HenrikM 302 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ingo gikk langt i å si at den nye tsjekkiske spilleren ikke ville starte mot Odd.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ingo gikk langt i å si at den nye tsjekkiske spilleren ikke ville starte mot Odd.. Han kan komme inn i 75 min og gi oss noen ekstra mål i allefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Jeg vil se denne førsteelleveren -----------Knudsen------------ --Keller-MMS-Risp-Høiland-- Daigo-Hauger-Farnerud-Hoff ---Berglund - Nannskog--- Palmi, Mix og Senkerik som supersubs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Har Berglund alle papirer i orden, slik at han kan spille mot Odd? Det var snakk om en frist tidligere i uka som gikk ut før midtnatt 31/3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Authen 9 Del Skrevet 1. April 2009 (endret) Del Skrevet 1. April 2009 (endret) Har Berglund alle papirer i orden, slik at han kan spille mot Odd? Det var snakk om en frist tidligere i uka som gikk ut før midtnatt 31/3 Jeg tror jeg leste et sted at han skulle kunne vær klar til Søndag, må bare finne denne kilden... Endret 1. April 2009 av Authen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 ----------------Jon----------------- JIH-----Risp----MMS----Stenvoll Daigo---Farnerud--Henning---Hoff ------Nannskog & Senkerik------- Eller forsvaret kan se slik ut: Keller---JIH---MMS---Stenvoll Noen omrokkeringer; ----------------Jon----------------- ---Keller--JIH--MMS--Stenvoll--- -Daigo--Henning--Pontus--Palmi- -----------Bergskog--------------- "haha" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Etter gårsdagens hendelser blir det plutselig enda mere spennende på kampen på søndag! Æ glær mæ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Iven Vegard Thomas MMS Tom Keller Pontus MIX Espen NYANSKAFFELSENE (2 stk) Dette må være mer enn godt nok for å banke Odd. La så landslagsgutta hvile, de trengs friske og på topp senere når det hardner til. Det er utrolig mange kamper for oss i år. (Endring kanskje IAO med Tom som virker å fått noen småsmeller.) På benken har vi da et kobbel med sultne spillere og som vil være livsfarlige med friske bein, hvis det trengs utover i andre omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 JK CK-FR-MMS-TS DK-HH-PS-EH DN-FB Benken: IA, JIH, IAO, PRP, Mix, ZS Skadeliste: JA, PS Begynner å se meget bra ut dette her, i hvetfall på papiret Er Mix og PRP best på kant eller på sentral midtbane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Berglund er skadet og ikke aktuell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 1. April 2009 (endret) Del Skrevet 1. April 2009 (endret) edit: For sen Endret 1. April 2009 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 JKCK-FR-MMS-TS DK-HH-PS-EH DN-FB Benken: IA, JIH, IAO, PRP, Mix, ZS Skadeliste: JA, PS Begynner å se meget bra ut dette her, i hvetfall på papiret Er Mix og PRP best på kant eller på sentral midtbane? De er litt offensive poteter begge to. Men Mix bedre enn Palmi sentralt på midt, og Palmi bedre enn Mix i fremskutt avslutter-rolle/spiss. Tipper ganske like på kantoppdrag. Begge takler både høyre og vensrekantspill. Men vet ikke hvem som er raskest av de to. Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 JKCK-FR-MMS-TS DK-HH-PS-EH DN-FB Benken: IA, JIH, IAO, PRP, Mix, ZS Skadeliste: JA, PS Begynner å se meget bra ut dette her, i hvetfall på papiret Er Mix og PRP best på kant eller på sentral midtbane? De er litt offensive poteter begge to. Men Mix bedre enn Palmi sentralt på midt, og Palmi bedre enn Mix i fremskutt avslutter-rolle/spiss. Tipper ganske like på kantoppdrag. Begge takler både høyre og vensrekantspill. Men vet ikke hvem som er raskest av de to. Noen som vet? Berglund er vel småskadet? Så tipper det blir som imot Brann med Senky inn etterhvert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor vi skal bruke en midtbanespiller som spiss (Palmi) dersom Senky er spilleklar. Hoff har jo bevist at han er best som ving, da vil jeg heller se Nann og Senky som spisspar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Tsjekkern har ikke spilt kamp på 1,5 mnd så er ikke gitt at han starter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor vi skal bruke en midtbanespiller som spiss (Palmi) dersom Senky er spilleklar. Hoff har jo bevist at han er best som ving, da vil jeg heller se Nann og Senky som spisspar. Senky trenger i følge det jeg har lest, litt tid på å spille seg i form (på trening). Tipper vi starter som i Bergen (Dessverre). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Tsjekkern har ikke spilt kamp på 1,5 mnd så er ikke gitt at han starter! Einar sa på møtet igår at han var ganske sikker på at tjekkern ikke starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Senky trenger i følge det jeg har lest, litt tid på å spille seg i form (på trening). Tipper vi starter som i Bergen (Dessverre). Hvis vi starter som vi sluttet i Bergen, går dette veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Senky kan kanskje komme inn og få en føling med laget osv. Men blir vel som i Bergen, og er det egentlig så ille? Full tenning ifra start særlig bakover og jeg tror det skulle gå bra. Bare ikke Knudsen, Nannskog, Hauger eller JIH skulle bli skadet i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor vi skal bruke en midtbanespiller som spiss (Palmi) dersom Senky er spilleklar. Hoff har jo bevist at han er best som ving, da vil jeg heller se Nann og Senky som spisspar. Hvorfor tror du gutta trener 8 - 10 ganger i uka, sammen? Jeg tror det kan ha noe med det å gjøre at de skal kunne finne sammen i systemer, taktikk, posisjonering etc.. Hvis jeg har tatt feil, hvorfor trenger vi da slik en trener som terper øvelsene som han gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 Vi starter nok med samme startoppstilling som mot Brann. Det jeg evt. er litt usikker på er om Keller flyttes fram på midten. Synes ikke Keller har sett komfortabel ut i back-rollen så langt i år, og han har uttalt at han egentlig ønsker seg en rolle på midtbanen. I så tilfelle må en mann ut på midten, såsant Hauger ikke er frisk nok til å stille. Jeg tror det blir Kobayashi. Men som sagt - det sannsynligste er samme oppstilling som mot Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 1. April 2009 (endret) Del Skrevet 1. April 2009 (endret) Synes ikke Keller har sett komfortabel ut i back-rollen så langt i år, og han har uttalt at han egentlig ønsker seg en rolle på midtbanen. Men som sagt - det sannsynligste er samme oppstilling som mot Brann. For de som ikke var på forumet, så sa TrickshotKeller at han trives vedig godt og følte seg best som back! Mener definitivt at vi skal starte med samme 11'er som mot Brann. Dere kan da ikke forvente at laget er perfekt innspilt etter to runder, hvorav den ene pågikk på et ferdigpløyd jorde? Gi folk en sjanse til! Palmi er meget spennende som offensiv midt/spiss og Hoff er minst like spennende på kant. Daigo kommer til å bli fenomenal når han kommer inn i litt mer normale omgivelser, tenker på en skikkelig "green" og litt mindre press, og resten av laget sier seg selv, mener nå jeg. Endret 1. April 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 1. April 2009 Del Skrevet 1. April 2009 For de som ikke var på forumet, så sa TrickshotKeller at han trives vedig godt og følte seg best som back! Mener definitivt at vi skal starte med samme 11'er som mot Brann. Dere kan da ikke forvente at laget er perfekt innspilt etter to runder, hvorav den ene pågikk på et ferdigpløyd jorde? Gi folk en sjanse til! Palmi er meget spennende som offensiv midt/spiss og Hoff er minst like spennende på kant. Daigo kommer til å bli fenomenal når han kommer inn i litt mer normale omgivelser, tenker på en skikkelig "green" og litt mindre press, og resten av laget sier seg selv, mener nå jeg. Ok, jeg baserte meg på noe Keller sa til media mot slutten av fjorårssesongen. Mener bestemt han sa at han likte seg best på midten, men han har vel blitt mer og mer vant til å spille back. Og for all del - ifjor storspilte han som back og var langt på vei en av de beste høyrebackene i Tippeligaen. Det blir spennende å se mot Odd. Dette er definitivt en kamp vi må vinne for å henge med og for å få selvtillit i laget. Daigo er god teknisk, men jeg er fremdeles veldig usikker på hans fremtid i norsk fotball. Palmi har offensive kvaliteter, men jeg er usikker på om han passer i en ren spissrolle. Det beste med dette overgangsvinduet og våre nyervervelser er at Hoff nå kan rendyrkes som venstrekant. Det er kun den rollen han kan fungere i, etter min mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Noen som vet om Henning blir klar? Nå som Pontus også sliter litt kan det bli farlig tynt på sentral midt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Henning blir nok klar. Siden Pontus er usikker, håper jeg at vi starter med Mix og Henning sentralt. Mix er jo i strålende form for tiden, og Mix - Henning er jo også litt mer offensivt enn Pontus - Henning, så det er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 2. April 2009 (endret) Del Skrevet 2. April 2009 (endret) WHY WHY WHY finns inget annat än rad 1 att köpa på billetservice? måste man upp till Stabækbutikken??? helt omöjligt när man jobbar också =( Endret 2. April 2009 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 2. April 2009 (endret) Del Skrevet 2. April 2009 (endret) Henning blir nok klar. Siden Pontus er usikker, håper jeg at vi starter med Mix og Henning sentralt. Mix er jo i strålende form for tiden, og Mix - Henning er jo også litt mer offensivt enn Pontus - Henning, så det er bra. Håper også på Mix og Henning hvis Farnerud ikke blir klar. Hvis ikke blir det vel kanskje Keller opp på midt, Daigo inn sentralt, Høiland høyreback og Stenvoll inn på venstre? Endret 2. April 2009 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Palmi og Hauger sentralt. Null stress Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 2. April 2009 (endret) Del Skrevet 2. April 2009 (endret) Palmi og Hauger sentralt. Null stress Regner med at Senky ikke starter, og da er det jo bra å ha Pálmi på topp. Jon Keller - Morten - Risp - Jon Inge Daigo - Mix - Henning - Hoff Pálmi - Daniel er det laget jeg håper på. Endret 2. April 2009 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Palmi og Hauger sentralt. Null stress trua på det jeg og. med daigo på venste og keller på høyre. hoff og nannskog på topp og stenvoll tar plassen til høiland som flyttes over til høyreback. helt ok lag det. synes det er for mye sutring her. husk at vi med normal dømming skulle hatt 6 poeng etter to runder og vært strålende fornøyde alle mann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå