Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser vanskelig ut å unngå en mellomsesong nå, JJ synes presset og Ingo snakker om Sisyfos-arbeid som i 99-sesongen.

Synd det skal være så vrient for alle utenom RBK å følge opp godt etter et seriemesterskap!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Daigo kan vise seg å være en gullgruve, Japanere elsker jo utendlansproffer. Han har kanskje en annen spillestil enn allan men når det kommer til teknikk og finesser er han minst like god.

Når det kommer til målsettning etc, så har vi aldri vært kapabel til å kjempe om gull hvert år. Ikke har vi Budsjett til det og ikke har vi interessen rundt laget

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen.... første og eneste (?) sjanse i CL og man må legge seg på rygg er vel ikke akkurat genialt!snakk om store summer for gruppespill... pluss at jeg må gi to kasser bayer til steffen iversen's navnebror på linja mi her i trondheim. ikke bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig kobling i denne tråden mellom arena og ambisjoner. Hvorfor ikke mellom pølsepriser og tilskuersnitt? Hvor har dere det fra at det er arenakostnader som reduserer spillerbudsjettet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig kobling i denne tråden mellom arena og ambisjoner. Hvorfor ikke mellom pølsepriser og tilskuersnitt? Hvor har dere det fra at det er arenakostnader som reduserer spillerbudsjettet?

Her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du la ut linken, Frilin.

Hører at de rikeste onklene vil ha avkastning på stadionpengene - ikke så rart det. Derfor er det ikke mye igjen av spillersalg-penga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du la ut linken, Frilin.

Hører at de rikeste onklene vil ha avkastning på stadionpengene - ikke så rart det. Derfor er det ikke mye igjen av spillersalg-penga.

Den artikkelen er i beste fall et dårlig stykke arbeid.

Vi kjøpte faktisk i sommer som ikke er med samt lånte en god midtstopper.

Vi kalkulerte inn et underskudd mot å øke sjansen til gull. Klart det må justeres for påløpende sesong.

Man kan trikse så mye man vil med tall for å få ønsket resultat. At VG gjør det forundrer ikke meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig når det gjelder gammal moro, men som Daniel sa på Budstikka TV igår: Noe har skjedd i klubben!

Etter at Alan ble solgt, mener jeg ledelsen var ytterst tydelige på at det var midler til ordentlige forsterkninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kalkulerte inn et underskudd mot å øke sjansen til gull. Klart det må justeres for påløpende sesong.

Man kan trikse så mye man vil med tall for å få ønsket resultat. At VG gjør det forundrer ikke meg.

Jepp,

Vi har hentet Pontus F, Palmi og Hoff. I tillegg var det aldri meningen at Annan skulle bli, ettersom han var en erstatter for en skadet Henning (som vel virker å holde ok TL-klasse nå...). Synes ikke det er en satsing som tar sikte på å bli middelhavsfarer.

Når det er sagt, må det være fornuftig ikke å bruke mer enn vi har råd til for å unngå katastrofale problemer på sikt. Slik verden er nå, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er mange spillere det er mulig å få tak i innenfor våre rammer. Spørsmålet er om det er riktig spiller for oss til riktig pris, og det er vel vanskelig å finne i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,

Vi har hentet Pontus F, Palmi og Hoff. I tillegg var det aldri meningen at Annan skulle bli, ettersom han var en erstatter for en skadet Henning (som vel virker å holde ok TL-klasse nå...). Synes ikke det er en satsing som tar sikte på å bli middelhavsfarer.

Når det er sagt, må det være fornuftig ikke å bruke mer enn vi har råd til for å unngå katastrofale problemer på sikt. Slik verden er nå, kan jeg ikke skjønne annet enn at det er mange spillere det er mulig å få tak i innenfor våre rammer. Spørsmålet er om det er riktig spiller for oss til riktig pris, og det er vel vanskelig å finne i Norge.

Henning hauger er ikke ok spiller i TL han er mer en god nok. Som drillo sa den beste defensive mictbane spilleren i TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er jo at vi trenger ikke 15000 seter hvis vi kjemper om 5.plassen, da kommer det til å komme like mange tilskuere som på Nadderud.

Vi har allerede solgt flere billetter til hver enkelt kamp (drøye 6000? sesongkort) enn det i snitt ble solgt billetter til hver enkelt kamp i fjor (5 785). I de drøye 6000 er ingen bortesupportere regnet med, og det vil nok komme en del av dem uavhengig av hvordan det går med Stabæk, et absolutt minimumssnitt blir dermed ca 7 000 tilskuere, eller en økning på mer enn 20% fra i fjor.

Fyller vi stadion allerede i år er den definitivt ikke for stor. Skulle vi ikke klare å fylle den helt, tror jeg fortsatt den vil vise seg å være riktig størrelse. Stadion kan naturlig nok ikke utvides, og det kan derfor være greit å ha litt å vokse på (snittet kan på sikt havne godt over 10 000).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg var det aldri meningen at Annan skulle bli, ettersom han var en erstatter for en skadet Henning (som vel virker å holde ok TL-klasse nå...). Synes ikke det er en satsing som tar sikte på å bli middelhavsfarer.

Henning hauger er ikke ok spiller i TL han er mer en god nok. Som drillo sa den beste defensive mictbane spilleren i TL

Tror nok det var det Eiko ville frem til... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jønsson er bekymret nå så jeg på Budstikka TV igår. Blitt for mye press på de nye spillerne som kom inn for tett opp til sesongstart.

Så det på søndag da motgangen meldte seg mot Molde, de nye leiesoldatene blir borte i kampen. IAO derimot kriger stort og blør for drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jønsson er bekymret nå så jeg på Budstikka TV igår. Blitt for mye press på de nye spillerne som kom inn for tett opp til sesongstart.

Finne fram sjekkheftet litt tidligere enn uka før neste gang da, kanskje? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det på søndag da motgangen meldte seg mot Molde, de nye leiesoldatene blir borte i kampen. IAO derimot kriger stort og blør for drakta.

Ja, Jon, Stenvoll, MMS, Høiland, Hauger og Farnerud har knapt hatt tid til å akklimatisere seg.

Mer seriøst: Håper det blir en stund til vi ser MMS/IAO som stopperpar i en tippeligakamp. Med vekt på IAO.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager; misforstod nok innlegget. Forsvaret - som vi er enige om er rutinerte - var pinlig passive i andre omgang. Så får vi heller være uenige i hvorvidt hovedansvaret hviler på spillerne jeg nevnte eller på Kobayashi og Berglund.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei! Som JJ oppsummerte igår, var det en enorm strekk i laget siden HH, DK og PF lå rett bak spissene våre. Ikke lett for stopperne våre når Senegal-gutta hadde 20m åpent rom å storkose seg i!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt uenig, IAO har da vært bedre enn MMS i de to siste kampene! Ellers får du slå opp hva leiesoldat betyr, siden du nok ikke skjønner begrepet!

Det är väl som att svära i kyrkan men ja tycker MMS har varit katastrofdålig på sistone.

Inte för att IAO var mycket bättre, eller någon annan i backlinjen heller för den delen.

Börja räkna i söndags hur många bollar dom nicka/rensa till moldespelare.

Och ja tappa räkningen, fort.

Och sen andra alternativet istället för att spela bollen till moldespelare.

Spela upp på huvudet till Daniel som låg ensam längst fram är ju bara att ge bort bollen.

Dels vinner han väldigt få, och vinner han någon så löper ingen på någon skarv.

Såg dock bättre ut när bella kom in, tyckte han släppte bollen lite snabbare, skarva bollen nån gång på lite vegar-vis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Flott Arena og reduserte ambisjoner
  • Opprett ny...