komme inn i det gode selskap og det er en grunn til at de plutselig solgte Tettey.)

5. Det er ikke feil å ha kritiske meninger, men det er feil å ha usaklige meninger. Da et helt forum med personer som kjenner denne klubben inn og ut skriver hvor feil du tar når du skriver om feilene til enkelte personer i klubben da er det ikke vits med mer debatt..

For alle dere som gadd å lese dette.. Jeg er ikke helt i 100 med mine norsk formuleringer etterhvert. Når jeg nå begynner å glemme ord blir det vanskelig.

06:5, 07:2, 08:1 og cupfinale og 09: 4 hittill

FY FAEN og dårlige vi er.

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

06:5, 07:2, 08:1 og cupfinale og 09: 4 hittill

FY FAEN å dårlige vi er.

Ja, ikke sant? Faen at vi ikke kan sparke Bohinen... :ph34r:

Forøvrig er dagens lakoniske melding fra utskremte Stabæksupportere i Alesund: "CUPEN ER FOR BØNDER!"

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen skjer egerntkig ? tastaturer egg full avø l fra istaf tven er knust iog ivi er slått i a v åselund.. er det virkelig sant ?!!!!!1 hBAGFAEM skal ejg kgøre?

jeg hadde virkelig gledet meg til ilveål i år..så er tastaturet stvivtg a vv øl så keh ikke kan skrive ordentlig alle okstave,

heg jnuste tven mun i siinnnnne,, HVIRFIR STABØJØ!!1 kan dere ujjje vær så snilll guttta å gi åss hva ivi ivkkk!

JEG IVL HA MEDALJE OG EURPA OFTBALL PÅ FORBENBBU!

JEG VGIILLE SKYTE MEG SEL V OOOOOGA DET HER!'

IRDWENTKG OPPPOPPPPPP A GRPTEB erv iv ,. alesnnd slp oss.. keh oger ike mer*! FAEN ER NDET MUUUUUUUUUUUULIG.

Er det faktisk mulig å være fullere enn Ralletor? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva faen skjer egerntkig ? tastaturer egg full avø l fra istaf tven er knust iog ivi er slått i a v åselund.. er det virkelig sant ?!!!!!1 hBAGFAEM skal ejg kgøre?

jeg hadde virkelig gledet meg til ilveål i år..så er tastaturet stvivtg a vv øl så keh ikke kan skrive ordentlig alle okstave,

heg jnuste tven mun i siinnnnne,, HVIRFIR STABØJØ!!1 kan dere ujjje vær så snilll guttta å gi åss hva ivi ivkkk!

IRDWENTKG OPPPOPPPPPP A GRPTEB erv iv ,. alesnnd slp oss.. keh oger ike mer*! FAEN ER NDET MUUUUUUUUUUUULIG.

tydelighvis hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å ryke ut av cupen for å et så dårlig lag som AaFK. Igjen er det dårlig effektivitet som sender oss ut (som mot FCK). Hadde vi satt en av gigantsjansene før de tok ledelsen hadde dette vært grei skuring.

Ja ja, vi får håpe gutta klarer å fokusere på serien så vi tar medalje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,

Det her var litt tilbake til gamle synder. Kamprogrammet kan vel fungere som en nyttig syndebukk. Men jeg tror denne kampen først og fremst avslører et hull i spillerstallen.

Jeg synes midtbanen vår blir for lett og offensivt orientert uten Hauger og Keller. AaFK fikk f.eks. etterhvert mye rom mellom de to bakre leddene våre og kunne rettvende seg ofte. Tidligere har dette rommet vært kontrollert av Keller og Hauger. Mix og Farnerud er begge offensivt anlagte spillere og virker best fremover på banen. Med Keller solgt har vi få alternativer når Hauger er ute. Særlig så lenge Høiland og Segerstrøm er indisponert. Her er vi sårbare. Men det er vel neppe noe vi kan få gjort noe med i dette vinduet uansett... Sic.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi mangler den nødvendige defensive midtbanespilleren som hindrer at det settes så mye press på den bakre fireren.

Hvor mange av kronene har klubben fått for Alanzinho overgangen da??

Kan noen svare på det???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter dine smålige innlegg i går? Men greit nok: Hvor mye vi har fått til nå vet jeg ikke. Men vi har selvsagt garantier (i form av tyske bankgarantier) for resten av pengene. Det er ikke derfor vi sliter økonomisk.

Den defensive midbanspilleren du etterlyser (Hauger) var for øvrig syk i går. Farnerud - og forsvaret bak ham - pleier å være langt bedre enn det vi så i går. (Med Skjønsberg som et hederlig unntak.) Men du kan ikke forvente full restitusjon etter den fysiske og mentale kraftutladningen mot FCK.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi mangler den nødvendige defensive midtbanespilleren som hindrer at det settes så mye press på den bakre fireren.

Hvor mange av kronene har klubben fått for Alanzinho overgangen da??

Kan noen svare på det???

Troll - Just go away.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tydelighvis hehe

Man skriver ikke sånn selv om man er søpledrita.. Virker mer som et tullete innlegg for å få "creds" for hvor full man var spør du meg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ville muligens en håndfull valium være større trøst for vedkommende dagen derpå, enn det at vi faktisk kommer til Europa med en tredjeplass i serien. Men jeg er for så vidt enig i at det ikke er veldig spennende å lese om nedgrisete tatstaturrer som egg fule av øL.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig.

For å få plass i E-cup gjennom NM måtte vi eventuelt ha vunnet semifinalen, samt en bingokamp i November. For å ta tredjeplassen i serien - og dermed kvalifisere oss til E-cup - gjelder det å prestere jevnt godt; og det er tillatt å ha et par dårlige dager.

For ikke å snakke om at medalje i serien for tredje år på rad i seg selv er en enorm prestasjon, spesielt med de problemene vi har (hatt) i år.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig.

For å få plass i Europa måtte vi eventuelt ha vunnet semifinalen, samt en bingokamp i November. For å ta tredjeplassen i serien - og dermed plass i E-cup - kan vi sannsynligvis gå på noen tap.

Skal vi prøve å sette en slags positiv spinn på tapet i går, må det være det nå er blitt veldig enkelt å fokusere. Det eneste som kan få oss til europa neste år, er bronse i serien. Fjerdeplass og nedover kommer sikkert ikke til å gi oss ecupbillett (med vår flaks). Valenciakampene blir knakende artige, spesielt hjemmekampene, men de kommer ikke til å gi oss flere kamper i den turneringa (med mindre vi har tidenes gullhår). Og uansett er ikke disse kampene spesielt innbringende heller (brøkdel av CL-pengene).

Gutta skal nå kose seg i 4x45 mot det noe av det ypperste av europeisk klubbfotball, samtidig som de begynner jobben med å parkere de andre lagene i kampen om bronsen - først og fremst Odd, men også med Brann og Viking som nære utfordrere, og Start, VIF og TIL som outsidere. Det blir en spennende høst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg glad vi trakk AaFK og ikke Molde.

En bortekamp med slitent mannskap på Aker stadion kunne lett blitt et stygt resultat...

Tydelig at det ikke bare er vi som har dårlige dager og sliter med uttelling - Rosenborg røk ut fra EL på en forholdsvis flau måte, og kampen mot Molde i dag var jo også enda en nedtur for dem.

Cup er cup er det blitt sagt mange ganger - og man må levere hver eneste gang. I går var gutta slitne, flere sentrale spillere ute med skader/sykdom. Vi hadde 5 junior spillere på banen, og hadde vi hatt stang inn (flinke foran mål) i går, hadde vi vunnet. Sånn er det.

Nå kan vi fokusere på serien og på den måten skaffe oss en plass i Europa neste år. Valencia blir en fest, som jeg tror gutta vil trives med, selv om vi taper etter to kamper.

Det er mye negativitet her på forumet nå, jeg var også veldig skuffet i går, men la oss snu fokuset og se fremover, og støtte gutta i kampen om 3. plassen!

Edit: leif

Endret av Erik_
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi er på vei til Ullevaal
  • Opprett ny...