Rich 599 Del Skrevet 27. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2009 (endret) Det er fortsatt mange av andelshaverne i $$$$K som ikke har sendt inn kto nr. psn og skattekommune til oss Fint om dere kan gjøre det snarest, så slipper vi å bruke alt for mye tid og krefter på å få utbetalt spenna. Hvis dere ikke vil ha pengene dere har til gode, så gir vi dem til Karanba eller tifofondet. Gi da beskjed om hvilket formål dere foretrekker. På forhånd takk Endret 27. Mars 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Noen som kan forklare meg hva dette dreier seg om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 For mange år siden ble det opprettet et selskap som eide VPG og Mads Jørgensen. Nå er Veigar solgt, og det er penger å hente for aksjonærene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 28. Mars 2009 Del Skrevet 28. Mars 2009 Tror jeg (Tore) var med på dette? I så fall, kan dere gi pengene til tifoen. Er vel ikke mer enn en hundrings. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2009 (endret) Tror jeg (Tore) var med på dette?I så fall, kan dere gi pengene til tifoen. Er vel ikke mer enn en hundrings. Det er notert (var riktinok to hundringser, altså 335 til tifofondet) Takk skal du ha Endret 28. Mars 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Mars 2009 Del Skrevet 29. Mars 2009 Tror jeg (Tore) var med på dette?I så fall, kan dere gi pengene til tifoen. Er vel ikke mer enn en hundrings. Takk skal du ha.. Tore får da lov til å blusse på tribunen i valgfri kamp. haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mars 2009 Del Skrevet 29. Mars 2009 De som vil ha spenna før påske må faktisk sende meg en mail med kto nr etc. i dag. Send til rich@stabaek.no Dette bl.a. gjelder: Bo Randers Knut Gunnar Brindem Fritjof Eilertsen Mats Aamodt Stian Øidvin Frank Børre Pedersen Harald Gilhuus Ola Nersveen Eilif Kock Moten Leothin Øystein Garshol Morten Pedersen Stuart Mørch-Kerrison Lars Øverland Henrik Lorentzen IA Hagen Husk også å gi beskjed hvis du avstår pengen til Karanba eller tifofondet (slik bl.a. Tore så heroisk har valgt å gjøre) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå