Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2009 (endret) Da er det endelig bekreftet; vi får demontere setene på Q feltet. I den anledning har vi gleden av å invitere til dugnad førstkommende lørdag 28/3-2009 Kl 10:30 Vi skal: *Demontere og fjerne setene *Montere og feste treklosser på boltene for å sikre anklene Til dette trenger vi: *Batteridriller, evt fastnøkler/pipesett, str 13 *Bor til klossene med kraftig drill *Skjøteledning *Sag Vi har mao oppgaver til alle, om du vil mekke, snekre eller lempe. Hvis vi stiller mannsterke vil det være unnagjort på noen få timer slik at de som ønsker får med seg landskampen. Tribunen må stå klar til mandag for montering av bølgebryterer Jeg benytter anledningen til spesielt å invitere våre forkjempere for setefritt ståfelt, måtte vi lykkes både her og på T.A. Send en PM slik at vi har med nødvendig verktøy. Endret 25. Mars 2009 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Hurra! Stemmer det at vi som forkjempere for ståplass er prioritert foran FFK av bølgebryterleverandøren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Det kan bekreftes, de tar det viktigste (Stabæk Support) først Så tar de FFK når de får tid...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Huff, så tidlig på dagen da! Jaja, jeg skal vel klare å dra meg opp av sengen tidsnok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Supert Rettep Vi starter tidlig slik at de som vil rekker landskampen. Hvis du har redskap, send PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 kan prøve å stikke hodet innom en times tid helt i starten hvis det trengs. må være på jobb kl 12.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 jeg kommer en liten tur. må få lest en del til eksamen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Kommer om jeg rekker det. Blir nok en del jobbing på meg denne helgen. Dersom jeg rekker å komme har jeg med diverse verktøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Jeg kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Kanskje en "splash" nå i innspurten hadde hjulpet med å presse inn budskapet om dugnad hos folk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 27. Mars 2009 Del Skrevet 27. Mars 2009 jeg kan dessverre ikke er bortreist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Mars 2009 Del Skrevet 27. Mars 2009 Kanskje en "splash" nå i innspurten hadde hjulpet med å presse inn budskapet om dugnad hos folk? Problemet er at om du presser for mye kommer det ut i andre enden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Mars 2009 Del Skrevet 27. Mars 2009 Vi er 4 mann, samt 3 som vil delte i begrenset tid. Det er litt lite, men skaper ikke noe problem for gjennomføringen. Jeg skal ikke lage kjønnskamp av dette, men det er faktisk kun menn som har meldt seg på dugnad vedr Damelaget Det viktigste er at vi har driller og pipesett. Kjøper noen chucks (en dings som forbinner pipenøkkelen til drillen) i dag. TA MED DRILL Vel møtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 27. Mars 2009 Del Skrevet 27. Mars 2009 Kanskje en "splash" nå i innspurten hadde hjulpet med å presse inn budskapet om dugnad hos folk? Problemet er at om du presser for mye kommer det ut i andre enden. Stemmer vell det... Med unntak av de som er tjukke nok i huet til å tåle det, altså de en splash ville vært for, men da tyter det jo ut av huet på de som er mere normale og det er vell de man vil ha med.. Dumme meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 27. Mars 2009 Del Skrevet 27. Mars 2009 Drillen er satt til lading og vekkerklokken er stilt inn, så da er jeg klar for å skru seter i morgen. Håper det dukker opp mange andre også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Da får jeg med pappa ned også, så da blir vi i hvert fall én til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Kommer en tur jeg også, men siden jeg skriver her nå betyr vel det at jeg ikke er der helt til halv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Bra jobba alle sammen. Einar Gerhardsen ville felt en gledståre hadde han sett oss! Jobben unnagjort på en drøy time Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Vi er 4 mann, samt 3 som vil delte i begrenset tid. Det er litt lite, men skaper ikke noe problem for gjennomføringen. Jeg skal ikke lage kjønnskamp av dette, men det er faktisk kun menn som har meldt seg på dugnad vedr Damelaget Det viktigste er at vi har driller og pipesett. Kjøper noen chucks (en dings som forbinner pipenøkkelen til drillen) i dag. TA MED DRILL Vel møtt Kaller du meg mann??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Takk for super innsats. Dagens helt ble Katrine som sto krumbøyd under tribunen og stablet hele tiden, samt hadde med masse kake. I morgen kl 09:30 er hullene ferdig forseglet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Creds! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 -og ikke nok med det, i morgen blir bølgebryterne montert. Så onsdag kveld er det klart for prøvehopping og ralling for de som ønsker et alternativ til landskampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 -og ikke nok med det, i morgen blir bølgebryterne montert. Så onsdag kveld er det klart for prøvehopping og ralling for de som ønsker et alternativ til landskampen. Har noen lyst til å ta bilder av feltet når bølgebryterne er på plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Det kommer...... Regner med at jeg må bort å låse dem inn/ut så da burde det være en enkel sak å knipse litt Endret 31. Mars 2009 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå