Mikkel 1 800 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Tror Zdenek Senkerik starter på topp. Ellers får vi nok se han komme inn på banen etterhvert. Ettersom JJ var fornøyd, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 2. April 2009 Del Skrevet 2. April 2009 Gi MIX tillit sentralt eller ihvertfall ifra start, hvis Pontus er skadet. Det har MIX fortjent! Hans innsats både i treningskamper og mot Brann bør belønnes med en sjanse ifra start når de etablerte er skadet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. April 2009 (endret) Del Skrevet 3. April 2009 (endret) TSL Skadet... Det gjør jo ikke noe.. selv om han er gammel og treg, så er han fortsatt en viktig brikke i spillet til Odd..... Endret 3. April 2009 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 3. April 2009 Del Skrevet 3. April 2009 Tommy Svindal Larsen skadet Publisert: 2009-04-02 av Morten Tollefsen En av sesongens antatt vanskeligste kamper skal spilles nå til søndag når Odd reiser til Telenor Arena for å møte fjorårets seriemester Stabæk. Da passer det jo særdeles dårlig at en av våre viktigste spillere skadet seg under dagens trening. I følge fysio Kenneth Martinsen er Tommy Svindal Larsen etter all sannsynlighet ikke med søndag mot Bærumslaget. - Tommy fikk en kraftig vridning idet han langet ut etter en ball på trening i dag, og noe gikk galt i lyskeregionen. Han skal ta MR bilder i morgen tidlig, og først etter dette kan vi si noe om omfanget på skaden. Men kampen søndag ryker nok for Tommy, sier Martinsen til oddgrenland.no i kveld. Dermed må Fagermo og laget klare seg uten sin midtbanedirigent i den vanskelige bortekampen søndag. Vi håper skaden ikke er alvorlig, og at Tommy er raskt tilbake på banen for Odd Grenland. Sist oppdatert: 2009-04-02 23:19:52. Visninger: 542 ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 3. April 2009 Del Skrevet 3. April 2009 Gi MIX tillit sentralt eller ihvertfall ifra start, hvis Pontus er skadet. Det har MIX fortjent! Hans innsats både i treningskamper og mot Brann bør belønnes med en sjanse ifra start når de etablerte er skadet.... Senerik på topp og palmi på midten med henning litt bak seg som ryddegutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 3. April 2009 Del Skrevet 3. April 2009 pysa tommy tør ikke vise det stygge trynet sitt i Bærum, I like Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 3. April 2009 Del Skrevet 3. April 2009 http://fotball.adressa.no/eliteserien/article134254.ece Virker som det blir Mix fra start da. Kan bli spennende det, men jeg håper ærlig talt fortsatt på Farnis fra start, og heller Mix som supersub. På Oddraneforumet har flere troen på poeng: "Satser på 3-1, 2 x Kovacs og 1 x Fevang før Hoffa putter et trøstemål for de blaa i sluttminuttene." "Stabæsk sliter med å få satt spillet sitt uten Alanzinho og Veigar, og virker ganske langt unna der de var på det beste i fjor. Så timingen er bra, og Odd har egentlig alt å vinne her. Trur egentlig på poeng." "Får håpe den nye tjsekkeren deres får like stor suksess som vår hadde. Stabæk har ikke fordel av kunstgrass i denne kampen heldigivis, tror ikke seier er så urealistisk." "Vi er i hvert fall ikke alene om å kunne ende opp med en helt fersk konstellasjon på midtbanen. Da blir det en konkurranse i ungdommelig pågangsmot, og den tror jeg vi vinner!!! De nye angrepsspillerne deres er jeg ikke særlig bekymret for. Svensken er visst skada i en mnd mens tsjekkern neppe kommer med toppformen inne!" (Denne i forbindelse med Mix-saken linket over). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Kjære Håkon Bjercke: Jeg antar du skal lære oss et nytt japansk ord/uttrykk i pausen i morra også. Sist tror jeg du prøvde å lære oss "takk", og i frykt for at du i morra skal komme med håpløse ting som egner seg like dårlig på en fotballkamp som "hei", "goddag", "takk for maten", "hvor mye koster ..." eller "mitt navn er ..." vil jeg foreslå det høyst relevante: SKYT! Senere leksjoner kan f.eks. inkludere "dritbra!", "løp!" og "gi ballen til Daniel!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Støttes! Arrigato-opplegget var jo bare direkte flaut. Nesten så jeg heller vi ha tilbake dansejente fra nadderud... omtrent like relevant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Synes all underholdning i pauser blitt dårlig om det ikke gjøres skikkelig. De dansejentene fra Nadderud (hamkam-kampen i fjor?) gjorde en grei figur, men settinga ble feil. Det samme gjelder disse "talene" som blir holdt i pausen på TA. Relativt utydelig lyd, og bare glimtvis bilder på skjermene. Skal det være underholdning, så må det gjøres skikkelig. Ikke halvveis. Kan godt tenke meg et kult lyssatt danseshow med høy musikk og TV-bilder kunne gjort susen på TA. Bedre enn tilfeldige opprop fra en speaker som fant på noe i farta i løpet av førsteomgang iallefall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr Stabæk jr 0 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Noen nyheter angående kampen imorgen ! http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle236329.ece http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle236397.ece spol til 6.47 så er det intervju med Espen! Gleder meg stort til kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Mix har gjort svært lite galt i de siste 4 A-kampene han har fått delta i, men han har gjort mye bra. Synd at det da ikke er plass til en slike ung spiller i startoppstillingen Håper også at Iven får mange fler minutter på banen med A-laget enn i fjor. Skal Jørgen S. være med i troppen? Kommer tsjekker'n fra en klubb med 4 - 4 - 2 system? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Sjekk "Dagens trening" tråden ved. laget i morgen. Mix hadde høyst sannsynlig fått spille dersom Pontus ikke ble klar. Nå tyder jo alt på at han blir det, og da er foreløpig Pontus et klart førstevalg fremfor Mix. At Janne har såpass stor tillit til han at han vurdere han fra start, tyder på at han presterer jevnt bra på trening, og ikke bare er en mann for fremtiden. At Mix slipper å konkurrere mot typer som Nystuen og Stenersen, er noe som kan booste utviklingen hans en god del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Sjekk "Dagens trening" tråden ved. laget i morgen. Mix hadde høyst sannsynlig fått spille dersom Pontus ikke ble klar. Nå tyder jo alt på at han blir det, og da er foreløpig Pontus et klart førstevalg fremfor Mix. At Janne har såpass stor tillit til han at han vurdere han fra start, tyder på at han presterer jevnt bra på trening, og ikke bare er en mann for fremtiden. At Mix slipper å konkurrere mot typer som Nystuen og Stenersen, er noe som kan booste utviklingen hans en god del. tycker Mix har sett bättre och bättre ut varje gång ja ser honom. ska bli kul att följa hur han utvecklas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 4. April 2009 Del Skrevet 4. April 2009 Mix har sett veldig bra ut på trening, så Janne er nok ikke redd for å sette han rett inn i startoppstillingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Hvem er tatt ut til dagens tropp mot Odd? Er Skjelvik og Senkerik med? Det er vel lite spekulasjoner nå i forhold til hvem som starter, men hvordan ser benken ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 ehm.. noen som vet hvor plassene til de som har gratisbilletter er hen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Har en kompis som skal være med på kamp, og jeg har allerede kjøpt billett på kortsiden. Tror dere det er mulig å kjøpe billett i døra til kortsiden? Det blir vel ikke stappfullt der akkurat? (PS! Dette gjelder ikke Stabæk Support) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Har en kompis som skal være med på kamp, og jeg har allerede kjøpt billett på kortsiden. Tror dere det er mulig å kjøpe billett i døra til kortsiden? Det blir vel ikke stappfullt der akkurat? (PS! Dette gjelder ikke Stabæk Support) Om ikke i døren, så er det garantert mulig i billettluken på TA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Noen som vet hvor mye vernepliktige får i rabatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 2-0 seier, Palmason og Nannskog! Tipper vi scorer før det har gått 30 min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Hvis Farnerud er småskada kan jeg virkelig ikke fatte hvorfor ikke Mix starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Noen som vet hvor mye vernepliktige får i rabatt? Hvorfor skal de ha rabatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Noen som vet hvor mye vernepliktige får i rabatt? Hvorfor skal de ha rabatt? fordi de er fattige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Har en kompis som skal være med på kamp, og jeg har allerede kjøpt billett på kortsiden. Tror dere det er mulig å kjøpe billett i døra til kortsiden? Det blir vel ikke stappfullt der akkurat? (PS! Dette gjelder ikke Stabæk Support) Om ikke i døren, så er det garantert mulig i billettluken på TA Hvor på arenaen er billettluken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Hvor på arenaen er billettluken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Spurte i en annen tråd, men har ikke fått svar, og det haster litt. Selges det enkeltbilletter til $$-feltet for folk som ikke er medlem til kampen i dag? Sånn at man kan ta med seg en venn/kjæreste på kamp (som selvfølgelig står og synger)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Dette laget er rett og slett ikke godt nok. Vi så tidvis ut som et bunnlag mot Brann, og det samme er tilfelle i dag. Vi skal faktisk passe oss for å rykke ned. Dette minner mistenkelig om noe vi har opplevd tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Elendig spill og elendig avslutninger. Håper 2omg bli betydelig bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Fy faen så dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå